Haast? Haast? Het is toch gewoon zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
OMG Goodbye, jij moet haast wel ECHT een kind van me zijn
ElisaB had het uitsluitend over het gemak waarmee sommigen over anderen oordelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ben er weer (even dan, moet zo weer gamen). 't Lijkt me duidelijk dat Qwea en ElisaB prachtig langs elkaar heen praten en het over heel verschillende soorten oplichting vs. opzettelijke financiėle overbelasting (noem ik het maar even) hebben, dan word je het nooit eens natuurlijk.
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vanwege salaris-verhoging
(hormonen zullen niet hebben geholpen)
Das geen gemak. Tegenwoordig noemt men dat gezond verstandquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB had het uitsluitend over het gemak waarmee sommigen over anderen oordelen.
Ben jij schots of zo? Het is MrJankerd voor jouquote:
Want?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ml-etje Werk je bij het cjib oid?
Mochten we nog eens ergens tegenaan lopen, dan komen we het allemaal aan jou vragen. Gij alwetendequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
Das geen gemak. Tegenwoordig noemt men dat gezond verstand
Hoe jong was Greys dan wel niet zwanger.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haast? Haast? Het is toch gewoon zo
Wat sneu Eliesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is ook ooit een keer flink in oplichterspraktijken getrapt. Op een manier dat ik er ook in getrapt zou zijn trouwens. Kostte haar haast 20.000 euro.
Heb je je trutspullen al uitgetest?
over 3 minuten begint Armagedonquote:
Ik moest zo hard lachenquote:
Schattig toch weerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
Maes; het is net een efteling huisjemet die schoorstenen.
Dat is bijzaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe jong was Greys dan wel niet zwanger.
Goed idee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mochten we nog eens ergens tegenaan lopen, dan komen we het allemaal aan jou vragen. Gij alwetende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |