Nja JF mag er sowieso al niet inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt net alsof iedereen binnen KSC in die club kan
Tuurlijk niet, JF, fles, Marc, GF (ja ook jij bent niet slankquote:
Dat is alweer even geleden jaquote:
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, JF, fles, Marc, GF (ja ook jij bent niet slank) mogen hier toch ook wel posten?
ik schat in dat GF ook niet echt slank is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja JF mag er sowieso al niet in![]()
(sorrie sgathou van je
incl de extra kilo's
)
weet je, een man met massa vind IK persoonlijk toch leuker hihi
top TT![]()
![]()
Lukt het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
tvp
Ren zequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is alweer even geleden ja![]()
Met speciale TT voor Frits
En nu ga ik even snel naar blokker rennenTot zo
Ja joh, bij gebrek aan massa kan dat vervangen worden door een groot mannelijk lidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik schat in dat GF ook niet echt slank is.
ik heb bot massa, ben ik dan ook aantrekkelijk
het is wel de laatste dinsdag van de weekquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou vooruit...
Ik ga er zo maar eens vandoor... de dinsdagmiddag vieren
Dit lijkt wel een mop...quote:
een is het grootst, maar vaak onzijdig..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh, bij gebrek aan massa kan dat vervangen worden door een groot mannelijk lid![]()
Foto's bij aanvraagformulier voegen aub
Ow jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een mop...
zegt de ene tvp tegen de andere: Lukt het?
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is wel de laatste dinsdag van de week
quote:
quote:
quote:
zo klopt ie ongeveerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een mop...
zegt de ene tvp tegen de andere: Lukt het?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een is het grootst, maar vaak onzijdig..
en dan zeker zeggen: WAT KIJK JE NOU?!?! IK BETAAL ER TOCH BELASTING VOORquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
4 uur
geweest
ik ga naar huis.
nieuwe scheerapparaat showen, eten en dan na de koffie lekker lomp op asfalt stampen (hardlopen)
heb ik iets gemist, ik ben net ingelogd, je weet toch ik weeg mar 75 kilo de rest is isolatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja JF mag er sowieso al niet in![]()
(sorrie sgathou van je
incl de extra kilo's
)
weet je, een man met massa vind IK persoonlijk toch leuker hihi
top TT![]()
![]()
dat is la in het fransquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ook vrouwen kunnen een lid hebben (hermafrodieten)
ok, waar is dat formulier?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh, bij gebrek aan massa kan dat vervangen worden door een groot mannelijk lid![]()
Foto's bij aanvraagformulier voegen aub
zie vorig topic, een clubje voor slanke mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik iets gemist, ik ben net ingelogd, je weet toch ik weeg mar 75 kilo de rest is isolatie![]()
een bijzondere goede disdag iedereen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik iets gemist, ik ben net ingelogd, je weet toch ik weeg mar 75 kilo de rest is isolatie![]()
een bijzondere goede disdag iedereen
Ik stuur het je wel toequote:
tsss... een beetje stiekum foto's verzamelen hequote:
de alfa bierbrouwerij: een bak bier gekocht zit er een fles met dop zonder bierquote:
Hebben ze jou niet gedissed dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de alfa bierbrouwerij: een bak bier gekocht zit er een fles met dop zonder bier![]()
haha wat een lol
ik vind het maar een magertjes clubje, stelletje zuirpruimenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie vorig topic, een clubje voor slanke mensen
Hey ik moet wat, als de battarijen op zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... een beetje stiekum foto's verzamelen he
En ik ben de voorzitterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik vind het maar een magertjes clubje, stelletje zuirpruimen
Al die abo's hebben nog niet echt veel opgeleverd geloof ikquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Wanneer is onze eerste vergadering?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik moet wat, als de battarijen op zijn![]()
[..]
En ik ben de voorzitter
Dus kom maar op![]()
oh ja, maar ik ben maar bij de c1000 het gaan omruilen, die stonden ook beetje dom te kijken.quote:
Die melding heb ik ook al meer dan 10 keer gehad vandaag...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Al die abo's hebben nog niet echt veel opgeleverd geloof ik
jaja een mager clubje, maar wel een dikke tampeloeris willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik moet wat, als de battarijen op zijn![]()
[..]
En ik ben de voorzitter
Dus kom maar op![]()
Dan heb je toch de c1000 gedissed en niet de alfa brouwerij?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oh ja, maar ik ben maar bij de c1000 het gaan omruilen, die stonden ook beetje dom te kijken.
Ik: ik heb een bak bier gekocht en ik wil dit flesje ruilen
zij: wat is er dan mis?
ik: kijk eens goed
zij: oh nou zie ik het er zit niks indaar word je wel niet zat van.
ik ga toch niet betalen voor bierlucht
Ah, die heb ik nog niet gezien. Maar het is weer een standaard langzaam ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Al die abo's hebben nog niet echt veel opgeleverd geloof ik
tijdens de lunch natuurlijk, we moeten slank blijvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wanneer is onze eerste vergadering?
Zei ze echt: daar word je niet zat van?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oh ja, maar ik ben maar bij de c1000 het gaan omruilen, die stonden ook beetje dom te kijken.
Ik: ik heb een bak bier gekocht en ik wil dit flesje ruilen
zij: wat is er dan mis?
ik: kijk eens goed
zij: oh nou zie ik het er zit niks indaar word je wel niet zat van.
ik ga toch niet betalen voor bierlucht
is niet waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jaja een mager clubje, maar wel een dikke tampeloeris willen
ja en may they all burn in hell behalve de lieve lekkere mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je toch de c1000 gedissed en niet de alfa brouwerij?
Als je suddervlees opzet duurt het wel even voor het klaar isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Hapjespan gekochtEindelijk. Mag ik al gaan koken of is het nog te vroeg?
Dat magquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Hey Bokswiefkequote:
eerst een hapje maken, dan kokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Geen flauw idee. Ik noem het altijd "soort van koekenpan met deksel" maar dan snapte mijn ma me nietquote:
ik heb alleen een volle zakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is niet waar![]()
een goed gevulde beurs is ook okay
is LL aan het verzaken?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb alleen een volle zak
bye byequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef MaleDuck het volgende:ik ga er vantussen
fijne avond allemaal!
Doei! Jij ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef MaleDuck het volgende:ik ga er vantussen
fijne avond allemaal!
Ik ben aan het dromen over de grillpan die ik binnenkort krijg en wat ik dan allemaal voor lekkere dingen ga makenquote:
Het is ook nooit goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede TT, doch het staat er nog steeds in
quote:
morgenquote:
Spannend! Succes alvastquote:
Dankjequote:
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dankjewel blij dat ik ergens mag komen
* Nijns duimt voor lieve Fhaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Ik had gister gesprek bij de boekwinkel, die gaan ergens deze week of begin volgende week bellen.. Dus ben benieuwd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede TT, doch het staat er nog steeds in
ik ben gelukkig niet slankquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, JF, fles, Marc, GF (ja ook jij bent niet slank) mogen hier toch ook wel posten?
quote:
Wat schaft de pot?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet Frits nou weten wat Pien vandaag eet?.
toch vergader eend he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wanneer is onze eerste vergadering?
quote:
ik duim voor beidequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Ik had gister gesprek bij de boekwinkel, die gaan ergens deze week of begin volgende week bellen.. Dus ben benieuwd
Jemig! Ga morgen weer verder joh..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:41 schreef Aarti het volgende:
ik duim mee!!
pfff ik zit nog steeds op mn werk, hoezo alleen drukke periode tussen januari en mei?!~?!
wordt lastig, dan heb ik op donderdagavond nog een to-do lijst overquote:
Nee hoor, je baas heeft die.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wordt lastig, dan heb ik op donderdagavond nog een to-do lijst over
Nieuwe pinguinquote:
Gewoon de foksearch gebruiken.quote:
doe mij maar koffiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
Bah wat word ik soms moe van mijn huid zegDroge boel. Bleg!
* Fha schenkt nog meer thee in
Dat heb ik nietquote:
dan kom ik lekker niet bij jouw op visitequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
Uit het nijmegen topic
http://www.zideo.nl/?playzideo=6b344f536d567078&zideo=6c496d566e56733d
dan hoef ik lekker ook niet op te ruimenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kom ik lekker niet bij jouw op visite
mmmmmquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
dan hoef ik lekker ook niet op te ruimen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
Uit het nijmegen topic
http://www.zideo.nl/?playzideo=6b344f536d567078&zideo=6c496d566e56733d
ja nix aan doen anders is de band naar zijn grootje (scooterbanden hebben dat ook)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een kut band.. een te goeie band.zit er een ijzerdraad in verwerkt in de zijkant waardoor ik de buitenband niet erop krijg.
![]()
Normaal heeft een buitenband dit niet . en kan ik zelf wel de band fixen. TE irritant.
de vorige band is naar zijn grootje :p nu moet ik deze er goed op zien te krijgen . maar hij blijft maar weigeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nix aan doen anders is de band naar zijn grootje (je bedoelt een scooterband)
edit: ik bedoel een tubeless![]()
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef john-frusciante het volgende:
Ik zeg DOEN!
[..]
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...![]()
Ik weet het niet meer![]()
Dat lijkt wel zo'n slecht sinterklaasliedje:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lopen is ook goed met de fiets band naar de fietsenmaker
quote:Zwarte Piet ging uit fietsen,
toen knapte zijn band.
Toen moest hij gaan lopen,
met de fiets aan zijn hand.
Hij kwam in 'n dorpje,
en zei tegen de smit:
'k Geloof dat er in mijn achterband
een pepernootje zit.
De smid moest toen lachen
en plakte zijn band.
Toen kon Piet weer fietsen
door heel Nederland.
Och jongens en meisjes
let nu toch eens op!
Misschien zie je Piet wel fietsen
met Sint achterop.
Bron
Geef de gemeenschappelijke vrouw/vriendin/liefduhsbeestje maar een kus terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef john-frusciante het volgende:
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...![]()
Ik weet het niet meer![]()
Je woont in een ruime boomhutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Pheno het volgende:
"hoe huppelt zijn paardje
al door de bomen, hier in huis,
er staat een paard in de gang"
Kan hij niet meer zelf lopen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
Met lift, anders komt dat paard niet in de gang
toch niet langs de trapquote:
Dat vraag ik me zelfs af. Denk dat dat beest liever via een trap gaat dan met de liftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch niet langs de trap
kut.. ik besef me dat dat beest ook over het dak loopt
Je hebt gelijk Marc
Ze kan ook zelf posten. Ik ga er iig niet meer door postenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef john-frusciante het volgende:
ow en mensen: het is stil hier
LL fokt me op om te dubbelposten
Ook lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, ze heeft shoarma en soep gegeten
word erg moeilijk ik heb de laptop inbeslag genomen whehehehehehe en is te lui om naar de desktop te lopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kan ook zelf posten. Ik ga er iig niet meer door posten
zelf gemaakte tomatensoep zoals grootmoeder ze maaktquote:
zodat je honger krijgtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zijn er altijd kookprogramma's om deze tijd?
pierquote:
ik dus welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
Dat doe ik dus niet, maar snap nog steeds de timing niet
is al geluktquote:
gfquote:
Eet smakelijkquote:ik dus wel
Rtl 5 netquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is al gelukt
en ik heb nog wel geen kookprogramma gezien
en daar zit nou net het addertjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
He, das best goed hoor, mits goed gedaan word je pc daar sneller van
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 065 wel.o.k
02. 051 MaleDuck
03. 043 goldfinger1963
04. 033 Ladylike
05. 030 Fha
06. 025 Nijns
07. 025 marcb1974
08. 021 john-frusciante
09. 016 indahnesia.com
10. 012 Dr_Flash
11. 010 MPG
12. 010 Aarti
13. 006 OA
14. 006 vrolijke-frits
15. 006 Pheno
16. 005 DaMart
17. 003 Papierversnipperaar
18. 003 cablegunmaster
19. 002 BrandX
Reeks-statistieken!
je doet aan plasseks?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gelukkig moet ik nu naar de zaak. De morgenstond heeft vandaag zeker goud in de mond
ja, het wordt weer tijd om de kachel te gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dus ik was vanochtend lekker vroeg op weg voor de bus van 6:54. Wat bleek? De bus van 6:30 stond er nog. Met 2 brandweerwagens, een politiebusje en 2 GVU support vehicles er omheen. Maar even wat foto's gemaakt![]()
Het blussen vanuit de hoogwerker was nog bezig toen ik aankwam (6:53)
[ afbeelding ]
Een brandweerman checkt de situatie bij de motorruimte van de binnenkant. Het gangpad ligt vol blusschuim.
[ afbeelding ]
Ook uit de voordeur is een grote hoeveelheid schuim gelopen. De hoogwerker is inmiddels omlaag.
[ afbeelding ]
Detailopname (okee, weinig te zien) van het uitgebrande motorcompartiment.
[ afbeelding ]
De situatie voor Casa Confetti kort voor 7:00.
[ afbeelding ]
De andere dubbelgeledes moesten allemaal die idiote "bocht" magen bij de HU-FCJ voor. Dat ging maar net. Bochtje-achteruit met een dubbelgelede is ook een vak op zichEnfin, je maakt nogeens wat mee
Was maar een kwartiertje later dan de planning
in dat geval heb je hele mooie foto's gemaakt, hoeveel koffie had je op om zo'n vaste hand te krijgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jeViel niet mee bij dit licht. De meeste foto's hebben een sluitertijd van 0,8 of 1 seconde. Zonder statief is dat best lastig
hey das er eentje van onsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dus ik was vanochtend lekker vroeg op weg voor de bus van 6:54. Wat bleek? De bus van 6:30 stond er nog. Met 2 brandweerwagens, een politiebusje en 2 GVU support vehicles er omheen. Maar even wat foto's gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ook uit de voordeur is een grote hoeveelheid schuim gelopen. De hoogwerker is inmiddels omlaag.
[ afbeelding ]
Jij werkt bij de brandweer Utrecht, waarvan het kantoor in Maastricht zit?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Hey das een hoogwerker van ons
[..]
hey das er eentje van ons
(check de sticker maar op bak)
Mogguh mensen
koffietijd![]()
Ben al druk bezig
ze werkt bij het bedrijf die dat ding verkocht heeft aan brandweer utrecht.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jij werkt bij de brandweer Utrecht, waarvan het kantoor in Maastricht zit?
hey pingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ll doet toch hele andere dingen met brandweerpalen?
Mogguhquote:
nee, wij maken oa de ladderwagensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jij werkt bij de brandweer Utrecht, waarvan het kantoor in Maastricht zit?
Mogguhquote:
En dat is correctquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze werkt bij het bedrijf die dat ding verkocht heeft aan brandweer utrecht.
waarschijnlijk onderhouden ze hem ook.
Dat zijn vleeschpalenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ll doet toch hele andere dingen met brandweerpalen?
Schei uit, ik raak opgewondenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wulps langsheen draaien en schuiven met haar zondige slanke lijf
Haiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
hey das er eentje van ons
(check de sticker maar op bak)
Nou, je herkent je berijfslogo welquote:
Dit was een HAAKARMVOERTUIG volgens de skennurtquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was een HAAKARMWAGEN volgens de skennurt
eens kijken of ik je van je stoel kan laten glijdenquote:
Waarom quote je uit het dagboek van Dutroux?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens kijken of ik je van je stoel kan laten glijden![]()
Plots voelt ze een warme hand op haar mond. “Niet gillen”, fluistert een hese stem bij haar oor. Een sterk lichaam trekt haar mee, een deel van de gang op waar niemand komt. Dan tilt hij haar op en neemt haar in zijn armen. De warmte van zijn sterke armen omringen haar en eindelijk slaat zij haar glinsterende heldere ogen op. Hij is het. Ze voelt zich volkomen veilig en opent haar mond om hem terug te kussen. Hij zet haar zachtjes neer en streelt haar smalle schouders. Het liefdesvuur ontsteekt onmiddellijk in haar. Ze verlangt hevig naar hem. Dan laat ze al haar afweer varen. Met een zucht sluit ze haar ogen en leunt tegen een muur aan.
een haakarmvoertuig kan een container op straat zetten en met zijn haak weer op laden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was een HAAKARMVOERTUIG volgens de skennurt
dat dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoogwerker
die trut van de scannert mot nie zo interessant proberen te doen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom quote je uit het dagboek van Dutroux?
muurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens kijken of ik je van je stoel kan laten glijden![]()
Plots voelt ze een warme hand op haar mond. “Niet gillen”, fluistert een hese stem bij haar oor. Een sterk lichaam trekt haar mee, een deel van de gang op waar niemand komt. Dan tilt hij haar op en neemt haar in zijn armen. De warmte van zijn sterke armen omringen haar en eindelijk slaat zij haar glinsterende heldere ogen op. Hij is het. Ze voelt zich volkomen veilig en opent haar mond om hem terug te kussen. Hij zet haar zachtjes neer en streelt haar smalle schouders. Het liefdesvuur ontsteekt onmiddellijk in haar. Ze verlangt hevig naar hem. Dan laat ze al haar afweer varen. Met een zucht sluit ze haar ogen en leunt tegen een muur aan.
nog 1 stukje danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
muur
OMG frutsel... Help!![]()
Maar dit moet ik niet op het werk lezen
Dat herrinnert me er wel aan dat ik eens verder moet met mijn thriller te schrijven
alleen ben ik 3 hoofdstukken kwijt en moet ik die dus opnieuw typen
Ik negeer het gewoonquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 1 stukje dan![]()
Ze voelt hoe hij haar haastig uitkleedt en met een gretig gebaar haar borsten vastpakt. Zijn gespierde duimen draaien rondjes rond haar tepels. Haar armen voelen slap aan terwijl hij haar rug nog iets steviger tegen de muur aandrukt. Zijn kracht maakt haar week, ze kan niks doen, is totaal overgeleverd aan deze man. En ze wil ook niks anders.
Ze voelt zijn mannelijkheid tegen haar aan drukken, dwingend, eisend. Ze opent haar ogen en ziet hoe hij langzaam zijn broek openknoopt. Dan aanschouwt ze zijn fier verheven paarse lans, die op het punt staat om duistere gebieden te verkennen. Hij duwt hem trefzeker in de richting van haar liefdesgrot. Langzaam ziet ze zijn trotse krijger verdwijnen in haar intiemste plek, daar waar het warm en vochtig is. Hij is groot en overweldigend, en ze houdt haar adem in als hij haar binnendringt. In haar hoofd ziet ze duizenden sterren. Ze hoort knallend vuurwerk en de mooiste melodieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral opt werkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een inspirerende praat allemaal weer
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Paars? Is Tinky Winky weer bezig?quote:Dan aanschouwt ze zijn fier verheven paarse lans,
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik negeer het gewoon
maar jij bent een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die leest toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bedankt, kan ik mn scherm weer schoonmakenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouwen die leest toch wel.
En ik klik op spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reageer eens op PM man
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Leuk begin van de morgen, is weer eens wat andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Een brandweerman checkt de situatie bij de motorruimte van de binnenkant. Het gangpad ligt vol blusschuim.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detailopname (okee, weinig te zien) van het uitgebrande motorcompartiment.
[ afbeelding ]
De situatie voor Casa Confetti kort voor 7:00.
[ afbeelding ]
De andere dubbelgeledes moesten allemaal die idiote "bocht" magen bij de HU-FCJ voor. Dat ging maar net. Bochtje-achteruit met een dubbelgelede is ook een vak op zichEnfin, je maakt nogeens wat mee
Was maar een kwartiertje later dan de planning
Wordt toch tijd voor een ruitenwisser op je scherm en een gootje eronder, zodat je je koffie daarna gewoon weer kan opdrinkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bedankt, kan ik mn scherm weer schoonmaken![]()
[..]
En ik klik op spoilers
Reageer eens op PM man
Het beste idee van Nederland!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wordt toch tijd voor een ruitenwisser op je scherm en een gootje eronder, zodat je je koffie daarna gewoon weer kan opdrinken
Ja, blussen jij!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour allemaal![]()
LL weer warm en hitsig
bonjourquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour allemaal![]()
LL weer warm en hitsig
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, blussen jij!
Met je Haakarmvoertuig
John bornoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour allemaal![]()
LL weer warm en hitsig
Hij is nieteens thuis gekomen vanachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, blussen jij!
Met je Haakarmvoertuig
want ik ben een container?quote:
hoe weet jij dat mijn tamp een haak heeft, en een kleine arm isquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoe weet jij dat mijn tamp een haak heeft, en een kleine arm is
Ik wil nog wel eens lekkenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hem foto's gestuurd
Grapje
[..]
Ik wil nog wel eens lekken
mogguhquote:* kijkt fluitend omhoog heenOp woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef john-frusciante het volgende:
hoe weet jij dat mijn tamp een haak heeft, en een kleine arm is
Daar stond ook dat bedrijfslogo opquote:
Jammer hoor...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het beste idee van Nederland!
shit, de inschrijvingen zijn gesloten
Same herequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammer hoor...
zo het lijkt wel alsof ik werk vandaag...
Ah, das niks... moet je ze maar in thee soppenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here
Ben ik toch de kaas vergeten voor mn lunch
Droge crackers dan maar
Hey, jij ook weer hier?quote:
moet jij door omstandigheden niet thuis lunchen danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here
Droge crackers dan maar
anders word je dik he, skinnyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here
Droge crackers dan maar
Neequote:
Mogguhquote:
Die smaken niet in thee/koffiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, das niks... moet je ze maar in thee soppen
Gelukkig ben ik mn ham en kaas niet vergeten
JF is niet thuisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet jij door omstandigheden niet thuis lunchen dan
mogguhquote:
Jah iddquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
Hij is nieteens thuis gekomen vanacht![]()
was helemaal alleen thuis
en bang dat ik was.. verkrachters enzo![]()
alleen hebben ze niet doorgehad dat mn raam open stond en ik speciaal de achterdeur van het slot gedaan had![]()
wokquote:
LLquote:
ga je trouwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup ik heb in mijn ouderlijk huis geslapen,
Je nam niet opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
LL![]()
en dan bel je me niet![]()
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup ik heb in mijn ouderlijk huis geslapen,
dan moet je een smaakjesthee gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Die smaken niet in thee/koffie
[..]
JF is niet thuis
Hij moest eigenlijk met de brommer, ik was al met de auto naar huisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.
of had je teveel gezopen en mocht je niet mee?
GMTAquote:
quote:Je nam niet op
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.
of had je teveel gezopen en mocht je niet mee?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2![]()
dus schattebout gebeld en gezegd ik blijf maar hier pitten, ik zou met de brommer naar huis gaan
spelletjes kunnen echt verslavend zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2![]()
dus schattebout gebeld en gezegd ik blijf maar hier pitten, ik zou met de brommer naar huis gaan
dat is wel weer lief geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schattebout lag al te maffen
Ben wel even naar beneden gegaan om de achterdeur op slot te doen (had um voor jou open gelaten) en het licht uit te doen (lampje brandde zodat je niet in een kil donker huis zou thuiskomen)
Dus je oefent eerst op racen, en dan doe je dat niet???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Bij je ouders gamen? Interessant...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel weer lief geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je oefent eerst op racen, en dan doe je dat niet???
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben liefhoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Volgens mij is het geen racespelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij je ouders gamen? Interessant...
en een klein voordeel is die gigantische tv waar de pc op is aangeslotenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuis
Hard rennen en schieten dan. Nog beter, had hij veilig naar huis gekund, want hij kan al schietenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen racespel
[..]
het is geen racespelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1 een betere computerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Fallout klinkt ook als een racespel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar... ik ben gister ook bij mn ouders geweest, maar dat was juist meer om hun financiele situatie even wat te verbeternquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen racespel
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuis
Ik zie de link tussen de twee links nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef john-frusciante het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallout_(computerspel)
http://www.depers.nl/opme(...)t-in-supermarkt.html
Wist je dat je met die tweede link ook prima hier terecht kan:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef john-frusciante het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallout_(computerspel)
http://www.depers.nl/opme(...)t-in-supermarkt.html
smakelijkquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Even een link dumpen
http://www.hln.be/hln/nl/(...)urste-SUV-ooit.dhtml
dat moet ik onthoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wist je dat je met die tweede link ook prima hier terecht kan:
http://frontpage.fok.nl/submit/form ?
nja ik wilde niet spammen dus geen overeenkomstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen de twee links niet
na een halfuur weg gaan is wel lullig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
opgestuurdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wist je dat je met die tweede link ook prima hier terecht kan:
http://frontpage.fok.nl/submit/form ?
ma pokert onlinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een halfuur weg gaan is wel lullig.
dus dan maar gaan zitten gamen
Fhaakequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
Drukdrukdrukdruk.. gelukkig eerder klaar op school.. kan ik thuis lekker verder. Dus nu eerst snel aan een verslag beginnen een paar uurtjes en dan daarna mijn schoonmaak klanten bellen om afspraken te maken. Dat doe ik lekker als laatst want anders gaan ze nog eisen dat ik vandaag nog even vier uur kom schoonmaken en daar heb ik helemaaaal geen zin in/tijd voor vandaag
ik was ook half elf begonnen ofzo, toen was mijn ma aan het pokerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een halfuur weg gaan is wel lullig.
dus dan maar gaan zitten gamen
je was me net voorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ma pokert online
tis of tv kijken of gamen
Ow en terug van lunch
fhaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
Drukdrukdrukdruk.. gelukkig eerder klaar op school.. kan ik thuis lekker verder. Dus nu eerst snel aan een verslag beginnen een paar uurtjes en dan daarna mijn schoonmaak klanten bellen om afspraken te maken. Dat doe ik lekker als laatst want anders gaan ze nog eisen dat ik vandaag nog even vier uur kom schoonmaken en daar heb ik helemaaaal geen zin in/tijd voor vandaag
Lieverdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
Snelheid, I haz itquote:
Fhaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
LLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ma pokert online
tis of tv kijken of gamen
Ow en terug van lunch
Flesjequote:
sterktequote:
quote:
Ben je verhuisd naar Amerika?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk inkopen gaan doen voor halloween
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben je verhuisd naar Amerika?
Pff.. soms is psychologie wel een hoop gezwets in de ruimte zeg
Voor welk schap werd deze man betrapt?quote:
d) Pruimenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor welk schap werd deze man betrapt?![]()
a) Lectuur voor volwassenen
b) Knakworsten
c) Komkommers
d) Anders, namelijk.......
d) Vaselinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
b) Knakworsten
c) Komkommers
d) mosselenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
b) Knakworsten
c) Komkommers
d) hele grote bloemkolenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
b) Knakworsten
c) Komkommers
waarschijnlijk toch bij de groente en fruit afdeling.quote:
Jaja. Ga jij nou maar je banaan in je vrouw dr pruim perenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk toch bij de groente en fruit afdeling.
pruimen, komkommers, bloemkolen, meloenen
Heul niet, ik zei vaselinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk toch bij de groente en fruit afdeling.
pruimen, komkommers, bloemkolen, meloenen
Vind Muck het nou echt opwindend als je zo praat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Ga jij nou maar je banaan in je vrouw dr pruim peren.
Je moet niet vergeten dat Muck niet voor niets CUL-mod is geweest!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind Muck het nou echt opwindend als je zo praat?
Nee. Het is beroepsdeformatiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind Muck het nou echt opwindend als je zo praat?
Ja hoor, hij zit " ineens" weer klaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Muck niet voor niets CUL-mod is geweest!
nee van slaquote:
Neuh, te kleinquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit " ineens" weer klaar.
Wat? Ik kom net terug van lunchpauze en kon gewoon even snel kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit " ineens" weer klaar.
dan heeft de vasline dus geen nutquote:
Daarom vind ik MPG niet lief, die doet de sla auwiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |