Nja JF mag er sowieso al niet inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt net alsof iedereen binnen KSC in die club kan
Tuurlijk niet, JF, fles, Marc, GF (ja ook jij bent niet slankquote:
Dat is alweer even geleden jaquote:
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, JF, fles, Marc, GF (ja ook jij bent niet slank) mogen hier toch ook wel posten?
ik schat in dat GF ook niet echt slank is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja JF mag er sowieso al niet in![]()
(sorrie sgathou van je
incl de extra kilo's
)
weet je, een man met massa vind IK persoonlijk toch leuker hihi
top TT![]()
![]()
Lukt het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
tvp
Ren zequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is alweer even geleden ja![]()
Met speciale TT voor Frits
En nu ga ik even snel naar blokker rennenTot zo
Ja joh, bij gebrek aan massa kan dat vervangen worden door een groot mannelijk lidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik schat in dat GF ook niet echt slank is.
ik heb bot massa, ben ik dan ook aantrekkelijk
het is wel de laatste dinsdag van de weekquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou vooruit...
Ik ga er zo maar eens vandoor... de dinsdagmiddag vieren
Dit lijkt wel een mop...quote:
een is het grootst, maar vaak onzijdig..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh, bij gebrek aan massa kan dat vervangen worden door een groot mannelijk lid![]()
Foto's bij aanvraagformulier voegen aub
Ow jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een mop...
zegt de ene tvp tegen de andere: Lukt het?
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is wel de laatste dinsdag van de week
quote:
quote:
quote:
zo klopt ie ongeveerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een mop...
zegt de ene tvp tegen de andere: Lukt het?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een is het grootst, maar vaak onzijdig..
en dan zeker zeggen: WAT KIJK JE NOU?!?! IK BETAAL ER TOCH BELASTING VOORquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
4 uur
geweest
ik ga naar huis.
nieuwe scheerapparaat showen, eten en dan na de koffie lekker lomp op asfalt stampen (hardlopen)
heb ik iets gemist, ik ben net ingelogd, je weet toch ik weeg mar 75 kilo de rest is isolatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja JF mag er sowieso al niet in![]()
(sorrie sgathou van je
incl de extra kilo's
)
weet je, een man met massa vind IK persoonlijk toch leuker hihi
top TT![]()
![]()
dat is la in het fransquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ook vrouwen kunnen een lid hebben (hermafrodieten)
ok, waar is dat formulier?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh, bij gebrek aan massa kan dat vervangen worden door een groot mannelijk lid![]()
Foto's bij aanvraagformulier voegen aub
zie vorig topic, een clubje voor slanke mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik iets gemist, ik ben net ingelogd, je weet toch ik weeg mar 75 kilo de rest is isolatie![]()
een bijzondere goede disdag iedereen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik iets gemist, ik ben net ingelogd, je weet toch ik weeg mar 75 kilo de rest is isolatie![]()
een bijzondere goede disdag iedereen
Ik stuur het je wel toequote:
tsss... een beetje stiekum foto's verzamelen hequote:
de alfa bierbrouwerij: een bak bier gekocht zit er een fles met dop zonder bierquote:
Hebben ze jou niet gedissed dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de alfa bierbrouwerij: een bak bier gekocht zit er een fles met dop zonder bier![]()
haha wat een lol
ik vind het maar een magertjes clubje, stelletje zuirpruimenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie vorig topic, een clubje voor slanke mensen
Hey ik moet wat, als de battarijen op zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... een beetje stiekum foto's verzamelen he
En ik ben de voorzitterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik vind het maar een magertjes clubje, stelletje zuirpruimen
Al die abo's hebben nog niet echt veel opgeleverd geloof ikquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Wanneer is onze eerste vergadering?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik moet wat, als de battarijen op zijn![]()
[..]
En ik ben de voorzitter
Dus kom maar op![]()
oh ja, maar ik ben maar bij de c1000 het gaan omruilen, die stonden ook beetje dom te kijken.quote:
Die melding heb ik ook al meer dan 10 keer gehad vandaag...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Al die abo's hebben nog niet echt veel opgeleverd geloof ik
jaja een mager clubje, maar wel een dikke tampeloeris willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik moet wat, als de battarijen op zijn![]()
[..]
En ik ben de voorzitter
Dus kom maar op![]()
Dan heb je toch de c1000 gedissed en niet de alfa brouwerij?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oh ja, maar ik ben maar bij de c1000 het gaan omruilen, die stonden ook beetje dom te kijken.
Ik: ik heb een bak bier gekocht en ik wil dit flesje ruilen
zij: wat is er dan mis?
ik: kijk eens goed
zij: oh nou zie ik het er zit niks indaar word je wel niet zat van.
ik ga toch niet betalen voor bierlucht
Ah, die heb ik nog niet gezien. Maar het is weer een standaard langzaam ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Al die abo's hebben nog niet echt veel opgeleverd geloof ik
tijdens de lunch natuurlijk, we moeten slank blijvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wanneer is onze eerste vergadering?
Zei ze echt: daar word je niet zat van?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oh ja, maar ik ben maar bij de c1000 het gaan omruilen, die stonden ook beetje dom te kijken.
Ik: ik heb een bak bier gekocht en ik wil dit flesje ruilen
zij: wat is er dan mis?
ik: kijk eens goed
zij: oh nou zie ik het er zit niks indaar word je wel niet zat van.
ik ga toch niet betalen voor bierlucht
is niet waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jaja een mager clubje, maar wel een dikke tampeloeris willen
ja en may they all burn in hell behalve de lieve lekkere mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je toch de c1000 gedissed en niet de alfa brouwerij?
Als je suddervlees opzet duurt het wel even voor het klaar isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Hapjespan gekochtEindelijk. Mag ik al gaan koken of is het nog te vroeg?
Dat magquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Hapjespan gekochtEindelijk. Mag ik al gaan koken of is het nog te vroeg?
Hey Bokswiefkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |