Details, detailsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe jong was Greys dan wel niet zwanger.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ben er weer (even dan, moet zo weer gamen). 't Lijkt me duidelijk dat Qwea en ElisaB prachtig langs elkaar heen praten en het over heel verschillende soorten oplichting vs. opzettelijke financiële overbelasting (noem ik het maar even) hebben, dan word je het nooit eens natuurlijk.
Sorry, kwas niet in de stemming, idd mooi verhaal, zonde om dat hier te posten in SC, beter apart topic voor openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dat niet iedereen over m'n spinnetje heeft heen gelezen, toch neem ik binnenkort wraak, en deze zal behalve zoet, ook achtpotig, harig en voorzien van veel close-up foto's zijn
Voor die spinnen hier heb je haast een groothoeklens nodig, nu de herfst begonnen is.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Wat doet die nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef Goodbye het volgende:
Via via kwam ik uit bij de soundmixshow finale van glennis grace, poehee! Mooi zeg!
Jij kijkt nooit Greys Anatomy zeker?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben jij schots of zo? Het is MrJankerd voor jou
Concertje hier en daar, I guess. Maar wát een stem zeg.quote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Greys zou dan toch best op een leeftijd zwanger geweest zijn wat nog enigszins mogelijk was? Hoe oud is Goodbye ook alweer? Jaartje of 15 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww, wat een cutie!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga geen armagaddon kijken. Heb genoeg TV gezien voor vandaag.
Vanmiddag 14 afleveringen van Entourage erdoorheen gejaagd.Kruisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat een cutie!quote:
Ik heb ook niet alles gezien dus zat ook eigenlijk met dezelfde vraag, gelukkig heb jij beter opgeletquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ze is wel heel erg blij, moet niet te lang kijken..
Maar hoezo kan ze daar beter worden? Ik mis de clou maar ben ik pas aan het einde gaan kijken..ow door het relaxen.
Garpje natuurlijk, als ik echt wat serieus te melden heb zorg ik wel dat het opvalt en beklijft. Echte groothoeklens heb ik niet, wel een 7x macro combinatie (waarmee ik genoemd spinnetje dus beeldvullend @4000x3000 pixels krijgquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sorry, kwas niet in de stemming, idd mooi verhaal, zonde om dat hier te posten in SC, beter apart topic voor openen.
Voor die spinnen hier heb je haast een groothoeklens nodig, nu de herfst begonnen is.
moet je voor bij Cat zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe die eens heel snel naar mij opsturen. De kat dan, niet de foto.
Kwulletjesquote:
Het zou op zich kunnen. Je hoort het wel eens in het nieuws, zelden, maar tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Greys zou dan toch best op een leeftijd zwanger geweest zijn wat nog enigszins mogelijk was? Hoe oud is Goodbye ook alweer? Jaartje of 15 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |