Ja ook ik was altijd sceptisch, maar als je eenmaal eraan begint is het verslavend...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Jongens, wat is er nou toch zo leuk aan Twitter... ik snap het echt niet
Tis gemakkelijk om ff gauw te checken hoe het met mensen gaat. Als mensen tenminste een beetje fatsoenlijke tweets plaatsen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar die uren zijn volgens mij wel redelijk spaarzaam, hahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik twitter met pieken, heb ook uren dat er niks te tweeten valt.
Ik zat ook al van... "hey dit ken ik"quote:
Het origineel is zeker beter, maar ik vond deze versie ook best geinig om eens te horen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat ook al van... "hey dit ken ik"
Het origineel is wel 10 keer beter
De eerste in dit topic die mijn mening deelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Nee hoor! Ik hoor er ook bij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De eerste in dit topic die mijn mening deelt.
Sharp as a knife!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Brennel het volgende:
Mee-ga-hit. Waar gaan we naar toe dan?
Truste Janne!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Gossip!
Mooie om de avond mee af te sluiten; slaaaaaaaapen!
Truste
En wat een figuurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Brennel het volgende:
Gosssssssssip! Dit plaatje groeit bij mij. Wat een stem heeft die meid
Dus? Zingen kan zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |