Eentje van Spuug en eentje van mjammetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet er maar 1 die als roepnaam Tristan heeft
Tristan stond wel op ons lijstje bij de 1e maar nee geen Tristan hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
tristan is er 1 van spuug en 1 van meimel toch?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Pyttpytt het volgende:
Het is niet te hopen dat Janke met Kees Balk gaat trouwen en zijn naam aanneemt...
Ik trof zojuist op Hyves een Jazzley aan, door zijn verse moeder liefkozend J@zzley genoemd... Jongetje overigens...
Heuj, dat vind ik niet dezelfde soort naamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
oh haha, in de war. ik vind het wel een zelfde soort naam. kyllianprachtig. ik ken m uit een boek.
Oh! En dan het volgende kind B-Bop of Popkequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Pyttpytt het volgende:
Het is niet te hopen dat Janke met Kees Balk gaat trouwen en zijn naam aanneemt...
Ik trof zojuist op Hyves een Jazzley aan, door zijn verse moeder liefkozend J@zzley genoemd... Jongetje overigens...
okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, dat vind ik niet dezelfde soort naam
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:30 schreef cattie het volgende:
Tietjeen Janke trouwens ook vallen in het rijtje Wietje, Rimme, Fokje e.d.
Dat klinkt als een malafide leen-handel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef cattie het volgende:
Mijn schoonzusje is zwanger. Ik ben zo benieuwd naar hun namen. Zal waarschijnlijk richting "kak" gaan.
Wat vinden jullie van Belia?
ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
oh haha, in de war. ik vind het wel een zelfde soort naam. kyllianprachtig. ik ken m uit een boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |