ik was ook blij verrast dat ik de laatste was...en om niet te lang na te denken...quote:
Piles...ga je je echt aanmelden voor publiek bij Rijdende rechter?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt hij
Avond trouwensIk luister niet
![]()
Nee johquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Piles...ga je je echt aanmelden voor publiek bij Rijdende rechter?![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt hij
Avond trouwensIk luister niet
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee johTenzij er echt een meeting komt, dan mss wel
Echt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jammer...anders had ik me ook aangemeld
Heyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
nog 1 minuut en dan klaar met "werken"
Lief programma ookquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb t k k k k k koud!!! ik ga op de bank met n dekentje om Angels & Demons checken op blu-ray
zeg dat wel, kattengejankquote:
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
Irritant, dit nummer begint mij steeds meer te pakken, zal het door de drank komen?
DIE RUST!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey @ Boris
Wat wwn stilte hier trouwens...?
Iedereen is omgeblazen met mijn komstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey @ Boris
Wat wwn stilte hier trouwens...?
Ik vind het een leuk plaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]is niet de smiley die dan als eerste bij me opkomt moet ik zeggen...
quote:
Doe hem de groeten.quote:
Moet. Nog. Grieks. En scheikunde. Heel veel. En. Lukt niet. Moe. Enzo.quote:
ik ook. wij allemaal trouwens denk ik, tenzij er een heel speciaal iemand hier op het forum zit.quote:
Scheikundequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe hem de groeten.
[..]
Moet. Nog. Grieks. En scheikunde. Heel veel. En. Lukt niet. Moe. Enzo.
Niet zo bijdehand doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook. wij allemaal trouwens denk ik, tenzij er een heel speciaal iemand hier op het forum zit.
U riep?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook. wij allemaal trouwens denk ik, tenzij er een heel speciaal iemand hier op het forum zit.
sorry hoor, heb het ok maar 6 jaar gestudeerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
DUDE!?!?!?!?!?!?!?!?!??!! Scheikunde is het meest kutvak in mijn profiel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Brennel het volgende:
Het was net toch wel iets te koud voor m'n zomerjas![]()
Vakantieeeeeeeeeee
Laten we ter herinnering een stadion vernoemen naar het failliete bedrijf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef borisz het volgende:
Wat zullen we doen met DSB ? Begraven of cremeren?
stomme alfaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
Noortje heeft wel gelijk: Scheikunde.
je bent toch van bier enzo?quote:
Ik vergeef je.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry hoor, heb het ok maar 6 jaar gestudeerd
Succes ermee, ik begrijp wel dat niet elk vak iedereen even goed ligt
Talen is ook nooit mijn ding geweest, dus dat delen wij in ieder gevalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vergeef je.
Het is best leuk trouwens, maar moet er zo lang voor leren en ik heb daar heul geen tijd voor want moet oko nog Grieks doen.
Slechtste vak was Duits, dus dat heb ik in de vierde gedumpt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat was jullie slechtste vak op de middelbare school?
Het mijne was duidelijk Frans!
We hoefden het niet eens te praten of luisteren, nee, alleen lezen!
Op het eind had ik al mn schoolexamens frans gedaan, en ik stond een 4.8 gemiddeld. Ik hoopte op een beter cijfer en deed een herexamen... haalde ik een 3.3!
Gelukkig telde het hoogste punt, anders had ik niet eens aan mn centraal examens hoeven beginnen
Ik ben overal wel goed in op zich, Grieks is alleen tyfusveel. Wel leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Talen is ook nooit mijn ding geweest, dus dat delen wij in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |