Reeds een kopie geplaatst in de Lakeman topic! dus zet ik het gesprek daar evt. voort.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
Zullen we het bankwezen in een ander topic doen?Goeie discussie maar past beter in Financial Clearing, Banken en Donkere Zaken
Tenzij hij zelf een klap put-opties uit had staan natuurlijk..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef switchboy het volgende:
[..]
ja ik sanp ook niet echt waarom hij heeft opgroepen tot een bankrun. Van een kale kip kun je immers niks meer plukken. En zijn taak is om voor de gedupeerde zoveel mogelijk schadevergoeding af te troggellen. Een bankrun veroorzaken is daarbij juist counter-productief.
mijn reactie = hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef switchboy het volgende:
[..]
ja ik sanp ook niet echt waarom hij heeft opgroepen tot een bankrun. Van een kale kip kun je immers niks meer plukken. En zijn taak is om voor de gedupeerde zoveel mogelijk schadevergoeding af te troggellen. Een bankrun veroorzaken is daarbij juist counter-productief.
Het ligt zoals vaker het geval in dergelijke zaken veel genuanceerder, hetgeen het allemaal veel lastiger maakt te doorgronden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Tenzij hij zelf een klap put-opties uit had staan natuurlijk..Maar goed, het ging er me om dat vrind Rieboet vermoed dat er een vorm van centrale controle over de diverse media zou zijn, oa voor geldelijk gewin van oa de grote farmaciebedrijven etc. Dit terwijl dit toch een concreet voorbeeld is van waar de media zeer zeker niet het belang van de achterliggende bedrijven heeft gediend, en dus in mijn ogen ook zijn vermoedden (deels) ontkracht.
Maar doen ze dat vanwege sensatie en dus hogere kijkcijfers, de persoonlijke insteek van de journalist of is het ze van hogerhand opgelegd. En waarom komen dan de NOS en RTL met redelijk hetzelfde nieuws terwijl de een een staatsomroep is en de ander een onafhankelijk bedrijf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef rieboet het volgende:
[..]
Het ligt zoals vaker het geval in dergelijke zaken veel genuanceerder, hetgeen het allemaal veel lastiger maakt te doorgronden.
Los van de taak die de media heeft om de overheid en de corporaties te dienen heeft het zichzelf ook nog in stand te houden.
D.w.z. dat die strenge protocol wel van een dikke laag sauzen is voorzien, d.w.z. als het volstrekt duidelijk zou zijn dat het NOS journaal b.v. vrijwel niet te onderscheiden zou zijn van de N-Koreaanse versie er ook geen kip naar zou kijken.
Een sausje erover is daarom noodzakelijk, best te omschrijven als een besef dat zodra men de waarheid te vijandig zou maskeren men daarmee ook hun geloofwaardigheid volledig te grabbel zou gooien.
Er wordt daarom ook wel betracht zoveel mogelijk de waarheid te benaderen maar worden er, naar mijn mening althans, ook best veel waarheden gecreëerd en opinievorming gestuurd of gemanipuleerd ten gunste vooral van de overheid en de corporaties.
Hiermee impliceerdt hij dat dit 'speciale' vaccin dus anders in elkaar zit dan het vaccin waar de afgelopen maanden zo veel rumour over was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef switchboy het volgende:
Hiermee impliceer je dat het alternatieve vaccin niet veilig minder veilig zou zijn. Verklaar je nader.
Jup, dat zwangere vrouwen het vaccin zonder hulpstoffen krijgen omdat hulpstoffen de ziekteverwekker "sterker" maken en dat kan voor zwangere vrouwen net teveel zijn. En soldaten die 2 dagen lang last van hun ingeente arm hebben heb je ook niks aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hiermee impliceerdt hij dat dit 'speciale' vaccin dus anders in elkaar zit dan het vaccin waar de afgelopen maanden zo veel rumour over was.
En eigenlijk zegt dit genoeg.
Dat is de plausibele verklaring.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jup, dat zwangere vrouwen het vaccin zonder hulpstoffen krijgen omdat hulpstoffen de ziekteverwekker "sterker" maken en dat kan voor zwangere vrouwen net teveel zijn. En soldaten die 2 dagen lang last van hun ingeente arm hebben heb je ook niks aan
WTF... prive topic in een subforum waar ik geen toegang tot heb?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
WTF... prive topic in een subforum waar ik geen toegang tot heb?
Net was het nog een item?
Een commercieel sausje zal zeker niet ontbreken, dus sensatie is altijd welkom en wellicht aangedikt voor o.a. die reden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef switchboy het volgende:
[..]
Maar doen ze dat vanwege sensatie en dus hogere kijkcijfers,
Als je er goed over nadenkt is het geen groot mysterie, plus zijn er regels die standaard van toepassing zijn binnen de redactie van kranten en televisie.quote:de persoonlijke insteek van de journalist of is het ze van hogerhand opgelegd. En waarom komen dan de NOS en RTL met redelijk hetzelfde nieuws terwijl de een een staatsomroep is en de ander een onafhankelijk bedrijf.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef ToT het volgende:
D'oh!
Oversight, niet wazig lopen doen met niet-werkende linkjes he!
Je originele post verwijst naar de juiste topic, en die staat nu in FLU.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef ToT het volgende:
D'oh!
Oversight, niet wazig lopen doen met niet-werkende linkjes he!
Nee, dat is niet serieus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:04 schreef rieboet het volgende:
Is dit sereus? vaccine inhoud test uitslag in de V.S! gelekte info!!
Heel veel van wat daarin staat daar hebben we het al over gehad, is er een specifieke passage die je interessant vindt of verder uit wilt diepen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:35 schreef rieboet het volgende:
Nieuwe Studie, "De gevaren van Vaccinaties" (pdf)
http://data.argusoog.org/(...)ties_TeuniKuiper.pdf
Nieuw praktijkvoorbeeld van de besmettelijkheid van de huidige griepvariant..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:35 schreef rieboet het volgende:
Nieuwe Studie, "De gevaren van Vaccinaties" (pdf)
http://data.argusoog.org/(...)ties_TeuniKuiper.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |