Ohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Slechtste vak was Duits, dus dat heb ik in de vierde gedumpt.
Op mijn eindexamen was Economie 2 mijn slechtse vak met een 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh
Mijn zusje ook al, en dat opt gymnasium, slimme muts dat t is... doet nu ook geneeskunde, miss smartass
Je bent vast heel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel de nieuwe megahit!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:21 schreef LeonH het volgende:
Ohja Run This TownEmpire State of Mind
Ofwel Jay-Z
Ik hoop het echt keihard dat 1 van deze 2 platen het gaat worden deze week! Ook zie ik Jamie Cullum nog als een goede kanshebber!quote:
En het dan nog niet wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Kijk, dit is tenminste een fatsoenlijk hoorbare intro!
Krijg je als Domien t niet doet
Ja, die idd ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik hoop het echt keihard dat 1 van deze 2 platen het gaat worden deze week! Ook zie ik Jamie Cullum nog als een goede kanshebber!
Niks mis mee, vond het altijd wel leuk liedjes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Round round baby... oh yeah... etc
Goh, destijds was ik fan van de sugababes
Origineel is veel beter, maar het is echt niet zo dat ik denk gadverdamme wat een tyfusplaat! Vind 'm wel mooi, en dat zeg ik als die-hard Killers-fanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Vinden jullie die remix echt goed?
Ik vind het echt een ver-schik-ke-lijke verkrachting van t (goeie!) nummer!
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik vind 'm echt goed, maar dan wel af afwisseling op het origineel. Voor 's avonds laat vind ik de remix bijvoorbeeld toch beter, terwijl het origineel wat sneller is en ik dus meer richting het begin van de avond vind passen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |