Vraagje: wanneer heb jij voor het laatst een nobelprijs gewonnen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat Elisa een tokkie is? Ik verwijs hier naar de affaire en neem die dan ook tenzamen met primeline, lenen.nl, becam.nl ect als uitgangspunt.
Kijk, mensen die op MP opgelicht worden zijn ook geen tokkies. Mensen die in een Nigeriaanse scam trappen zijn gewoon stom, maar mensen die zich een koopsompolis en een hypotheek van 160% laten aansmeren terwijl dat simpelweg voorkomen had kunnen worden door te lezen... nou ja. Daar heb ik mn zegje al over gedaan
Queen is wel goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik post ook nooit meer wat![]()
En nu ga ik lekker janken bij Queen, doeeeei Ll
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik post ook nooit meer wat![]()
En nu ga ik lekker janken bij Queen, doeeeei Ll
Ga je me voordragen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraagje: wanneer heb jij voor het laatst een nobelprijs gewonnen?
Is er eentje in jouw categorie? If so, dan wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
Ga je me voordragen dan?
Oh, dat keurt meneer wel weer goed?quote:
Maak er 1 speciaal voor aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is er eentje in jouw categorie? If so, dan wel.
Ik ga hem joetjoepen en dan heel hard janken. Hoop ik, want ik loop er nu zo tegen aan te hikken de hele tijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Love of my life.... live
Waarom ga je jankenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga hem joetjoepen en dan heel hard janken. Hoop ik, want ik loop er nu zo tegen aan te hikken de hele tijdIk raak een beetje in de mineur.
Ah fijn, dan doen we binnenkort weer een moeder-dochter uitje naar het theaterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat keurt meneer wel weer goed?![]()
Prachtige nummers, Greys. Ik heb ook een beetje een zwak voor Herman van Veen
Kronenburg park vind ik sowieso al een mooi nummer. Even deze versie luisteren straks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is wel ook heeul vet, kippenvel ook toen ik daar was![]()
Kom hierheen, dan delen we mijn zakdoekjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga hem joetjoepen en dan heel hard janken. Hoop ik, want ik loop er nu zo tegen aan te hikken de hele tijdIk raak een beetje in de mineur.
Ik heb zo'n bui waarbij liedjes me ineens heel erg raken, mooi is dat hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ga je janken![]()
Zomaar? Omdat het mooie liedjes zijn?
Vrouwen
Ja, en omdat we verdrietig zijn, omdat we onbegrepen zijn, tegen muren aanlopen em gewoon omdat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ga je janken![]()
Zomaar? Omdat het mooie liedjes zijn?
Vrouwen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn, dan doen we binnenkort weer een moeder-dochter uitje naar het theater
Ik zit al te luisteren..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom hierheen, dan delen we mijn zakdoekje
Maar wat nou als ze het deze keer niet afkrijgen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Maes het volgende:![]()
Ik kijk extreme makeover home edition dat is tenminste positief. En veilig, het loopt altijd goed af
Oh ik heb ook wel dat nummers me raken, maar das bv. meer zoiets:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bui waarbij liedjes me ineens heel erg raken, mooi is dat hoor.
Moeje ook eens meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |