quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar ik wil best doen alsof, krijg ik dan je msn + naaktfoto's?
k weet er maar 1 die als roepnaam Tristan heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
Goedendag!
Zijn er 2 Tristans hier op Fok? Wie heeft er dan een Tristan?
Nuja, wij zoeken dus nog steeds een naam
Mijn juf van groep 2 heette Janke en die was heel liefquote:
ik moest er meteen bij denken aan Jankenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Mijn juf van groep 2 heette Janke en die was heel lief(ik heb haar ook nog nooit zien janken)
Ik aan Carsten Jancker, en dat is niet positiefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moest er meteen bij denken aan Janken
tristan is er 1 van spuug en 1 van meimel toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
Goedendag!
Zijn er 2 Tristans hier op Fok? Wie heeft er dan een Tristan?
Nuja, wij zoeken dus nog steeds een naam
Eentje van Spuug en eentje van mjammetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet er maar 1 die als roepnaam Tristan heeft
Tristan stond wel op ons lijstje bij de 1e maar nee geen Tristan hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
tristan is er 1 van spuug en 1 van meimel toch?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Pyttpytt het volgende:
Het is niet te hopen dat Janke met Kees Balk gaat trouwen en zijn naam aanneemt...
Ik trof zojuist op Hyves een Jazzley aan, door zijn verse moeder liefkozend J@zzley genoemd... Jongetje overigens...
Heuj, dat vind ik niet dezelfde soort naamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
oh haha, in de war. ik vind het wel een zelfde soort naam. kyllianprachtig. ik ken m uit een boek.
Oh! En dan het volgende kind B-Bop of Popkequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Pyttpytt het volgende:
Het is niet te hopen dat Janke met Kees Balk gaat trouwen en zijn naam aanneemt...
Ik trof zojuist op Hyves een Jazzley aan, door zijn verse moeder liefkozend J@zzley genoemd... Jongetje overigens...
okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, dat vind ik niet dezelfde soort naam
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:30 schreef cattie het volgende:
Tietjeen Janke trouwens ook vallen in het rijtje Wietje, Rimme, Fokje e.d.
Dat klinkt als een malafide leen-handel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef cattie het volgende:
Mijn schoonzusje is zwanger. Ik ben zo benieuwd naar hun namen. Zal waarschijnlijk richting "kak" gaan.
Wat vinden jullie van Belia?
ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
oh haha, in de war. ik vind het wel een zelfde soort naam. kyllianprachtig. ik ken m uit een boek.
Omdat er iemand hier z'n kind Janke heeft genoemdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom staat Carsten Jancker in dit topic? Waarom?? Waarom??????![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat er iemand hier z'n kind Janke heeft genoemd.
en Rufus?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
Ik vind Titus een toffe naam,
TARA niet
En Midas? Of Jonas?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
TARA niet
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
![]()
Maar dan nog...Carsten Jancker
Ik dacht een verbastering van Erben, wat ik dan wel weer ken (ook buiten de schaatsterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Urban.....misschien Scandinavische ouders? Vrij normale naam hier namelijk.
En Belia vind ik net een type Skoda, of de naam van een keuken of zo...
Titus dan moet ik ook denken aan Titeufquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
TARA niet
Ik ken het ook nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef bixister het volgende:
titeuf. is dat serieus een naam? zielig!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef bixister het volgende:
titeuf. is dat serieus een naam? zielig!
Ik vind Tara ook geen mooie naam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
TARA niet
Bo-i?!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef snoopy het volgende:
En hier een selectie uit de krant van gisteren:
Soetkin (m)
Greta (m)
Lieveke (m)
Sefon (j)
Jinda (m)
Bo-i (m)
Halley (m)
Felien (m)
Fink (j)
Mooie naam ja Jilkequote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet
KD: jouw naam valt best mee hoorGewone Friese naam
Over Friese namen: Jilke is leukIs officieel een jongensnaam, maar ik vind het leuker voor een meisje.
Julius vind ik inderdaad tof voor een jongen, maar TARA blokkeert het weer eens
Hij heeft zelf ook wel (geslaagde en minder geslaagde) ideeën hoor, het is niet dat ik verzin en hij het idee weer afschiet![]()
Jij gelegenheidslurkerquote:
Ja stiekemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij gelegenheidslurker
Jilke heeft hier best hoog gestaan voor een meisje, maar misschien zitten we toch wat te dicht bij Friesland...
Nog een paar namen, wellicht zit er iets tussen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel voor de inputMeer is zeker welkom
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef bodpa09 het volgende:
Maar Tara vond Boaz niks toch. Ik vind het ook een geweldige naam, reactie van vriendlief toen, 'dan kun je hem net zo goed ZOAB noemen'., hoewel ik er ook wel erg om moest lachen.
Hij heeft Leander bedachtquote:
Oh oh oh, een lastige man heb je daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft Leander bedachtEn voor een meisje vond hij Marit leuk, maar dat vind ik dus niet zo
Voor jongensnamen heeft hij even geen ideeën.
Justus is ook mooi!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef bodpa09 het volgende:
David, Samuel, Caspar, Tjebbe, Hugo, Justus, Sofian
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft Leander bedachtEn voor een meisje vond hij Marit leuk, maar dat vind ik dus niet zo
Voor jongensnamen heeft hij even geen ideeën.
Vlinder!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Marit is leuk hoor!Zo heet mn zus!
Hoi Bloem!Jou naam stond ook op mn lijstje, maar we krijgen een jongetje
Ik ken een Annelein, vind ik ook leuk.'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag in de klas een Nob. Ik heb er een een te hoog voor nop gevoel bij. Verder nog een Annemijn.
Beidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken een Annelein, vind ik ook leuk.'
freecell, ik ben het even kwijt: zoeken jullie nu een jongens- of meisjesnaam?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Vlinder!![]()
Wat leuk! Een jongetje! En al een mooie naam bedacht? Of ook nog inspiratie nodig
Theijequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We hebben al een naam, maar als je betere hebt; laat je vooral horen! Wel Fries of Fries klinkend aub!
Sietze, Riemer, Jurre, Ale, Jelmer, Jesler, Pier, Eelke, Keije, Wouter, Ids(ert) Joldert, uuuuuuuuuuuuuuhm....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We hebben al een naam, maar als je betere hebt; laat je vooral horen! Wel Fries of Fries klinkend aub!
Tja, het ís een friese naam dusch.... (ja, ik ken serieus mensen die zo heten. Echtecht)quote:
jups, en ik verzin dit niet zelf he, ik kén echt mensen die zo heten.quote:
Zolang het jouw kinderen niet zijn kun je t ook niet helpen dan hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jups, en ik verzin dit niet zelf he, ik kén echt mensen die zo heten.
nee, die van mij heten Anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het jouw kinderen niet zijn kun je t ook niet helpen dan he
Seppe!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Vlindur het volgende:
Onze naam zit er niet bij! Maar vriendlief heeft zomaar ineens de naam voor de 2e al klaar! En nee, die staat er ook niet tussen
Ik vind Jurre helemaal geweldig, maar J absoluut nietEn Wietse vinden we 'wel aardig' maar is het toch niet helemaal..
En een hoop namen komen in de buurt al voor of zijn toch net iets te ouderwets naar ons zin
zijn die er in het Fries?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:00 schreef Vlindur het volgende:
Nee, Seppe is ook niet mij smaakNog jonger en vlotter aub
Die van onsquote:
Frysk dus..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
we vergeten Jelle helemaalRudmer, Redmer (die vind ik persoonlijk erg leuk) net als Pier trouwens.
en hollandse jongensnamen? oud of nieuw?
Jurrequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Vlindur het volgende:
Onze naam zit er niet bij! Maar vriendlief heeft zomaar ineens de naam voor de 2e al klaar! En nee, die staat er ook niet tussen
Ik vind Jurre helemaal geweldig, maar J absoluut nietEn Wietse vinden we 'wel aardig' maar is het toch niet helemaal..
En een hoop namen komen in de buurt al voor of zijn toch net iets te ouderwets naar ons zin
Thanks! HaHa ja zoiets zou het wel kunnen worden (Niet dus!)quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Guess, gefeliciteerd wat goed zeg![]()
Ik zou als ik jou was voor een Rex of een Bella gaan
Niet als je een hond hebt die al Gijs heet vind ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Dat zou ik ook maar hopen. Je kind Buster noemen vind ik echt hondig.
Guus daarentegen.. dat heeft nog wel wat
Joost is ook leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Thanks! HaHa ja zoiets zou het wel kunnen worden (Niet dus!)
We hebben nu op het lijstje staan voor een meisje:
Charlie,Annika,Laura,Jasmijn
Voor een jongen:
Guus,Merlijn,Ruben
Maar eigenlijk wil ik een echte Nederlandse naam...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Joost is ook leuk!Past ook wel in jouw rijtje vind ik.
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo heet ook al een van haar hondjes!
Zo'n gast bij mij in de buurt heeft 3 kinderen die hij Joey, Bowie en Zoey heeft genoemd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:53 schreef Pyttpytt het volgende:
Babs en Bas? Nou, nee....
Zo kende ik een gezin met een Patrick en een Patricia... Eigenlijk dezelfde naam, maar dan de mannelijke en vrouwelijke variant... Gebrek aan inspiratie gehad zeker...
Net als Gert en Gerda, Peter en Petra, ... Het worden van die clownsduos dan...
Marka vind ik overigens ook leuk, simpel, origineel, maar toch Hollands klinkend...
Lief? Ik denk veeleer aan laag, gemeen, infaam, vals en boosaardig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:46 schreef Lov1 het volgende:
Hier stonden vorige week een Tuula (meisje) en Philijne (meisje, moet nogal wennen aan de lange ij) in de krant... Het doet mij denken aan een lief tekenfilmfiguurtje ofzo
En dienstbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Joost zo'n lieve en aardige naam.Stond in ons jongenslijstje.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De afgelopen tijd her en der gelezen:
Melih
Mert
Mels
Jayro
Joppe
Florijn
Tren
Quuks
Ceyda
Dilara