SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Tietenfipo!Must resist the urge to click...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
Zijn bedrijven daar echt zo streng in?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef royjn het volgende:
Laat die spoilers maar staan haha.
Anders wordt ik zo het gebouw uitgezet
Waar is de intocht dit jaar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj! Yasha komt naar Nederland met sinterklaas![]()
![]()
Wiggerquote:
Er zijn wel eens mensen ontslagen omdat ze bv minder zedelijke sites bezochten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn bedrijven daar echt zo streng in?
Niet lang genoegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef Dj_unkie het volgende:
zoooooo ik ben er na een internetloze periode van 4 dagen ook weer
howdihoooowww
Moet je nog een 3/4 jaar wachten dan woon ik 80 km verderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef Dj_unkie het volgende:![]()
voel me wel weer welkom zeg....ga jij eens ff lekker 20 km verderop wonen
Hihiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig, je leeft nog. We hebben peentjes gezweet hier, met je rok aan.
Hoe was Dublin?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hihi
We hadden constitutie en we hebben een draak van papier maché gekregen, echt een ding van 2 meter ofzo, supervet
Met carnaval op vakantie gaan. The Horror....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
over Dublin gesproken
In de carnavalsvakantie gaan wij lekker van zaterdag tot woensdag naar Edinburgh![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef royjn het volgende:
[..]
Met carnaval op vakantie gaan. The Horror....Zo slim!
Dan is het juist gezelligverschrikkelijk
Ben niet meer gegaan, ze zijn daar nu.quote:
waarom denk je dat ik juist DAN weg ben?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef royjn het volgende:
[..]
Met carnaval op vakantie gaan. The Horror....
Dan is het juist gezellig
quote:
Gister gehoord jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Veronica nu "als de bank valt", 'doe maar' cover.
Ik had pas ook even een binnenpretjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
Heet jou negerslaaf Bleek? Das dan wel weer een ironische naam
Carnaval is super. Optochten in nijmegen/groesbeek/kleve/den bosch/maastrichtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik juist DAN weg ben?Carnaval
![]()
[..]![]()
mag jij vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef royjn het volgende:
[..]
Carnaval is vind ik super. Optochten in nijmegen/groesbeek/kleve/den bosch/maastricht
Daarna nog de kroegentoch van cuijk.
Count me in
Heb je het überhaupt wel eens een keer gevierd?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag jij vindenik vind 't echt de hel op aarde, stelletje debielen
je vergeet het ergste...de muziek...als je het al muziek kan noemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een hekel aan verkleden
ik heb een hekel aan hordes dronken mensen
ik heb een hekel aan hordes dronken verklede mensen
ik heb een hekel aan clowns
ik heb een hekel aan hordes dronken clowns
nee, dat heb ik niet, en ik zal het ook nooit vieren ook, want ik vind het allemaal niet leuk
ja, nee, ik heb ook geen zin in een discussie, maar zeggen dat je het niet leuk vindt, is nooit genoeg voor de wel liefhebbersquote:
oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
je vergeet het ergste...de muziek...als je het al muziek kan noemen
Eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een hekel aan verkleden
ik heb een hekel aan hordes dronken mensen
ik heb een hekel aan hordes dronken verklede mensen
ik heb een hekel aan clowns
ik heb een hekel aan hordes dronken clowns
Welk ene topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoor, weet je nog dat ene topic?
Oh, datquote:
Is er een wereld buiten seks dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef dramatiek het volgende:
Het gaat her 9/10 keer over sex. Geilaards daar in Nijmegen.
in that case: failquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh, dat
Ik ben niet zo selectief qua tetten, als het maar bij de rest past of "mooi staat"
Your point being?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef dramatiek het volgende:
Het gaat her 9/10 keer over sex. Geilaards daar in Nijmegen.
geen alleen een constatering. Volgens mij wel te weinig vrouwen om dat te compenseren...ownee...de ladiesnight club (zijn dat er genoeg?)quote:
ik zwaai straks wel weer als ik over het Takenhoff plein raas met de motor. Ik rijd er denk ik nuwel overheen als jij nog werktquote:
Buitenseks op de motor?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zwaai straks wel weer als ik over het Takenhoff plein raas met de motor. Ik rijd er denk ik nuwel overheen als jij nog werkt
Ik heb je nog niet gezien maar een andere theorie is dat 95% van de vrouwen ongelijk heeft als ze hun eigen lichaam beoordelenquote:
op de bolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Buitenseks op de motor?En dat midden op het Takenhofplein?
*sluit computer af
meh. ik ben nu >20kg kwijtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien maar een andere theorie is dat 95% van de vrouwen ongelijk heeft als ze hun eigen lichaam beoordelen![]()
Echt niet, ik hoef geen straal water in mijn reetquote:
Hmm moblo met ontbloot bovenlijf scheurend over de takenhofplein?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Buitenseks op de motor?En dat midden op het Takenhofplein?
*sluit computer af
Dan kan het nog steeds wel mooi zijn hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meh. ik ben nu >20kg kwijten daarvoor waren ze al te klein. Het is wat 'beter' geworden, maar ik stond echt achteraan, bij de restjes
Idd...en fijne kuiten zijn ook niet slechtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds wel mooi zijn hoor
Vrouwen kunnen zo zeuren
wel met helm, uiteraardquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:12 schreef royjn het volgende:
[..]
Hmm moblo met ontbloot bovenlijf scheurend over de takenhofplein?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
wenkbrauwenvan die getekende
[ afbeelding ]
Teken er dan gelijk een stoppelbaard bijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
wenkbrauwenvan die getekende
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Teken er dan gelijk een stoppelbaard bijAls je er zo nodig belachelijk uit wil zien.
Een sappige doos is dan wel nijmeegs?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef Dj_unkie het volgende:
wenkbrauwen en een mooie kin...
pffff das zooo on-nijmeegs
Wat is een sappige doos?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:32 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Een sappige doos is dan wel nijmeegs?
woon dan ook niet in NMG
Ja, zit daar over 6-8 weken ook wel. Zit hier omdat ik meer Nijmegenaar voor dan Gettobewoner. Volgens mij heb ik Nijmeegse genenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:33 schreef Dj_unkie het volgende:
je was toch op zoek...had je die bezichtiging al gehad in Malvert?
Mooi fruit maar dan niet in een pakquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
Zeg dan gewoon een mooie vrouw, sappige doos daar stel ik me hele rare dingen bij voor, zoals een beslierte, vochtige dampende scheur die meer doet denken aan een hitsige bouvier die net een emmer yoghurt leeg heeft zitten slobberen
D_K de 2e?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
Zeg dan gewoon een mooie vrouw, sappige doos daar stel ik me hele rare dingen bij voor, zoals een beslierte, vochtige dampende scheur die meer doet denken aan een hitsige bouvier die net een emmer yoghurt leeg heeft zitten slobberen
Dan is dat blijkbaar meer Maastrichtsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
ik moest lachenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
Hmmzz IE loopt meteen vast wanneer ik je webpage probeer te openen...bleh..and againquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
De fucking airco slaat hier ineens aan
Even een luchtige klacht tussen alle echte pure ellende mag toch wel?quote:
het was serieus!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Even een luchtige klacht tussen alle echte pure ellende mag toch wel?
Mijn webpage? Wat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Hmmzz IE loopt meteen vast wanneer ik je webpage probeer te openen...bleh..and again
works
Duurde een seconde of 15 totdat ik op weblog kon klikken. lag vast aan mien laptop.quote:
Ohzo, okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:38 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Duurde een seconde of 15 totdat ik op weblog kon klikken. lag vast aan mien laptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een leraar?was dat jouw bijdraga aan de mini-moppentrommel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Jahquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
was dat jouw bijdraga aan de mini-moppentrommel?!
Vertel vertel!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken alleen maar van die hele lange vervelende moppen zonder clou, zoals die van de rood-wit-blauweridder op het rood-wit-blauwe paard
Sterkte en succesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:!
ik ga afsluiten
boekje is af, ik ga mijn warm aankleden en naar Veghel, afscheid nemen...
Erntige vorm van jetlagquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:59 schreef Fragile. het volgende:
Dit is typisch zo'n MOD die altijd te laat komt aan tafel bij het avondeten, nadat zijn vrouw hem al tig keer geroepen heeft. Dit veroorzaakte thuis veel ruzie's, omdat hij altijd volhield dat hij nog een paar topics moest sluiten. Na elk slotje krijgt ie nog steeds een orgasme achter zijn pc, en verkondigd dit dan tijdens het eten. Werk heeft hij niet, dus gaat het alleen maar over Fok!, pizza, tieten en bier.
Het blijft een treurig beeld.
Sterkte!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
!
ik ga afsluiten
boekje is af, ik ga mijn warm aankleden en naar Veghel, afscheid nemen...
Ja, zhe lovequote:
Moar gij bin dan ok wel zonne stoer'n ke'l!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef swarmahoer het volgende:
Vrouwen janken 4 keer zo veel als mannen
vrouwen huilen dus minstens 1x per week, mannen 1 per maandik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren man
Reed om 6 uur weg was hier om 7 uur. uurtje rijden.quote:
Kwart over 6, 7 uur in amersfoortquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Reed om 6 uur weg was hier om 7 uur. uurtje rijden.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren afscheid genomen... wat kut was dat zeg..
en nu weer in een klotecollege
joechei..
Nee hoor. Ik doe het elke dag. Normaal ben ik 5 minuten eerder, maar de stoplichten op de A30-A1 staan tegenwoordig aan. Of het is drukker, zoals vanochtendquote:
quote:
Ik kon ff niks anders vinden, alhoewel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja Kiss, superharde metal natuurlijkWel tof plaatje.
Ik luister nu echt vanalles, van Kamelot tot aan Metallica tot aan Alter Bridge, Sabaton en soms zelfs Legion of the Damned (als ik pissig benquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:22 schreef morgane het volgende:
Een paar jaar terug luisterde ik nog naar die muziek, Grave Digger en Slayer enzo
Frans Bauerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik luister nog steeds alles zo ongeveer. behalve frans bauer en gabbermeuk
Het enige wat ik heb overgehouden aan mijn metalperiode is Iced Earth...en soms zet ik nog wel eens Grave Digger op. Is dat niks voor jou trouwens? Ik heb hier nog wat cd's die ik wil verkopen. *wijst naar signature*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik luister nu echt vanalles, van Kamelot tot aan Metallica tot aan Alter Bridge, Sabaton en soms zelfs Legion of the Damned (als ik pissig ben)
Alto?quote:
En stiekem zit je nu te denken "Zou het echt!!!!"quote:
Zeg nou please ja, denk aan mijn zelfvertrouwenquote:
Haha ik vind het wel een strakke t-shirtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Alto?
Niet met mijn kledingstijl iig
Alhoewel ik nog weleens op sommige dagen dit shirt aantrek
[ afbeelding ]
Tof vest, alleen puntmutsen/capuchonsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef morgane het volgende:
Ik heb gisteren nog een altovest gekocht![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zo'n puntmuts ook net een beetje té ja![]()
Waterpik, verwijdert 99% van al uw smegmaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:04 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf is dit nou weer voor google-ad
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:11 schreef morgane het volgende:
zo'n ding wil je ook echt graag in/op je pik hebben trouwens![]()
[ afbeelding ]
Teh fak, wat doet dat dingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:11 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vies geil mannetje ben je toch ook...zal de volgende keer als ik je tegenkom in Brakkenstein wel een waterpik in je aarsch stouwenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:07 schreef morgane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zo'n puntmuts ook net een beetje té ja
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
in??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:11 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Bluf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat een vies geil mannetje ben je toch ook...zal de volgende keer als ik je tegenkom in Brakkenstein wel een waterpik in je aarsch stouwen
Dat spoelt wel schoonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat een vies geil mannetje ben je toch ook...zal de volgende keer als ik je tegenkom in Brakkenstein wel een waterpik in je aarsch stouwen
Heb je geen douchekop?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:15 schreef morgane het volgende:
Bustedik heb niet eens een waterpik.
Waarom op straatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:16 schreef morgane het volgende:
Morgane geeft gratis klysma's weg op straat
Je moet iets doen om je te onderscheiden van je concurrenten hè!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:16 schreef morgane het volgende:
Morgane geeft gratis klysma's weg op straat
Morgen ook nog werken ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nog 2 dagen te gaan hoor, of heb je morgen al vrij?
Daar kom ik AMDB nog wel eens tegen, dus dan ligt mijn kans voor het grijpen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom op straatDa's zielig voor de straatvegers
Komt denk ik door al die metal die ik geluisterd hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef Dragorius het volgende:
morgane ik vind jou nu een beetje eng hoor
Zo spannend is KPD toegang niet hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef AMDB het volgende:
Wie vraagt KPD toegang aan voor morgane, als ze die nog niet heeft?
Kan ze wat leven in de brouwerij brengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo spannend is KPD toegang niet hoor
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kan ze wat leven in de brouwerij brengen.
Nieuwe signature trouwens
Echt niet, ik heb gewoon toegang met dit accountquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Voor iedere user die KPD toegang heeft loopt er een kloon rond
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef morgane het volgende:
Nijmegen #458 - Waar we omfietsen voor kleine meisjes met waterpikken
Ik ook hoor, alhoewel ik wel een paar kloons hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb gewoon toegang met dit account
heb niet eens een kloon, dus ook in SEX post ik met dit account![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee.. ik mag vanmiddag weer en ga nu studeren
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
Je heb een anaalgefixeerde morgane gemist
Volgens je FoBo nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef Dragorius het volgende:
Wat is dat toch met al die anale fixatie? Ik heb ook een gezicht hoor
Dat is tegenwoordig helemaal hot man, alle (die ik tegenkom) hebben tegenwoordig zo'n fixatiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef Dragorius het volgende:
Wat is dat toch met al die anale fixatie? Ik heb ook een gezicht hoor
Er gaat niks mijn anus inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig helemaal hot man, alle (die ik tegenkom) hebben tegenwoordig zo'n fixatie
Ik heb nog niemand gevonden!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Is die kamer trouwens inmiddels vergeven of nog niet? Ik heb misschien nog wel een vriendin die een kamer zoekt, alleen nu ik dit zo allemaal hoor weet ik wel dat ik niet meer op bezoek kom
Ja probeer dat maar eens uit te leggen aan zo iemandquote:
Waarom nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Maar toegang tot de kelder heb ik niet meer als mn ouders verhuisd zijn, dus dat scheelt
Dan moet je zeggen dat ze eerst maar het goede voorbeeld moet geven, en dan hard wegrennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja probeer dat maar eens uit te leggen aan zo iemand
Waterpikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat ze eerst maar het goede voorbeeld moet geven, en dan hard wegrennen.
Je wint wel van iemand die een batterij-aangedreven tandenborstel in haar reet heeft zitten hoor
De kelder wordt dan alleen het magazijn van onze winkel aangezien mn ouders al hun andere rommel meenemen, dus dan heb ik er verder niks te doenquote:
Hole in the WaterpikWallquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:48 schreef AMDB het volgende:
Waterpikken zijn de nieuwe sensatie in anus gefixeerd Nederland. Morgen bij RTL Boulevard.
Jezus, zie nu pas dat ik KPD schreef ipv Het Keldertjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo spannend is KPD toegang niet hoor
Oh, ik heb geen toegang tot "Het Keldertje"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jezus, zie nu pas dat ik KPD schreef ipv Het Keldertje
5 mensen die er openlijk voor uitkomen misschien?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij zijn er maar 5 mensen ofzo op fok die in Het Keldertje posten
Niet mijn ding
Ik ook. SM is zo gewoontjes geworden. Daar zou Het Keldertje niet voor moeten zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Om een of andere reden moet ik bij het keldertje altijd gedachten van Duitse Herders, Mannen in luiers met fopspenen in hun mond, Pandaberen, roestvrij staal, en chocolade taarten weg proberen te stoppen.
Niets mis met een beetje SM maar om een of andere reden krijg ik gewoon van die Duitse associaties bij "Het Keldertje"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:59 schreef Dragorius het volgende:
Mwoah niks mis met een beetje SM-achtige seks hoor![]()
Ligt er maar net aan hoe/wat
Dus...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Om een of andere reden moet ik bij het keldertje altijd gedachten van Duitse Herders, Mannen in luiers met fopspenen in hun mond, Pandaberen, roestvrij staal, en chocolade taarten weg proberen te stoppen.
Ik had precies dezelfde gedachte, maar dan met grauw betonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |