ik was ook blij verrast dat ik de laatste was...en om niet te lang na te denken...quote:
Piles...ga je je echt aanmelden voor publiek bij Rijdende rechter?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt hij
Avond trouwensIk luister niet
![]()
Nee johquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Piles...ga je je echt aanmelden voor publiek bij Rijdende rechter?![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt hij
Avond trouwensIk luister niet
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee johTenzij er echt een meeting komt, dan mss wel
Echt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jammer...anders had ik me ook aangemeld
Heyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
nog 1 minuut en dan klaar met "werken"
Lief programma ookquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb t k k k k k koud!!! ik ga op de bank met n dekentje om Angels & Demons checken op blu-ray
zeg dat wel, kattengejankquote:
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
Irritant, dit nummer begint mij steeds meer te pakken, zal het door de drank komen?
DIE RUST!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey @ Boris
Wat wwn stilte hier trouwens...?
Iedereen is omgeblazen met mijn komstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey @ Boris
Wat wwn stilte hier trouwens...?
Ik vind het een leuk plaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]is niet de smiley die dan als eerste bij me opkomt moet ik zeggen...
quote:
Doe hem de groeten.quote:
Moet. Nog. Grieks. En scheikunde. Heel veel. En. Lukt niet. Moe. Enzo.quote:
ik ook. wij allemaal trouwens denk ik, tenzij er een heel speciaal iemand hier op het forum zit.quote:
Scheikundequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe hem de groeten.
[..]
Moet. Nog. Grieks. En scheikunde. Heel veel. En. Lukt niet. Moe. Enzo.
Niet zo bijdehand doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook. wij allemaal trouwens denk ik, tenzij er een heel speciaal iemand hier op het forum zit.
U riep?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook. wij allemaal trouwens denk ik, tenzij er een heel speciaal iemand hier op het forum zit.
sorry hoor, heb het ok maar 6 jaar gestudeerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
DUDE!?!?!?!?!?!?!?!?!??!! Scheikunde is het meest kutvak in mijn profiel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Brennel het volgende:
Het was net toch wel iets te koud voor m'n zomerjas![]()
Vakantieeeeeeeeeee
Laten we ter herinnering een stadion vernoemen naar het failliete bedrijf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef borisz het volgende:
Wat zullen we doen met DSB ? Begraven of cremeren?
stomme alfaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
Noortje heeft wel gelijk: Scheikunde.
je bent toch van bier enzo?quote:
Ik vergeef je.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry hoor, heb het ok maar 6 jaar gestudeerd
Succes ermee, ik begrijp wel dat niet elk vak iedereen even goed ligt
Talen is ook nooit mijn ding geweest, dus dat delen wij in ieder gevalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vergeef je.
Het is best leuk trouwens, maar moet er zo lang voor leren en ik heb daar heul geen tijd voor want moet oko nog Grieks doen.
Slechtste vak was Duits, dus dat heb ik in de vierde gedumpt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat was jullie slechtste vak op de middelbare school?
Het mijne was duidelijk Frans!
We hoefden het niet eens te praten of luisteren, nee, alleen lezen!
Op het eind had ik al mn schoolexamens frans gedaan, en ik stond een 4.8 gemiddeld. Ik hoopte op een beter cijfer en deed een herexamen... haalde ik een 3.3!
Gelukkig telde het hoogste punt, anders had ik niet eens aan mn centraal examens hoeven beginnen
Ik ben overal wel goed in op zich, Grieks is alleen tyfusveel. Wel leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Talen is ook nooit mijn ding geweest, dus dat delen wij in ieder geval
Ohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Slechtste vak was Duits, dus dat heb ik in de vierde gedumpt.
Op mijn eindexamen was Economie 2 mijn slechtse vak met een 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh
Mijn zusje ook al, en dat opt gymnasium, slimme muts dat t is... doet nu ook geneeskunde, miss smartass
Je bent vast heel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel de nieuwe megahit!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:21 schreef LeonH het volgende:
Ohja Run This TownEmpire State of Mind
Ofwel Jay-Z
Ik hoop het echt keihard dat 1 van deze 2 platen het gaat worden deze week! Ook zie ik Jamie Cullum nog als een goede kanshebber!quote:
En het dan nog niet wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Kijk, dit is tenminste een fatsoenlijk hoorbare intro!
Krijg je als Domien t niet doet
Ja, die idd ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik hoop het echt keihard dat 1 van deze 2 platen het gaat worden deze week! Ook zie ik Jamie Cullum nog als een goede kanshebber!
Niks mis mee, vond het altijd wel leuk liedjes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Round round baby... oh yeah... etc
Goh, destijds was ik fan van de sugababes
Origineel is veel beter, maar het is echt niet zo dat ik denk gadverdamme wat een tyfusplaat! Vind 'm wel mooi, en dat zeg ik als die-hard Killers-fanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Vinden jullie die remix echt goed?
Ik vind het echt een ver-schik-ke-lijke verkrachting van t (goeie!) nummer!
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik vind 'm echt goed, maar dan wel af afwisseling op het origineel. Voor 's avonds laat vind ik de remix bijvoorbeeld toch beter, terwijl het origineel wat sneller is en ik dus meer richting het begin van de avond vind passen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe gaat ie dan ook alweer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Deze clip is zooo vreselijk belachelijk dattie geweldig is!
Is ook één van de weinige clips die ik heb onthouden
Jawel joh! zit vanavond alweer keihard te twitterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je nogsteeds niet op twitter?
PM je wel ffquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie ben jij op twitter Hans?
Ik ga je volgenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie ben jij op twitter Hans?
Ik zie het!quote:
Tof!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zie het!
En ik jou!
Maar met o.a. Roel en Michiel en Domien op twitter, is t volgen soms een beetje lastig...
Ik twitter met piekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof!. Roel volg ik ook en dat is een beest!!! damn, die post veel zeg. Overigens kan borisz er ook wat van hoor. Geweldig
.
Ja ook ik was altijd sceptisch, maar als je eenmaal eraan begint is het verslavend...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Jongens, wat is er nou toch zo leuk aan Twitter... ik snap het echt niet
Tis gemakkelijk om ff gauw te checken hoe het met mensen gaat. Als mensen tenminste een beetje fatsoenlijke tweets plaatsen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar die uren zijn volgens mij wel redelijk spaarzaam, hahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik twitter met pieken, heb ook uren dat er niks te tweeten valt.
Ik zat ook al van... "hey dit ken ik"quote:
Het origineel is zeker beter, maar ik vond deze versie ook best geinig om eens te horen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat ook al van... "hey dit ken ik"
Het origineel is wel 10 keer beter
De eerste in dit topic die mijn mening deelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Nee hoor! Ik hoor er ook bij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De eerste in dit topic die mijn mening deelt.
Sharp as a knife!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Brennel het volgende:
Mee-ga-hit. Waar gaan we naar toe dan?
Truste Janne!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Gossip!
Mooie om de avond mee af te sluiten; slaaaaaaaapen!
Truste
En wat een figuurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Brennel het volgende:
Gosssssssssip! Dit plaatje groeit bij mij. Wat een stem heeft die meid
Dus? Zingen kan zequote:
Ik bedoelde er ook niks mee... want ze is fantastischquote:
Oke, dan heb ik ook niets gezegdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde er ook niks mee... want ze is fantastisch
Zijn ze al jarenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:28 schreef themauster het volgende:
weer een jankplaat van Raccoonzou die band altijd depresief zijn
quote:DSB clublied: Maar liever dat nog dan het bord voor mijn kop van een Lakeman want daar word je alleen maar slechter van
Spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanmorgen mijn kleine in de auto, waarom praat die meneer zoveel , ik wil muziek (tijdens giel op de radio)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/youpvanthek
[..]
Geweldig!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanmorgen mijn kleine in de auto, waarom praat die meneer zoveel , ik wil muziek (tijdens giel op de radio)
1 november wordt hij 3quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geweldig!
Hoe oud is jullie kleine nu eigenlijk?
Angstvallig stil , behalve het plotselinge nieuws dat frank degrave (nobody fucks with frank degrave) opeens een klokkenluider lijkt te zijn.quote:
^^^^^^quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:Adagio for Strings
Ook in de originele klassieke uitvoering erg.
Jouw kleine is nu al een heldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! heb een sms van diedjeej ontvangen. Het gaat goed met hem, maar wat minder met zijn laptop.
Fijn dat het met hem zelf goed gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! heb een sms van diedjeej ontvangen. Het gaat goed met hem, maar wat minder met zijn laptop.
Bijzonder onderschatte band. Hebben echt heel veel hits gescoord en daar zaten echt mooie nummers tussen.quote:
Die reach out for the sunride is echt een geweldig goede plaat. Volgens mij trouwens nog wel redelijk vaak te horen geweest op 3FM. Duran Duran vind ik wel een goede bandquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bijzonder onderschatte band. Hebben echt heel veel hits gescoord en daar zaten echt mooie nummers tussen.
Mijn favorieten; Hungry Like The Wolf, Girls On Film en Is There Something I Should Know. Maar ook Reach Out For The Sunrise van een paar jaar terug vond ik echt superlekker.
Standing in the Way of Control is dan ook echt meesterlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef Litton-Lane het volgende:
the Gossip![]()
Goed nummer Heavy Cross.
Maar ik blijf erbij dat het optreden op Glastonbury 2008 echt meesterlijk was.
De zangeres springt gewoon het publiek in tijdens "Standing in the way"
Ik vind het in deze ook niet echt een rare reactie gezien , de voor ingenomen houding van de bewindvoerder die eigenlijk van beroep een curator is (die heeft er baat bij als iets kapot gaat)quote:
dat dusquote:
Ik snap de beslissing ook wel. Alleen roept mijn duiveltje om de val van DSBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind het in deze ook niet echt een rare reactie gezien , de voor ingenomen houding van de bewindvoerder die eigenlijk van beroep een curator is (die heeft er baat bij als iets kapot gaat)
Ik vind het een hele logische redenering van de rechter. Als het aan DNB en Financieen ligt lijkt het alsof DSB zo snel mogelijk failliet moet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind het in deze ook niet echt een rare reactie gezien , de voor ingenomen houding van de bewindvoerder die eigenlijk van beroep een curator is (die heeft er baat bij als iets kapot gaat)
Om er vervolgens ook nog eens Bulletproof achteraan te draaienquote:
Krieg noe wa. L-L!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef Litton-Lane het volgende:
the Gossip![]()
Goed nummer Heavy Cross.
Maar ik blijf erbij dat het optreden op Glastonbury 2008 echt meesterlijk was.
De zangeres springt gewoon het publiek in tijdens "Standing in the way"
mooi iddquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Noortje. het volgende:
En ik ben morgen 17 hoowr.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das omdat ik in dit topic ben... Ierland brengt Ierland...![]()
Brennel,
Jannekje7
rest
Weer terug in Ierland?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das omdat ik in dit topic ben... Ierland brengt Ierland...![]()
Brennel,
Jannekje7
rest
Zie Twitter PMquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weer terug in Ierland?
Hoe ist met je vriendinnetje dan?
Ik ga jou binnenkort eens mailen!
Ik wist niet eens dat ze nog bij elkaar warenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
A-ha is uitelkaar mensen of dat nou zo erg is? http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8308829.stm
Aha.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
A-ha is uitelkaar mensen of dat nou zo erg is? http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8308829.stm
Ach, hun laatste album vond ik niet kud.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
Ik kan die plaat niet meer horen zonder die anekdote van Gerard over Frank danwel Ronald de Boer. Da's best fucked up.quote:
Hier werkt 'ie iig gewoon...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef alors het volgende:
Klopt het dat de webcam het niet doet?
Niet om het een of ander, maar dit was gewoon een mooie plaat.quote:
Die hangjongeren van tegenwoordig...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef on_air het volgende:
When Doves Cry.
wat hang ik hier opeens bij de C&S show...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |