SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Tietenfipo!Must resist the urge to click...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
Zijn bedrijven daar echt zo streng in?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef royjn het volgende:
Laat die spoilers maar staan haha.
Anders wordt ik zo het gebouw uitgezet
Waar is de intocht dit jaar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj! Yasha komt naar Nederland met sinterklaas![]()
![]()
Wiggerquote:
Er zijn wel eens mensen ontslagen omdat ze bv minder zedelijke sites bezochten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn bedrijven daar echt zo streng in?
Niet lang genoegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef Dj_unkie het volgende:
zoooooo ik ben er na een internetloze periode van 4 dagen ook weer
howdihoooowww
Moet je nog een 3/4 jaar wachten dan woon ik 80 km verderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef Dj_unkie het volgende:![]()
voel me wel weer welkom zeg....ga jij eens ff lekker 20 km verderop wonen
Hihiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig, je leeft nog. We hebben peentjes gezweet hier, met je rok aan.
Hoe was Dublin?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hihi
We hadden constitutie en we hebben een draak van papier maché gekregen, echt een ding van 2 meter ofzo, supervet
Met carnaval op vakantie gaan. The Horror....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
over Dublin gesproken
In de carnavalsvakantie gaan wij lekker van zaterdag tot woensdag naar Edinburgh![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef royjn het volgende:
[..]
Met carnaval op vakantie gaan. The Horror....Zo slim!
Dan is het juist gezelligverschrikkelijk
Ben niet meer gegaan, ze zijn daar nu.quote:
waarom denk je dat ik juist DAN weg ben?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef royjn het volgende:
[..]
Met carnaval op vakantie gaan. The Horror....
Dan is het juist gezellig
quote:
Gister gehoord jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Veronica nu "als de bank valt", 'doe maar' cover.
Ik had pas ook even een binnenpretjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
Heet jou negerslaaf Bleek? Das dan wel weer een ironische naam
Carnaval is super. Optochten in nijmegen/groesbeek/kleve/den bosch/maastrichtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik juist DAN weg ben?Carnaval
![]()
[..]![]()
mag jij vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef royjn het volgende:
[..]
Carnaval is vind ik super. Optochten in nijmegen/groesbeek/kleve/den bosch/maastricht
Daarna nog de kroegentoch van cuijk.
Count me in
Heb je het überhaupt wel eens een keer gevierd?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag jij vindenik vind 't echt de hel op aarde, stelletje debielen
je vergeet het ergste...de muziek...als je het al muziek kan noemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een hekel aan verkleden
ik heb een hekel aan hordes dronken mensen
ik heb een hekel aan hordes dronken verklede mensen
ik heb een hekel aan clowns
ik heb een hekel aan hordes dronken clowns
nee, dat heb ik niet, en ik zal het ook nooit vieren ook, want ik vind het allemaal niet leuk
ja, nee, ik heb ook geen zin in een discussie, maar zeggen dat je het niet leuk vindt, is nooit genoeg voor de wel liefhebbersquote:
oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
je vergeet het ergste...de muziek...als je het al muziek kan noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |