quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar ik wil best doen alsof, krijg ik dan je msn + naaktfoto's?
k weet er maar 1 die als roepnaam Tristan heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
Goedendag!
Zijn er 2 Tristans hier op Fok? Wie heeft er dan een Tristan?
Nuja, wij zoeken dus nog steeds een naam
Mijn juf van groep 2 heette Janke en die was heel liefquote:
ik moest er meteen bij denken aan Jankenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Mijn juf van groep 2 heette Janke en die was heel lief(ik heb haar ook nog nooit zien janken)
Ik aan Carsten Jancker, en dat is niet positiefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moest er meteen bij denken aan Janken
tristan is er 1 van spuug en 1 van meimel toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
Goedendag!
Zijn er 2 Tristans hier op Fok? Wie heeft er dan een Tristan?
Nuja, wij zoeken dus nog steeds een naam
Eentje van Spuug en eentje van mjammetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet er maar 1 die als roepnaam Tristan heeft
Tristan stond wel op ons lijstje bij de 1e maar nee geen Tristan hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
tristan is er 1 van spuug en 1 van meimel toch?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Pyttpytt het volgende:
Het is niet te hopen dat Janke met Kees Balk gaat trouwen en zijn naam aanneemt...
Ik trof zojuist op Hyves een Jazzley aan, door zijn verse moeder liefkozend J@zzley genoemd... Jongetje overigens...
Heuj, dat vind ik niet dezelfde soort naamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
oh haha, in de war. ik vind het wel een zelfde soort naam. kyllianprachtig. ik ken m uit een boek.
Oh! En dan het volgende kind B-Bop of Popkequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Pyttpytt het volgende:
Het is niet te hopen dat Janke met Kees Balk gaat trouwen en zijn naam aanneemt...
Ik trof zojuist op Hyves een Jazzley aan, door zijn verse moeder liefkozend J@zzley genoemd... Jongetje overigens...
okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, dat vind ik niet dezelfde soort naam
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:30 schreef cattie het volgende:
Tietjeen Janke trouwens ook vallen in het rijtje Wietje, Rimme, Fokje e.d.
Dat klinkt als een malafide leen-handel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef cattie het volgende:
Mijn schoonzusje is zwanger. Ik ben zo benieuwd naar hun namen. Zal waarschijnlijk richting "kak" gaan.
Wat vinden jullie van Belia?
ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
oh haha, in de war. ik vind het wel een zelfde soort naam. kyllianprachtig. ik ken m uit een boek.
Omdat er iemand hier z'n kind Janke heeft genoemdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom staat Carsten Jancker in dit topic? Waarom?? Waarom??????![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat er iemand hier z'n kind Janke heeft genoemd.
en Rufus?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
Ik vind Titus een toffe naam,
TARA niet
En Midas? Of Jonas?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
TARA niet
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
![]()
Maar dan nog...Carsten Jancker
Ik dacht een verbastering van Erben, wat ik dan wel weer ken (ook buiten de schaatsterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Urban.....misschien Scandinavische ouders? Vrij normale naam hier namelijk.
En Belia vind ik net een type Skoda, of de naam van een keuken of zo...
Titus dan moet ik ook denken aan Titeufquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
TARA niet
Ik ken het ook nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef bixister het volgende:
titeuf. is dat serieus een naam? zielig!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef bixister het volgende:
titeuf. is dat serieus een naam? zielig!
Ik vind Tara ook geen mooie naam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
TARA niet
Bo-i?!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef snoopy het volgende:
En hier een selectie uit de krant van gisteren:
Soetkin (m)
Greta (m)
Lieveke (m)
Sefon (j)
Jinda (m)
Bo-i (m)
Halley (m)
Felien (m)
Fink (j)
Mooie naam ja Jilkequote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet
KD: jouw naam valt best mee hoorGewone Friese naam
Over Friese namen: Jilke is leukIs officieel een jongensnaam, maar ik vind het leuker voor een meisje.
Julius vind ik inderdaad tof voor een jongen, maar TARA blokkeert het weer eens
Hij heeft zelf ook wel (geslaagde en minder geslaagde) ideeën hoor, het is niet dat ik verzin en hij het idee weer afschiet![]()
Jij gelegenheidslurkerquote:
Ja stiekemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij gelegenheidslurker
Jilke heeft hier best hoog gestaan voor een meisje, maar misschien zitten we toch wat te dicht bij Friesland...
Nog een paar namen, wellicht zit er iets tussen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel voor de inputMeer is zeker welkom
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef bodpa09 het volgende:
Maar Tara vond Boaz niks toch. Ik vind het ook een geweldige naam, reactie van vriendlief toen, 'dan kun je hem net zo goed ZOAB noemen'., hoewel ik er ook wel erg om moest lachen.
Hij heeft Leander bedachtquote:
Oh oh oh, een lastige man heb je daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft Leander bedachtEn voor een meisje vond hij Marit leuk, maar dat vind ik dus niet zo
Voor jongensnamen heeft hij even geen ideeën.
Justus is ook mooi!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef bodpa09 het volgende:
David, Samuel, Caspar, Tjebbe, Hugo, Justus, Sofian
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft Leander bedachtEn voor een meisje vond hij Marit leuk, maar dat vind ik dus niet zo
Voor jongensnamen heeft hij even geen ideeën.
Vlinder!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Marit is leuk hoor!Zo heet mn zus!
Hoi Bloem!Jou naam stond ook op mn lijstje, maar we krijgen een jongetje
Ik ken een Annelein, vind ik ook leuk.'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag in de klas een Nob. Ik heb er een een te hoog voor nop gevoel bij. Verder nog een Annemijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |