Altijd leuk ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Maes het volgende:![]()
Ik kijk extreme makeover home edition dat is tenminste positief. En veilig, het loopt altijd goed af
Je kunt het welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel dat nummers me raken, maar das bv. meer zoiets:
dan ga ik wel een beetje vannaar
meestal
Hier knettert de nieuwe Megadeath door mijn koptelefoon. Daar ben ik echt voor in de stemming.quote:
Of dezequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel dat nummers me raken, maar das bv. meer zoiets:
dan ga ik wel een beetje vannaar
meestal
Alleen maar omdat ze zwanger is en voorlopig dus niet komt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, ben er weer ...
Mijn poets begon te huilen![]()
... dat trek ik dan weer heel slecht
Ach gossie omdat ze even weg is en omdat ze verhoging kreeg?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, ben er weer ...
Mijn poets begon te huilen![]()
... dat trek ik dan weer heel slecht
Mooi, kan me wel voorstellen dat dat raar is! Zo'n lege kruk op het podium..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Liedje voor Goodbye en Elies
(Ik was hierbij en heb de ogen uit mijn kop gejankt, maar dat was omdat we er nogal bij betrokken waren toen Robert Long overleed door het werk en we dit concert mede organiseerden. Bij dit nummer ging het echt niet meer hoor, door die lege kruk op het podium, hoewel het glazuur van je tanden springt van zoetigheid![]()
Maar het onderwerp van het liedje is wel precies waar we het nu over hebben!).
Hou op over Legiolease en verwanten, je kan een dagtaak hebben aan het verwerken van hun loonbeslagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben altijd zo huiverig met leningen en beleggen dat ik dat nooit aan durf.
Ik ken wel mensen met het legiolease gebeuren en sinds dien ben ik nog huiveriger.
Mijn 1e lening zal denk ik een hypotheek worden
* ferrari_rood gaat terug lezen wat er met Elisa is gebeurd
Mi-auw!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en uit datzelfde Robert Long eerbetoon kwam dit nummer. Het is geen janknummer, maar die gozer!
Die mogen ze me zo voeren![]()
That's the one!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mi-auw!
Hij speelde volgensmij ook Jezus in de vorige JCS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Vanwege salaris-verhogingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze zwanger is en voorlopig dus niet komt?![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ben er weer (even dan, moet zo weer gamen). 't Lijkt me duidelijk dat Qwea en ElisaB prachtig langs elkaar heen praten en het over heel verschillende soorten oplichting vs. opzettelijke financiële overbelasting (noem ik het maar even) hebben, dan word je het nooit eens natuurlijk.
Nee nee neeeeeeeeeeeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
Ik las er niet overheen, dat kan je me niet aandoen!![]()
Dan durf ik weer niet te slapen voordat ik de hele slaapkamer omgekeerd heb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ben er weer (even dan, moet zo weer gamen). 't Lijkt me duidelijk dat Qwea en ElisaB prachtig langs elkaar heen praten en het over heel verschillende soorten oplichting vs. opzettelijke financiële overbelasting (noem ik het maar even) hebben, dan word je het nooit eens natuurlijk.
Dat verwoord je goed, volgensmij hadden ze bij oplichting allebei een ander beeld voor ogen. Dat maakt een discussie lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
![]()
Ik zou het maar niet doen trouwens, want Greys zag het wel en die vindt dat vast niet lief van je!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ah, da's wel lief ja. McJankerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vanwege salaris-verhoging
(hormonen zullen niet hebben geholpen)
Die is ook ooit een keer flink in oplichterspraktijken getrapt. Op een manier dat ik er ook in getrapt zou zijn trouwens. Kostte haar haast 20.000 euro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |