Standing in the Way of Control is dan ook echt meesterlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef Litton-Lane het volgende:
the Gossip![]()
Goed nummer Heavy Cross.
Maar ik blijf erbij dat het optreden op Glastonbury 2008 echt meesterlijk was.
De zangeres springt gewoon het publiek in tijdens "Standing in the way"
Ik vind het in deze ook niet echt een rare reactie gezien , de voor ingenomen houding van de bewindvoerder die eigenlijk van beroep een curator is (die heeft er baat bij als iets kapot gaat)quote:
dat dusquote:
Ik snap de beslissing ook wel. Alleen roept mijn duiveltje om de val van DSBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind het in deze ook niet echt een rare reactie gezien , de voor ingenomen houding van de bewindvoerder die eigenlijk van beroep een curator is (die heeft er baat bij als iets kapot gaat)
Ik vind het een hele logische redenering van de rechter. Als het aan DNB en Financieen ligt lijkt het alsof DSB zo snel mogelijk failliet moet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind het in deze ook niet echt een rare reactie gezien , de voor ingenomen houding van de bewindvoerder die eigenlijk van beroep een curator is (die heeft er baat bij als iets kapot gaat)
Om er vervolgens ook nog eens Bulletproof achteraan te draaienquote:
Krieg noe wa. L-L!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef Litton-Lane het volgende:
the Gossip![]()
Goed nummer Heavy Cross.
Maar ik blijf erbij dat het optreden op Glastonbury 2008 echt meesterlijk was.
De zangeres springt gewoon het publiek in tijdens "Standing in the way"
mooi iddquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Noortje. het volgende:
En ik ben morgen 17 hoowr.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das omdat ik in dit topic ben... Ierland brengt Ierland...![]()
Brennel,
Jannekje7
rest
Weer terug in Ierland?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das omdat ik in dit topic ben... Ierland brengt Ierland...![]()
Brennel,
Jannekje7
rest
Zie Twitter PMquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weer terug in Ierland?
Hoe ist met je vriendinnetje dan?
Ik ga jou binnenkort eens mailen!
Ik wist niet eens dat ze nog bij elkaar warenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
A-ha is uitelkaar mensen of dat nou zo erg is? http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8308829.stm
Aha.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
A-ha is uitelkaar mensen of dat nou zo erg is? http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8308829.stm
Ach, hun laatste album vond ik niet kud.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
Ik kan die plaat niet meer horen zonder die anekdote van Gerard over Frank danwel Ronald de Boer. Da's best fucked up.quote:
Hier werkt 'ie iig gewoon...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef alors het volgende:
Klopt het dat de webcam het niet doet?
Niet om het een of ander, maar dit was gewoon een mooie plaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |