Beidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken een Annelein, vind ik ook leuk.'
freecell, ik ben het even kwijt: zoeken jullie nu een jongens- of meisjesnaam?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Vlinder!![]()
Wat leuk! Een jongetje! En al een mooie naam bedacht? Of ook nog inspiratie nodig
Theijequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We hebben al een naam, maar als je betere hebt; laat je vooral horen! Wel Fries of Fries klinkend aub!
Sietze, Riemer, Jurre, Ale, Jelmer, Jesler, Pier, Eelke, Keije, Wouter, Ids(ert) Joldert, uuuuuuuuuuuuuuhm....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We hebben al een naam, maar als je betere hebt; laat je vooral horen! Wel Fries of Fries klinkend aub!
Tja, het ís een friese naam dusch.... (ja, ik ken serieus mensen die zo heten. Echtecht)quote:
jups, en ik verzin dit niet zelf he, ik kén echt mensen die zo heten.quote:
Zolang het jouw kinderen niet zijn kun je t ook niet helpen dan hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jups, en ik verzin dit niet zelf he, ik kén echt mensen die zo heten.
nee, die van mij heten Anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het jouw kinderen niet zijn kun je t ook niet helpen dan he
Seppe!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Vlindur het volgende:
Onze naam zit er niet bij! Maar vriendlief heeft zomaar ineens de naam voor de 2e al klaar! En nee, die staat er ook niet tussen
Ik vind Jurre helemaal geweldig, maar J absoluut nietEn Wietse vinden we 'wel aardig' maar is het toch niet helemaal..
En een hoop namen komen in de buurt al voor of zijn toch net iets te ouderwets naar ons zin
zijn die er in het Fries?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:00 schreef Vlindur het volgende:
Nee, Seppe is ook niet mij smaakNog jonger en vlotter aub
Die van onsquote:
Frysk dus..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
we vergeten Jelle helemaalRudmer, Redmer (die vind ik persoonlijk erg leuk) net als Pier trouwens.
en hollandse jongensnamen? oud of nieuw?
Jurrequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Vlindur het volgende:
Onze naam zit er niet bij! Maar vriendlief heeft zomaar ineens de naam voor de 2e al klaar! En nee, die staat er ook niet tussen
Ik vind Jurre helemaal geweldig, maar J absoluut nietEn Wietse vinden we 'wel aardig' maar is het toch niet helemaal..
En een hoop namen komen in de buurt al voor of zijn toch net iets te ouderwets naar ons zin
Thanks! HaHa ja zoiets zou het wel kunnen worden (Niet dus!)quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Guess, gefeliciteerd wat goed zeg![]()
Ik zou als ik jou was voor een Rex of een Bella gaan
Niet als je een hond hebt die al Gijs heet vind ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Dat zou ik ook maar hopen. Je kind Buster noemen vind ik echt hondig.
Guus daarentegen.. dat heeft nog wel wat
Joost is ook leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Thanks! HaHa ja zoiets zou het wel kunnen worden (Niet dus!)
We hebben nu op het lijstje staan voor een meisje:
Charlie,Annika,Laura,Jasmijn
Voor een jongen:
Guus,Merlijn,Ruben
Maar eigenlijk wil ik een echte Nederlandse naam...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Joost is ook leuk!Past ook wel in jouw rijtje vind ik.
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo heet ook al een van haar hondjes!
Zo'n gast bij mij in de buurt heeft 3 kinderen die hij Joey, Bowie en Zoey heeft genoemd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:53 schreef Pyttpytt het volgende:
Babs en Bas? Nou, nee....
Zo kende ik een gezin met een Patrick en een Patricia... Eigenlijk dezelfde naam, maar dan de mannelijke en vrouwelijke variant... Gebrek aan inspiratie gehad zeker...
Net als Gert en Gerda, Peter en Petra, ... Het worden van die clownsduos dan...
Marka vind ik overigens ook leuk, simpel, origineel, maar toch Hollands klinkend...
Lief? Ik denk veeleer aan laag, gemeen, infaam, vals en boosaardig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:46 schreef Lov1 het volgende:
Hier stonden vorige week een Tuula (meisje) en Philijne (meisje, moet nogal wennen aan de lange ij) in de krant... Het doet mij denken aan een lief tekenfilmfiguurtje ofzo
En dienstbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Joost zo'n lieve en aardige naam.Stond in ons jongenslijstje.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De afgelopen tijd her en der gelezen:
Melih
Mert
Mels
Jayro
Joppe
Florijn
Tren
Quuks
Ceyda
Dilara