^^^^^^quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:Adagio for Strings
Ook in de originele klassieke uitvoering erg.
Jouw kleine is nu al een heldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanmorgen mijn kleine in de auto, waarom praat die meneer zoveel , ik wil muziek (tijdens giel op de radio)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! heb een sms van diedjeej ontvangen. Het gaat goed met hem, maar wat minder met zijn laptop.
Fijn dat het met hem zelf goed gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! heb een sms van diedjeej ontvangen. Het gaat goed met hem, maar wat minder met zijn laptop.
Bijzonder onderschatte band. Hebben echt heel veel hits gescoord en daar zaten echt mooie nummers tussen.quote:
Die reach out for the sunride is echt een geweldig goede plaat. Volgens mij trouwens nog wel redelijk vaak te horen geweest op 3FM. Duran Duran vind ik wel een goede bandquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bijzonder onderschatte band. Hebben echt heel veel hits gescoord en daar zaten echt mooie nummers tussen.
Mijn favorieten; Hungry Like The Wolf, Girls On Film en Is There Something I Should Know. Maar ook Reach Out For The Sunrise van een paar jaar terug vond ik echt superlekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |