Nee, die zijn er met de voor ons geinde vorderingen vandoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
EliesjeIs dat van die aanmaningsbedrijfje wat nooit meer wat liet horen van zich?
De post waarmee ik meteen de lapo hadquote:![]()
En wat betreft DSB bank, het mes snijd aan 2 kanten, het waren misschien niet de meeste bijhandte lui die erin zijn gestonken maar die Scheringa had ze hele bank daar ook op ingericht, om het zo onduidelijk mogelijk te maken e.d.
En het is logisch dat Bos en Wellink niet kunnen (of zelfs mogen) adviseren om je geld ergens weg te halen als het ff wat minder gaat, dan tekenen ze direct het doodvonnis van zo'n bank, want dan krijg je een nóg grotere uitstroom van geld en is het helemaal klaar. Dus hun móeten wel zeggen dat je je geld er kan laten staan en braaf verwijzen naar het DGS voor de voorwaarden e.d.
Je zag nu al dat die Scheringa hun de schuld wilde geven omdat ze zogezegd 'gelekt' had.
Had ik al lang gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
Zou jij de '<' en '>' willen wijzigen in wat anders? Ze zien er in de (My)AT namelijk niet uit, dan zie je zo'n rare code
Ik zou toch heel gek staan te kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Krijg tieten met je slotje
(niet jij hoor popje)
das ook weer zo ietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die zijn er met de voor ons geinde vorderingen vandoor
Het zou je vast hoed staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef JJH het volgende:
Ik zou toch heel gek staan te kijken inderdaad.
Ach wat een onzin. Laten we vooral gewoon lekker dingen gaan tekenen en vooral nergens lezen, kijken of kritisch vragen stellen maar wel achteraf gaan janken. Nee dát is vooral snugger.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou toch op! Mensen die erop uit zijn om anderen op te lichten, zijn altijd slimmer dan de mensen die opgelicht worden. Al was het alleen al omdat het voor eerstgenoemden een way of life is.
Meid, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ach wat een onzin. Laten we vooral gewoon lekker dingen gaan tekenen en vooral nergens lezen, kijken of kritisch vragen stellen maar wel achteraf gaan janken. Nee dát is vooral snugger.
En dan die lakeman trouwens, die zat achter legioleaseJa nee, erg snugger om je dan daar bij aan te sluiten vooral
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Krijg tieten met je slotje
(niet jij hoor popje)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben zelf gelukkig nog nooit opgelicht of ergens ingestonken. Ik ben natuurlijk relatief jong om me met zulke bedragen bezig te houden, maar ik ben toch wel blij dat ik altijd op het advies van mijn papa én mijn vriendje (die ook verstandig tegen zaken aan kan kijken) kan vertrouwen. Niet dat zij alles weten hoor, maar meer dan ik.
Maargoed, er zijn ook mensen die dat niet hebben. Iemand in hun omgeving die daar verstand van heeft. En sowieso, Elisa lijkt me inderdaad ook niet de 'domste', die mensen weten HEUS wel hoe ze op moeten lichten![]()
Blegh, het komt er allemaal niet zo goed uit, vergeef me
Nee, doe het nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Goodbye, gooi jij er eens wat jank-Youtubejes in
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Goodbye, gooi jij er eens wat jank-Youtubejes inheavy metal in
Gut dat gaat ook rap bij jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, doe het niet
* vingers in oren stopt
LLLAALLAAAAALALALALA
[Joey-mode] How're you doin? [/Joey-mode]quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou toch heel gek staan te kijken inderdaad.
Dan moet je er niet op klikken, dan is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, doe het niet
* vingers in oren stopt
LLLAALLAAAAALALALALA
Waarom noem ik die mensen tokkies? Omdat ze geen nagel hebben om hun reet te krabben, en dus geen cent te makken hebben, maar wel flink lenen zodat bv een mooie flatscreen tv kunnen aanschaffen. Want ja, de buren hebben er immers 1, en hun moeten ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Q, sommige mensen vertrouwen nog in wat hen verteld wordt. Dat is geen kwestie van een tokkie zijn. Dat het niet al te slim is ben ik met je eens, maar om over die mensen nou zo tekeer te gaan vind ik niet helemaal terecht. Wat Greys al zei: de mensen die een ander oplichten... dat zijn de sukkels.
Zal ik mijn familie dan even als uitgangsount nemen? Meerdere malen heb o.a ik gezegd dat ze het niet moesten doen, en dan vervolgens mij uitlachen want ik heb geen verstand van zaken (klopt! heb ik ook niet, maar zelfs ík zag dat het niet deugde). Maar na een half jaar miepen dat ze in de schuldsanering moeten en dat ik toch gelijk hadquote:Overigens is het niet helemaal verkeerd om naast je eigen mening een poging te doen in het je verplaatsen in de situatie of in het hoofd van iemand anders die anders in elkaar zit. Misschien heeft zo iemand van een ander gehoord dat het een prima constructie was en dacht: okay, dan is het wel veilig, laat ik het doen.
Dat zeg jij; de titel is op sommige momenten al genoegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Dan moet je er niet op klikken, dan is er niets aan het handje
Komtie dan! Als men maar niet gaat zeiken over geen smaak ofzo, want dan ga ik echt jankenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Goodbye, gooi jij er eens wat jank-Youtubejes in
Ik hoef geen gelijk, ik heb liever dat mensen wat meer nadenken.quote:
Ik heb op Kos een "echte Rolex" gekocht. Voor 15 euro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik me niet op zou laten lichten of voor de gek zou laten houden. Dat ik daar wel intelligent genoeg voor was. Tot ik ineens 25 euri betaalde aan een negert voor de Sacre Coeur voor een prachtig armbandje wat bestond uit 2 flardjes wol
Ik heb geen foto gezien, maar als ik tieten had zou ik ik je doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[Joey-mode] How're you doin? [/Joey-mode]
Ik ook. Maar op een andere manier dan jij bedoelt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
Ik hoef geen gelijk, ik heb liever dat mensen wat meer nadenken.
Uhuh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik denk dat je weken niet uit bed zou komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOO Saybia![]()
![]()
Schiet mij maar af.
Of ga je zo ook nog Snow Patrol neerpleuren? Dan doe ik het namelijk zelf wel
Ik heb geen aanvallende toon, ik heb een mening. Ik ben idd gewoon heel hard in mijn mening wat dat soort mensen betreft. Als ik kunstof kozijnen ga kopen en daar een lening voor 50.000 euro ga afsluiten, vervolgens de letters niet lees en 18% rente moet betalen zodat ik aan aflossen niet toe kom, je dan mag je me tokkie, kneus, sukkel, whatever floats you boat noemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Q, waarom nou op zo'n agressief aanvallende toon?
Jij hebt vast ook wel eens iets 'doms' gedaan in je leven. Maakt jou dat een Tokkie?
Ik vind je zo hard!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien, maar als ik tieten had zou ik ik je doen.
Zo, zet die ook maar in je sig!
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen foto gezien, maar als ik tieten had zou ik ik je doen.
Zo, zet die ook maar in je sig!
Ik zeg toch ook nergens dat Elisa een tokkie is? Ik verwijs hier naar de affaire en neem die dan ook tenzamen met primeline, lenen.nl, becam.nl ect als uitgangspunt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Q, niet ALLEEN dat soort mensen trappen in dat soort deals! Kom op, Elisa is toch ook geen Tokkie? En dat ging ook heel niet om een lening, dat ging om heel iets anders.
Je kunt op zoveel manieren opgelicht worden en ja, er zijn mensen die al lang hun geld bij de DSB hadden weg moeten halen, maar als er aan de andere kant weer hard wordt geroepen dat als men dat doet de bank JUIST omvalt, dan zijn er ook mensen die het daarom laten staan. Stom? Misschien. Tokkie? Zeker niet.
Subtle is het heul niet meer. Vroeger, toen hij nog incognito was, was ie helemaal van mij. Maar siinds ie hier rondhangtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef JJH het volgende:
Lees zijn sig maar eens.
Het is verdorie meer MrHarem dan MrSubtle
Vraagje: wanneer heb jij voor het laatst een nobelprijs gewonnen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat Elisa een tokkie is? Ik verwijs hier naar de affaire en neem die dan ook tenzamen met primeline, lenen.nl, becam.nl ect als uitgangspunt.
Kijk, mensen die op MP opgelicht worden zijn ook geen tokkies. Mensen die in een Nigeriaanse scam trappen zijn gewoon stom, maar mensen die zich een koopsompolis en een hypotheek van 160% laten aansmeren terwijl dat simpelweg voorkomen had kunnen worden door te lezen... nou ja. Daar heb ik mn zegje al over gedaan
Queen is wel goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik post ook nooit meer wat![]()
En nu ga ik lekker janken bij Queen, doeeeei Ll
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik post ook nooit meer wat![]()
En nu ga ik lekker janken bij Queen, doeeeei Ll
Ga je me voordragen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraagje: wanneer heb jij voor het laatst een nobelprijs gewonnen?
Is er eentje in jouw categorie? If so, dan wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
Ga je me voordragen dan?
Oh, dat keurt meneer wel weer goed?quote:
Maak er 1 speciaal voor aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is er eentje in jouw categorie? If so, dan wel.
Ik ga hem joetjoepen en dan heel hard janken. Hoop ik, want ik loop er nu zo tegen aan te hikken de hele tijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Love of my life.... live
Waarom ga je jankenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga hem joetjoepen en dan heel hard janken. Hoop ik, want ik loop er nu zo tegen aan te hikken de hele tijdIk raak een beetje in de mineur.
Ah fijn, dan doen we binnenkort weer een moeder-dochter uitje naar het theaterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat keurt meneer wel weer goed?![]()
Prachtige nummers, Greys. Ik heb ook een beetje een zwak voor Herman van Veen
Kronenburg park vind ik sowieso al een mooi nummer. Even deze versie luisteren straks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is wel ook heeul vet, kippenvel ook toen ik daar was![]()
Kom hierheen, dan delen we mijn zakdoekjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga hem joetjoepen en dan heel hard janken. Hoop ik, want ik loop er nu zo tegen aan te hikken de hele tijdIk raak een beetje in de mineur.
Ik heb zo'n bui waarbij liedjes me ineens heel erg raken, mooi is dat hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ga je janken![]()
Zomaar? Omdat het mooie liedjes zijn?
Vrouwen
Ja, en omdat we verdrietig zijn, omdat we onbegrepen zijn, tegen muren aanlopen em gewoon omdat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ga je janken![]()
Zomaar? Omdat het mooie liedjes zijn?
Vrouwen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn, dan doen we binnenkort weer een moeder-dochter uitje naar het theater
Ik zit al te luisteren..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom hierheen, dan delen we mijn zakdoekje
Maar wat nou als ze het deze keer niet afkrijgen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Maes het volgende:![]()
Ik kijk extreme makeover home edition dat is tenminste positief. En veilig, het loopt altijd goed af
Oh ik heb ook wel dat nummers me raken, maar das bv. meer zoiets:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bui waarbij liedjes me ineens heel erg raken, mooi is dat hoor.
Moeje ook eens meemaken
Altijd leuk ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Maes het volgende:![]()
Ik kijk extreme makeover home edition dat is tenminste positief. En veilig, het loopt altijd goed af
Je kunt het welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel dat nummers me raken, maar das bv. meer zoiets:
dan ga ik wel een beetje vannaar
meestal
Hier knettert de nieuwe Megadeath door mijn koptelefoon. Daar ben ik echt voor in de stemming.quote:
Of dezequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel dat nummers me raken, maar das bv. meer zoiets:
dan ga ik wel een beetje vannaar
meestal
Alleen maar omdat ze zwanger is en voorlopig dus niet komt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, ben er weer ...
Mijn poets begon te huilen![]()
... dat trek ik dan weer heel slecht
Ach gossie omdat ze even weg is en omdat ze verhoging kreeg?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, ben er weer ...
Mijn poets begon te huilen![]()
... dat trek ik dan weer heel slecht
Mooi, kan me wel voorstellen dat dat raar is! Zo'n lege kruk op het podium..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Liedje voor Goodbye en Elies
(Ik was hierbij en heb de ogen uit mijn kop gejankt, maar dat was omdat we er nogal bij betrokken waren toen Robert Long overleed door het werk en we dit concert mede organiseerden. Bij dit nummer ging het echt niet meer hoor, door die lege kruk op het podium, hoewel het glazuur van je tanden springt van zoetigheid![]()
Maar het onderwerp van het liedje is wel precies waar we het nu over hebben!).
Hou op over Legiolease en verwanten, je kan een dagtaak hebben aan het verwerken van hun loonbeslagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben altijd zo huiverig met leningen en beleggen dat ik dat nooit aan durf.
Ik ken wel mensen met het legiolease gebeuren en sinds dien ben ik nog huiveriger.
Mijn 1e lening zal denk ik een hypotheek worden
* ferrari_rood gaat terug lezen wat er met Elisa is gebeurd
Mi-auw!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en uit datzelfde Robert Long eerbetoon kwam dit nummer. Het is geen janknummer, maar die gozer!
Die mogen ze me zo voeren![]()
That's the one!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mi-auw!
Hij speelde volgensmij ook Jezus in de vorige JCS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Vanwege salaris-verhogingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze zwanger is en voorlopig dus niet komt?![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ben er weer (even dan, moet zo weer gamen). 't Lijkt me duidelijk dat Qwea en ElisaB prachtig langs elkaar heen praten en het over heel verschillende soorten oplichting vs. opzettelijke financiële overbelasting (noem ik het maar even) hebben, dan word je het nooit eens natuurlijk.
Nee nee neeeeeeeeeeeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
Ik las er niet overheen, dat kan je me niet aandoen!![]()
Dan durf ik weer niet te slapen voordat ik de hele slaapkamer omgekeerd heb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ben er weer (even dan, moet zo weer gamen). 't Lijkt me duidelijk dat Qwea en ElisaB prachtig langs elkaar heen praten en het over heel verschillende soorten oplichting vs. opzettelijke financiële overbelasting (noem ik het maar even) hebben, dan word je het nooit eens natuurlijk.
Dat verwoord je goed, volgensmij hadden ze bij oplichting allebei een ander beeld voor ogen. Dat maakt een discussie lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
![]()
Ik zou het maar niet doen trouwens, want Greys zag het wel en die vindt dat vast niet lief van je!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ah, da's wel lief ja. McJankerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vanwege salaris-verhoging
(hormonen zullen niet hebben geholpen)
Die is ook ooit een keer flink in oplichterspraktijken getrapt. Op een manier dat ik er ook in getrapt zou zijn trouwens. Kostte haar haast 20.000 euro.quote:
Haast? Haast? Het is toch gewoon zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
OMG Goodbye, jij moet haast wel ECHT een kind van me zijn
ElisaB had het uitsluitend over het gemak waarmee sommigen over anderen oordelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vanwege salaris-verhoging
(hormonen zullen niet hebben geholpen)
Das geen gemak. Tegenwoordig noemt men dat gezond verstandquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB had het uitsluitend over het gemak waarmee sommigen over anderen oordelen.
Ben jij schots of zo? Het is MrJankerd voor jouquote:
Want?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ml-etje Werk je bij het cjib oid?
Mochten we nog eens ergens tegenaan lopen, dan komen we het allemaal aan jou vragen. Gij alwetendequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
Das geen gemak. Tegenwoordig noemt men dat gezond verstand
Hoe jong was Greys dan wel niet zwanger.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haast? Haast? Het is toch gewoon zo
Wat sneu Eliesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is ook ooit een keer flink in oplichterspraktijken getrapt. Op een manier dat ik er ook in getrapt zou zijn trouwens. Kostte haar haast 20.000 euro.
Heb je je trutspullen al uitgetest?
over 3 minuten begint Armagedonquote:
Ik moest zo hard lachenquote:
Schattig toch weerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
Maes; het is net een efteling huisjemet die schoorstenen.
Dat is bijzaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe jong was Greys dan wel niet zwanger.
Goed idee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mochten we nog eens ergens tegenaan lopen, dan komen we het allemaal aan jou vragen. Gij alwetende
Ja ze is wel heel erg blij, moet niet te lang kijken..quote:
Details, detailsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe jong was Greys dan wel niet zwanger.
Sorry, kwas niet in de stemming, idd mooi verhaal, zonde om dat hier te posten in SC, beter apart topic voor openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
Voor die spinnen hier heb je haast een groothoeklens nodig, nu de herfst begonnen is.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Wat doet die nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef Goodbye het volgende:
Via via kwam ik uit bij de soundmixshow finale van glennis grace, poehee! Mooi zeg!
Jij kijkt nooit Greys Anatomy zeker?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben jij schots of zo? Het is MrJankerd voor jou
Concertje hier en daar, I guess. Maar wát een stem zeg.quote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Greys zou dan toch best op een leeftijd zwanger geweest zijn wat nog enigszins mogelijk was? Hoe oud is Goodbye ook alweer? Jaartje of 15 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww, wat een cutie!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga geen armagaddon kijken. Heb genoeg TV gezien voor vandaag.
Vanmiddag 14 afleveringen van Entourage erdoorheen gejaagd.Kruisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat een cutie!quote:
Ik heb ook niet alles gezien dus zat ook eigenlijk met dezelfde vraag, gelukkig heb jij beter opgeletquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ze is wel heel erg blij, moet niet te lang kijken..
Maar hoezo kan ze daar beter worden? Ik mis de clou maar ben ik pas aan het einde gaan kijken..ow door het relaxen.
Garpje natuurlijk, als ik echt wat serieus te melden heb zorg ik wel dat het opvalt en beklijft. Echte groothoeklens heb ik niet, wel een 7x macro combinatie (waarmee ik genoemd spinnetje dus beeldvullend @4000x3000 pixels krijgquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sorry, kwas niet in de stemming, idd mooi verhaal, zonde om dat hier te posten in SC, beter apart topic voor openen.
Voor die spinnen hier heb je haast een groothoeklens nodig, nu de herfst begonnen is.
moet je voor bij Cat zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe die eens heel snel naar mij opsturen. De kat dan, niet de foto.
Kwulletjesquote:
Het zou op zich kunnen. Je hoort het wel eens in het nieuws, zelden, maar tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Greys zou dan toch best op een leeftijd zwanger geweest zijn wat nog enigszins mogelijk was? Hoe oud is Goodbye ook alweer? Jaartje of 15 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |