abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73715100
Niemand wordt hier beter van in ieder geval
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:07:50 #27
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73715349
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef switchboy het volgende:

[..]

ja ik sanp ook niet echt waarom hij heeft opgroepen tot een bankrun. Van een kale kip kun je immers niks meer plukken. En zijn taak is om voor de gedupeerde zoveel mogelijk schadevergoeding af te troggellen. Een bankrun veroorzaken is daarbij juist counter-productief.
De beredenering van Lakeman lijkt idd niet op te gaan, hetgeen zou kunnen betekenen dat hij heeft behandelt in de rol van een piratenschip kapitein maar zich vermomd wist te houden dusver als een belangenbehartiger van de gedupeerden.
pi_73715572
Ja want om in dat clubje met die action class claim te komen moest dhr Laakman wel betaald worden. Zo werken die dingen meestal tenminste.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:45:43 #29
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73724698
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef switchboy het volgende:
Ja want om in dat clubje met die action class claim te komen moest dhr Laakman wel betaald worden. Zo werken die dingen meestal tenminste.
Zit wat in, zul je meemaken dat Lakenman er op kortere termijn wat aan overhoudt oftewel zijn honorarium,

Dus niet zelf de nadelige gevolgen zal ondervinden van de erbarmelijke staat waarin de bank op dat moment verkeerd wegens dat die jongens een vooraf afgesproken tarief in rekening brengen.

De gedupeerden zullen het nog af moeten wachten welk % van hun kapitaal ze uiteindelijk nog terug zullen zien, hetgeen minder zal zijn maar afhankelijk van hetgeen er nog in de pot is overgebleven.

Je zou daarom kunnen speculeren dat het nogal een boevenstreek was van Lakeman die zich door toedoen van zijn omstreden actie vooral zijn eigen poen wat eerder los weet te krijgen.

Dit terwijl er een reparatie poging, hoe zuinig ook, reeds in de maak was die in behandeling was van een andere belangen behartiger, die partij was naar mijn inziens ook nogal afgetroefd door die bank run te veroorzaken.

En dat mogelijke schade claims gericht tegen Lakeman door voormalig bank personeel en spaarders op niets zal uitlopen.

Jongens van het kaliber Lakeman hebben meestal wel de nodige bescherming of bijval dankzij de goede connecties binnen het old boys network zoals dat heet.

Vooralsnog ziet het er zo naar uit maar is het nog niet helemaal gedaan met de DSB, dus het zou nog terug kunnen krabbelen ondanks de genade klap van Lakeman, maakt acht die kans klein in dit stadium.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 17-10-2009 17:05:26 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:22:26 #30
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73728990
Dit hele DSB verhaal stinkt als een rottend lijk op een mestvaal... en Lakeman heeft op zijn minst een laakbare ( ) rol gespeeld hierin

Illuminatie en NWO blijf ik vaag geleuter vinden, maar iemand of iemanden hebben belang bij een crash van DSB en doet of doen er alles aan om te voorkomen dat die bank overleeft. Lakeman laat zich hiervoor bewust of onbewust gebruiken.

Mijn gok: de DSB wordt gered, maar DS wordt uitgerangeerd en zien we nooit meer terug op een invloedrijke post. Ook bij AZ vertrekt hij aan het eind van het seizoen en DS gaat alleen nog maar fröbelen met z'n museumpje. Hij was een te grote bedreiging voor de gevestigde financiële orde en dat zijn bank als een van de weinige geen last had van de crisis zal de dames en heren "echte bankiers" een doorn in het oog geweest zijn. Nu hebben ze hem precies waar ze hem hebben willen: op zijn knieën smekend voor het voortbestaan van zijn bank.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:04:21 #31
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73735243
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dit hele DSB verhaal stinkt als een rottend lijk op een mestvaal... en Lakeman heeft op zijn minst een laakbare ( ) rol gespeeld hierin

Illuminatie en NWO blijf ik vaag geleuter vinden, maar iemand of iemanden hebben belang bij een crash van DSB en doet of doen er alles aan om te voorkomen dat die bank overleeft. Lakeman laat zich hiervoor bewust of onbewust gebruiken.

Mijn gok: de DSB wordt gered, maar DS wordt uitgerangeerd en zien we nooit meer terug op een invloedrijke post. Ook bij AZ vertrekt hij aan het eind van het seizoen en DS gaat alleen nog maar fröbelen met z'n museumpje. Hij was een te grote bedreiging voor de gevestigde financiële orde en dat zijn bank als een van de weinige geen last had van de crisis zal de dames en heren "echte bankiers" een doorn in het oog geweest zijn. Nu hebben ze hem precies waar ze hem hebben willen: op zijn knieën smekend voor het voortbestaan van zijn bank.
Zo zou je het idd ook kunnen bekijken

DS is maar een omhoog geklauterd eenvoudig jongetje van de straat die net even iets te ver boven zijn krachten uitgroeide, iets dat hem op gegeven moment boven het hoofd uitsteeg.

Zijn kunst hobbies en sportieve ambities waren nogal uitbundig en deden hem wel wat doen overkomen als een soortement polder-Berlusconi, iets wat ik zelf eigenlijk ook niet zo passend vindt voor een bankdirecteur.

"Power is the best aphrodesiac" zegt word wel eens gezegd maar het kan ook naar je bol stijgen, het laatste zou wel eens het geval kunnen zijn geweest dus het is te hopen voor DS dat hij hier iets van opsteekt.

In zijn verdediging moet wel gezegd worden dat hij het doelwit van een heuse media hetze is geweest, een soort heksenjacht die wel wat gematigder had gekund.

"The higher they come the harder they fall", schiet me zomaar te binnen en dat NL ook niet de meest uitgekozen plek is op aarde om je hoofd iets te ver boven het maaiveld uit te steken..

Maar zoals je al aangaf het "establishment" oftewel de gevestigde financiële orde zoals jij dat zo mooi zegt is een gesloten ons-kent-ons gemeenschap waar je je wel hebt te gedragen en je plaats goed moet kennen wil je in die slangenkuil een voet binnen de deur krijgen want mits je het "nouveau riche" gedrag niet wat weet te temperen worden zij daar nogal nerveus van.

Ordinaire toestanden ziet men liever niet, en met de echte grote jongens doe je niet zomaar mee, althans niet zonder uitnodiging.

Maar enfin, DS is ook niet voor 1 gat te vangen dus ik sluit het nog niet helemaal 100% uit dat hij wonder boven wonder alsnog een come back weet te maken want hij heeft voorlopig nog het voordeel van de underdog positie en ligt Lakeman zwaar onder vuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 16-10-2009 11:39:40 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:09:06 #32
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73735360
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef teamlead het volgende:

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:11:23 #33
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73735432
Ik heb mij niet in de persoonlijke achtergrond van de DSB bank verdiept, maar begrijp ik goed uit de situatie dat de DSB bank, een van de weinige 'particuliere' (kan ik het zo noemen?) banken is, waar nu een pootje onderuit geschopt wordt?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:31:08 #34
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73736005
@DWDD

Hij drinkt 'toch liever pils, want die champagne was helemaal niet opgegaan'

Proost op het ruïneren van de bank, chapeau!

Wie zijn die "honderduizend slachtoffers?"
De particulieren of praat hij over bedrijven(corporaties)?

Tevens hij is als de dood dat Wouter, de DSB bank helpt. Banken die hulp krijgen van de overheid, zijn dus schrikbarend oftewel wordt als oppositie gezien..
Iemand die hier wat meer uitleg over kan geven? Volgens mij wordt hier inderdaad een raar spelletje gespeeld!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:43:42 #35
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73736288
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:31 schreef Ticker het volgende:
@DWDD

Hij drinkt 'toch liever pils, want die champagne was helemaal niet opgegaan'

Proost op het ruïneren van de bank, chapeau!

Wie zijn die "honderduizend slachtoffers?"
De particulieren of praat hij over bedrijven(corporaties)?

Tevens hij is als de dood dat Wouter, de DSB bank helpt. Banken die hulp krijgen van de overheid, zijn dus schrikbarend oftewel wordt als oppositie gezien..
Iemand die hier wat meer uitleg over kan geven? Volgens mij wordt hier inderdaad een raar spelletje gespeeld!
Ik denk dat DS wel een pootje is gelicht en dat ze dat misschien iets te opvallend gedaan hebben, denk dat de meesten NL'ers dat inmiddels ook wel doorhebben.

Dan zouden Wouter Bos en Wellink onder druk van de publieke opinie alsnog gedwongen kunnen worden het een en ander terug te draaien of op andere wijze weer in het zadel proberen te helpen maar DS zal moeten aftreden.

Zou het zelf wel riskant vinden voor de belasting centen om het te besteden aan het overeind helpen v/d DSB want ik denk dat ze te veel imago schade hebben opgelopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door rieboet op 16-10-2009 00:49:15 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:05:17 #36
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73740735
IK DENK AAN DE 100.000 SLACHTOFFERS !!!!!!

De wereld draait ( hopelijk ) door. 15-1-09

http://player.omroep.nl/?aflID=10209013

(Lakeman met de hand op tafel ) KLAPPPPPPPP !!!!!

vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:26:53 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73741260
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:18 schreef shouta het volgende:
Uit goede bronnen - die ik hier helaas niet kan vermelden
zzz
pi_73741826
quote:
Uit een peiling van BNR Nieuwsradio onder de achterban van de Partij van de Arbeid, blijkt dat deze niet te spreken is over de verhoging van de AOW-leeftijd. Er gaan zelfs stemmen op om het kabinet te laten vallen.

Gisteren werden de regeringspartijen CDA, PvdA en ChristenUnie het eens over een verhoging van de AOW-leeftijd, in twee stappen, naar 67 jaar. Lokale en provinciale PvdA-politici zijn van mening dat het kabinet hierom naar huis moet worden gestuurd en er vervroegde verkiezingen moeten plaatsvinden.

In 2020 wordt de AOW-leeftijd naar 66 jaar opgetrokken, maar mensen die dan de afgelopen vijftien jaar hebben gewerkt, kunnen toch nog met pensioen als zij 65 zijn. Uiteindelijk komt de pensioengerechtigde leeftijd in 2025 op 67 jaar uit. Iedereen die tegen die tijd 42 gewerkte dienstjaren heeft, kan dan alsnog met pensioen op 65-jarige leeftijd.
Het lijkt erop dat de DSB heisa goed van pas kwam. Erg toevallig dat dit besluit gisteren is genomen, ik begrijp dan ook niet goed wat de haast was achter dit plan.

[ Bericht 3% gewijzigd door mediaconsument op 16-10-2009 11:00:35 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:39:21 #39
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73759197
hop.. en weer uitstel binnen tot maandag. Hoogst ongebruikelijk in deze situatie.

Ben benieuwd wat Dirk gaat doen als ie gedwongen met pensioen gaat
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:13:45 #40
54408 Parzival
Where it happens
pi_73760583
dat geeft wel weer dat de rechter iig zn best doet.. en dat Dirkie zijn sales talenten nog niet is verleerd
en dat de curator/dnb/financien hun werk ECHT niet goed doen in deze..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:14:58 #41
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73760625
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef Parzival het volgende:
dat geeft wel weer dat de rechter iig zn best doet.. en dat Dirkie zijn sales talenten nog niet is verleerd
en dat de curator/dnb/financien hun werk ECHT niet goed doen in deze..
whoever er verantwoordelijk is voor de val is duidelijk uit op het vernederen en wegwerken van Dirk. De DSB is daarbij van ondergeschikt belang.
pi_73760725
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

whoever er verantwoordelijk is voor de val is duidelijk uit op het vernederen en wegwerken van Dirk. De DSB is daarbij van ondergeschikt belang.
Welk belangrijk politiek besluit is er vandaag genomen? Er is mijns inziens dan ook weinig aandacht geweest voor dit verhaal.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:23:43 #43
54408 Parzival
Where it happens
pi_73760916
daar gaan we echt niet achterkomen hoor..

mijn vermoeden is dat het te maken heeft met die schikking.. als andere banken gelijke producten hebben verkocht mag die schikking er gewoon nooit komen zodla die nu op tafel ligt. Want dat schept verwachtingen voor iedereen die een hypotheek heeft.. en zoals we al gehoord hadden heeft een dergelijke claim voor DSB al erge gevolgen.. laat staan als half nederland zich verenigt en ineens de ABN/Fortis/Rabobank/etc gaat aanschrijven...

dus .. ze wilden het kaf van het koren scheiden.. en dat lijkt te gelukken.. alleen hadden ze denk ik op iets minder tegenwerking gedacht.. en dat lijkt me ook normaal.. elke bankdirecteur had allang zijn biezen gepakt..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:25:27 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73760984
De hele wijze waarop banken opereren en handelen = Centrale banken = Federal reserve = Illuminati

Alle centrale banken en federal reserves hebben haken/kompassen/eenogen als symbolen verspreid om hun gebouwen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:28:29 #45
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73761086
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Welk belangrijk politiek besluit is er vandaag genomen? Er is mijns inziens dan ook weinig aandacht geweest voor dit verhaal.
Geen idee? . De eventuele val levert nooit genoeg aandacht op om aow-gedoe te maskeren dus dat kan het niet zijn
pi_73761104
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef Parzival het volgende:

mijn vermoeden is dat het te maken heeft met die schikking.. als andere banken gelijke producten hebben verkocht mag die schikking er gewoon nooit komen zodla die nu op tafel ligt. Want dat schept verwachtingen voor iedereen die een hypotheek heeft.. en zoals we al gehoord hadden heeft een dergelijke claim voor DSB al erge gevolgen.. laat staan als half nederland zich verenigt en ineens de ABN/Fortis/Rabobank/etc gaat aanschrijven...

dus .. ze wilden het kaf van het koren scheiden.. en dat lijkt te gelukken.. alleen hadden ze denk ik op iets minder tegenwerking gedacht.. en dat lijkt me ook normaal.. elke bankdirecteur had allang zijn biezen gepakt..
Er is dan ook erg veel media-aandacht naar deze affaire gegaan, er zijn 100den kamervragen ontstaan. Tegelijk wordt een discutabele wetswijziging doorgevoerd, oftewel de verhoging van de AOW leeftijd. Velen zijn het hier niet mee eens.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:29:33 #47
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73761129
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef Parzival het volgende:

dat zou heel naief zijn dan.... want iedereen weet dat DSB letterlijk in handen is van DS. Iedere andere bankdirecteur is in loondienst
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:31:59 #48
54408 Parzival
Where it happens
pi_73761213
of het nou gelijk illuminati zijn.. dat zou ik niet weten.. dat het bankwezen vaag is moge duidelijk zijn..
1x per jaar een vergadering in zwitserland met alle bankdirecteuren zonder politieke verantwoording, zonder openbare notulen.. kan ik toch wel beschrijven als vaag..

Idd heeft deze zaak de AOW aardig makkelijk door de kamer en kabinet geloodst..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:34:09 #49
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73761287
de aow-voorstellen zijn goed getimed ja... maar ik geloof niet dat de dsb geofferd is daarvoor. Dat aow-gedoe duurt hoe dan ook tot de verkiezingen.
pi_73761390
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef Parzival het volgende:
of het nou gelijk illuminati zijn.. dat zou ik niet weten.. dat het bankwezen vaag is moge duidelijk zijn..
1x per jaar een vergadering in zwitserland met alle bankdirecteuren zonder politieke verantwoording, zonder openbare notulen.. kan ik toch wel beschrijven als vaag..

Idd heeft deze zaak de AOW aardig makkelijk door de kamer en kabinet geloodst..
De werkwijze van de Illuminati is dan ook op infiltratie en indoctrinatie gebaseerd. Leuk artikel hierover: http://vigilantcitizen.com/?p=1483

Er zijn zo zelfs mensen die denken dat de Irak oorlogen ook om degelijke redenen zijn gestart. De eerste Irak oorlog is ontstaan ten tijde van het discutabele MTBE(toevoeging benzine) besluit in de VS, hierdoor bleven de meeste kritische vragen uit. Hier zijn ze na een aantal jaar op terug gekomen, omdat het duidelijke schade deed aan lichaam en milieu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')