abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:01:59 #101
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73715119
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
Zullen we het bankwezen in een ander topic doen? Goeie discussie maar past beter in Financial Clearing, Banken en Donkere Zaken
Reeds een kopie geplaatst in de Lakeman topic! dus zet ik het gesprek daar evt. voort.
pi_73715132
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef switchboy het volgende:

[..]

ja ik sanp ook niet echt waarom hij heeft opgroepen tot een bankrun. Van een kale kip kun je immers niks meer plukken. En zijn taak is om voor de gedupeerde zoveel mogelijk schadevergoeding af te troggellen. Een bankrun veroorzaken is daarbij juist counter-productief.
Tenzij hij zelf een klap put-opties uit had staan natuurlijk.. Maar goed, het ging er me om dat vrind Rieboet vermoed dat er een vorm van centrale controle over de diverse media zou zijn, oa voor geldelijk gewin van oa de grote farmaciebedrijven etc. Dit terwijl dit toch een concreet voorbeeld is van waar de media zeer zeker niet het belang van de achterliggende bedrijven heeft gediend, en dus in mijn ogen ook zijn vermoedden (deels) ontkracht.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:09:36 #103
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73715419
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef switchboy het volgende:

[..]

ja ik sanp ook niet echt waarom hij heeft opgroepen tot een bankrun. Van een kale kip kun je immers niks meer plukken. En zijn taak is om voor de gedupeerde zoveel mogelijk schadevergoeding af te troggellen. Een bankrun veroorzaken is daarbij juist counter-productief.
mijn reactie = hier
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:21:23 #104
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73715832
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Tenzij hij zelf een klap put-opties uit had staan natuurlijk.. Maar goed, het ging er me om dat vrind Rieboet vermoed dat er een vorm van centrale controle over de diverse media zou zijn, oa voor geldelijk gewin van oa de grote farmaciebedrijven etc. Dit terwijl dit toch een concreet voorbeeld is van waar de media zeer zeker niet het belang van de achterliggende bedrijven heeft gediend, en dus in mijn ogen ook zijn vermoedden (deels) ontkracht.
Het ligt zoals vaker het geval in dergelijke zaken veel genuanceerder, hetgeen het allemaal veel lastiger maakt te doorgronden.

Los van de taak die de media heeft om de overheid en de corporaties te dienen heeft het zichzelf ook nog in stand te houden.

D.w.z. dat die strenge protocol wel van een dikke laag sauzen is voorzien, d.w.z. als het volstrekt duidelijk zou zijn dat het NOS journaal b.v. vrijwel niet te onderscheiden zou zijn van de N-Koreaanse versie er ook geen kip naar zou kijken.

Een sausje erover is daarom noodzakelijk, best te omschrijven als een besef dat zodra men de waarheid te vijandig zou maskeren men daarmee ook hun geloofwaardigheid volledig te grabbel zou gooien.

Er wordt daarom ook wel betracht zoveel mogelijk de waarheid te benaderen maar worden er, naar mijn mening althans, ook best veel waarheden gecreëerd en opinievorming gestuurd of gemanipuleerd ten gunste vooral van de overheid en de corporaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 15-10-2009 15:27:21 ]
pi_73716094
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef rieboet het volgende:

[..]

Het ligt zoals vaker het geval in dergelijke zaken veel genuanceerder, hetgeen het allemaal veel lastiger maakt te doorgronden.

Los van de taak die de media heeft om de overheid en de corporaties te dienen heeft het zichzelf ook nog in stand te houden.

D.w.z. dat die strenge protocol wel van een dikke laag sauzen is voorzien, d.w.z. als het volstrekt duidelijk zou zijn dat het NOS journaal b.v. vrijwel niet te onderscheiden zou zijn van de N-Koreaanse versie er ook geen kip naar zou kijken.

Een sausje erover is daarom noodzakelijk, best te omschrijven als een besef dat zodra men de waarheid te vijandig zou maskeren men daarmee ook hun geloofwaardigheid volledig te grabbel zou gooien.

Er wordt daarom ook wel betracht zoveel mogelijk de waarheid te benaderen maar worden er, naar mijn mening althans, ook best veel waarheden gecreëerd en opinievorming gestuurd of gemanipuleerd ten gunste vooral van de overheid en de corporaties.
Maar doen ze dat vanwege sensatie en dus hogere kijkcijfers, de persoonlijke insteek van de journalist of is het ze van hogerhand opgelegd. En waarom komen dan de NOS en RTL met redelijk hetzelfde nieuws terwijl de een een staatsomroep is en de ander een onafhankelijk bedrijf.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:35:33 #106
19194 Oversight
◢◤
pi_73716368
http://forum.fok.nl/forum/42

[ Bericht 59% gewijzigd door Oversight op 15-10-2009 16:54:20 ]
◢◤
pi_73717642
Hiermee impliceer je dat het alternatieve vaccin niet veilig minder veilig zou zijn. Verklaar je nader.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:33:25 #108
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73718495
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef switchboy het volgende:
Hiermee impliceer je dat het alternatieve vaccin niet veilig minder veilig zou zijn. Verklaar je nader.
Hiermee impliceerdt hij dat dit 'speciale' vaccin dus anders in elkaar zit dan het vaccin waar de afgelopen maanden zo veel rumour over was.
En eigenlijk zegt dit genoeg.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73718548
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hiermee impliceerdt hij dat dit 'speciale' vaccin dus anders in elkaar zit dan het vaccin waar de afgelopen maanden zo veel rumour over was.
En eigenlijk zegt dit genoeg.
Jup, dat zwangere vrouwen het vaccin zonder hulpstoffen krijgen omdat hulpstoffen de ziekteverwekker "sterker" maken en dat kan voor zwangere vrouwen net teveel zijn. En soldaten die 2 dagen lang last van hun ingeente arm hebben heb je ook niks aan
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73718825
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jup, dat zwangere vrouwen het vaccin zonder hulpstoffen krijgen omdat hulpstoffen de ziekteverwekker "sterker" maken en dat kan voor zwangere vrouwen net teveel zijn. En soldaten die 2 dagen lang last van hun ingeente arm hebben heb je ook niks aan
Dat is de plausibele verklaring.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:10:19 #111
19194 Oversight
◢◤
pi_73719693
Hoort dit topic niet in FLU ?
◢◤
pi_73720227
neuh dit topic ging oorspronkelijk over een samenzwering die het vaccin of het RVP wil gebruiken om de bevolking te verzwakken.
pi_73720466
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:10 schreef Oversight het volgende:
Hoort dit topic niet in FLU ?
Neuh, samenzweringen & zo, jewaidz!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:54:09 #114
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73721047
quote:
WTF... prive topic in een subforum waar ik geen toegang tot heb?
Net was het nog een item?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:58:21 #115
19194 Oversight
◢◤
pi_73721165
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Ticker het volgende:

[..]

WTF... prive topic in een subforum waar ik geen toegang tot heb?
Net was het nog een item?
geheime berichten daar, sorry.

Laat maar,... verder ontopic.
◢◤
pi_73722070
Het lijkt er op alsof de NWO het gekaapt heeft. Ik zal the men behind the curtains even vragen wat er gebeurd is. Misschien kwam men met dat topic wel te dicht bij de waarheid?

Meh, ik check wel ff.
pi_73722325
D'oh!

Oversight, niet wazig lopen doen met niet-werkende linkjes he!
Je originele post verwijst naar de juiste topic, en die staat nu in FLU.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:44:24 #118
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73722579
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef switchboy het volgende:

[..]

Maar doen ze dat vanwege sensatie en dus hogere kijkcijfers,
Een commercieel sausje zal zeker niet ontbreken, dus sensatie is altijd welkom en wellicht aangedikt voor o.a. die reden.

Maar waarschijnlijk niet i.v.m. het gegeven dat zij aan banden liggen m.b.t. hetgeen waarover wel of niet bericht gegeven mag worden.

Veel van die zaken vallen onder de wetenschap Public Relations hetgeen ik ook wel eens een studie in heb gevolgd lang geleden.

Het overigen valt onder het terrein wat door een van de velen geheime diensten in behandeling is, waar er iets van 180 zijn in NL ongeveer.

Verder zou ik niet precies weten hoe dat in de praktijk zou werken, denk wel dat je een bepaald soort achtergrond moet hebben om hoog op te kunnen klimmen binnen de journalistieke tak van de publieke en commerciële zenders.
quote:
de persoonlijke insteek van de journalist of is het ze van hogerhand opgelegd. En waarom komen dan de NOS en RTL met redelijk hetzelfde nieuws terwijl de een een staatsomroep is en de ander een onafhankelijk bedrijf.
Als je er goed over nadenkt is het geen groot mysterie, plus zijn er regels die standaard van toepassing zijn binnen de redactie van kranten en televisie.

Lang niet altijd geschreven regels volgens vrienden en kennissen die in de journalistiek werken maar als je er een neus voor hebt word het men vanzelf duidelijk welke schrijfstijl in de smaak valt en welke niet, dus iemand met een gezin en een hypotheek houden daar doorgaans wel rekening mee.

Het is ook algemeen bekent in de journalistiek dat er een wereld van verschil bestaat tussen hetgeen je onder vrienden in de kroeg bespreekt en de sterk genuanceerde of verwaterde versie daarvan zou kunnen worden gepubliceerd.

Er bestaat altijd een kans dat je anders iemand met veel macht ermee voor de voeten zou kunnen lopen hetgeen niet altijd gezond is voor je carrière.

Dat is dus ongeveer wat ik ervan heb begrepen dusver.

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 15-10-2009 18:51:42 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:55:12 #119
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73722884
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef ToT het volgende:
D'oh!

Je originele post verwijst naar de juiste topic, en die staat nu in FLU.

Zeker in het keldertje beland ofzo.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:11:43 #120
19194 Oversight
◢◤
pi_73725661
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef ToT het volgende:
D'oh!

◢◤
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:04:46 #121
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:35:00 #122
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73738812
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 02:04 schreef rieboet het volgende:
Is dit sereus? vaccine inhoud test uitslag in de V.S! gelekte info!!

Nee, dat is niet serieus.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73739095
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 02:35 schreef rieboet het volgende:
Nieuwe Studie, "De gevaren van Vaccinaties" (pdf)

http://data.argusoog.org/(...)ties_TeuniKuiper.pdf
Heel veel van wat daarin staat daar hebben we het al over gehad, is er een specifieke passage die je interessant vindt of verder uit wilt diepen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73739135
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 02:35 schreef rieboet het volgende:
Nieuwe Studie, "De gevaren van Vaccinaties" (pdf)

http://data.argusoog.org/(...)ties_TeuniKuiper.pdf
Nieuw praktijkvoorbeeld van de besmettelijkheid van de huidige griepvariant..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')