dan kom ik lekker niet bij jouw op visitequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
Uit het nijmegen topic
http://www.zideo.nl/?playzideo=6b344f536d567078&zideo=6c496d566e56733d
dan hoef ik lekker ook niet op te ruimenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kom ik lekker niet bij jouw op visite
mmmmmquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
dan hoef ik lekker ook niet op te ruimen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
Uit het nijmegen topic
http://www.zideo.nl/?playzideo=6b344f536d567078&zideo=6c496d566e56733d
ja nix aan doen anders is de band naar zijn grootje (scooterbanden hebben dat ook)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een kut band.. een te goeie band.zit er een ijzerdraad in verwerkt in de zijkant waardoor ik de buitenband niet erop krijg.
![]()
Normaal heeft een buitenband dit niet . en kan ik zelf wel de band fixen. TE irritant.
de vorige band is naar zijn grootje :p nu moet ik deze er goed op zien te krijgen . maar hij blijft maar weigeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nix aan doen anders is de band naar zijn grootje (je bedoelt een scooterband)
edit: ik bedoel een tubeless![]()
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef john-frusciante het volgende:
Ik zeg DOEN!
[..]
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...![]()
Ik weet het niet meer![]()
Dat lijkt wel zo'n slecht sinterklaasliedje:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lopen is ook goed met de fiets band naar de fietsenmaker
quote:Zwarte Piet ging uit fietsen,
toen knapte zijn band.
Toen moest hij gaan lopen,
met de fiets aan zijn hand.
Hij kwam in 'n dorpje,
en zei tegen de smit:
'k Geloof dat er in mijn achterband
een pepernootje zit.
De smid moest toen lachen
en plakte zijn band.
Toen kon Piet weer fietsen
door heel Nederland.
Och jongens en meisjes
let nu toch eens op!
Misschien zie je Piet wel fietsen
met Sint achterop.
Bron
Geef de gemeenschappelijke vrouw/vriendin/liefduhsbeestje maar een kus terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef john-frusciante het volgende:
Je krijgt een kus van je vrouw euhm mijn vriendin euhm de vrouw van Fubar euhm...![]()
Ik weet het niet meer![]()
Je woont in een ruime boomhutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Pheno het volgende:
"hoe huppelt zijn paardje
al door de bomen, hier in huis,
er staat een paard in de gang"
Kan hij niet meer zelf lopen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
Met lift, anders komt dat paard niet in de gang
toch niet langs de trapquote:
Dat vraag ik me zelfs af. Denk dat dat beest liever via een trap gaat dan met de liftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch niet langs de trap
kut.. ik besef me dat dat beest ook over het dak loopt
Je hebt gelijk Marc
Ze kan ook zelf posten. Ik ga er iig niet meer door postenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef john-frusciante het volgende:
ow en mensen: het is stil hier
LL fokt me op om te dubbelposten
Ook lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, ze heeft shoarma en soep gegeten
word erg moeilijk ik heb de laptop inbeslag genomen whehehehehehe en is te lui om naar de desktop te lopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kan ook zelf posten. Ik ga er iig niet meer door posten
zelf gemaakte tomatensoep zoals grootmoeder ze maaktquote:
zodat je honger krijgtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zijn er altijd kookprogramma's om deze tijd?
pierquote:
ik dus welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
Dat doe ik dus niet, maar snap nog steeds de timing niet
is al geluktquote:
gfquote:
Eet smakelijkquote:ik dus wel
Rtl 5 netquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is al gelukt
en ik heb nog wel geen kookprogramma gezien
en daar zit nou net het addertjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
He, das best goed hoor, mits goed gedaan word je pc daar sneller van
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 065 wel.o.k
02. 051 MaleDuck
03. 043 goldfinger1963
04. 033 Ladylike
05. 030 Fha
06. 025 Nijns
07. 025 marcb1974
08. 021 john-frusciante
09. 016 indahnesia.com
10. 012 Dr_Flash
11. 010 MPG
12. 010 Aarti
13. 006 OA
14. 006 vrolijke-frits
15. 006 Pheno
16. 005 DaMart
17. 003 Papierversnipperaar
18. 003 cablegunmaster
19. 002 BrandX
Reeks-statistieken!
je doet aan plasseks?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gelukkig moet ik nu naar de zaak. De morgenstond heeft vandaag zeker goud in de mond
ja, het wordt weer tijd om de kachel te gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dus ik was vanochtend lekker vroeg op weg voor de bus van 6:54. Wat bleek? De bus van 6:30 stond er nog. Met 2 brandweerwagens, een politiebusje en 2 GVU support vehicles er omheen. Maar even wat foto's gemaakt![]()
Het blussen vanuit de hoogwerker was nog bezig toen ik aankwam (6:53)
[ afbeelding ]
Een brandweerman checkt de situatie bij de motorruimte van de binnenkant. Het gangpad ligt vol blusschuim.
[ afbeelding ]
Ook uit de voordeur is een grote hoeveelheid schuim gelopen. De hoogwerker is inmiddels omlaag.
[ afbeelding ]
Detailopname (okee, weinig te zien) van het uitgebrande motorcompartiment.
[ afbeelding ]
De situatie voor Casa Confetti kort voor 7:00.
[ afbeelding ]
De andere dubbelgeledes moesten allemaal die idiote "bocht" magen bij de HU-FCJ voor. Dat ging maar net. Bochtje-achteruit met een dubbelgelede is ook een vak op zichEnfin, je maakt nogeens wat mee
Was maar een kwartiertje later dan de planning
in dat geval heb je hele mooie foto's gemaakt, hoeveel koffie had je op om zo'n vaste hand te krijgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jeViel niet mee bij dit licht. De meeste foto's hebben een sluitertijd van 0,8 of 1 seconde. Zonder statief is dat best lastig
hey das er eentje van onsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dus ik was vanochtend lekker vroeg op weg voor de bus van 6:54. Wat bleek? De bus van 6:30 stond er nog. Met 2 brandweerwagens, een politiebusje en 2 GVU support vehicles er omheen. Maar even wat foto's gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ook uit de voordeur is een grote hoeveelheid schuim gelopen. De hoogwerker is inmiddels omlaag.
[ afbeelding ]
Jij werkt bij de brandweer Utrecht, waarvan het kantoor in Maastricht zit?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Hey das een hoogwerker van ons
[..]
hey das er eentje van ons
(check de sticker maar op bak)
Mogguh mensen
koffietijd![]()
Ben al druk bezig
ze werkt bij het bedrijf die dat ding verkocht heeft aan brandweer utrecht.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jij werkt bij de brandweer Utrecht, waarvan het kantoor in Maastricht zit?
hey pingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ll doet toch hele andere dingen met brandweerpalen?
Mogguhquote:
nee, wij maken oa de ladderwagensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jij werkt bij de brandweer Utrecht, waarvan het kantoor in Maastricht zit?
Mogguhquote:
En dat is correctquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze werkt bij het bedrijf die dat ding verkocht heeft aan brandweer utrecht.
waarschijnlijk onderhouden ze hem ook.
Dat zijn vleeschpalenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ll doet toch hele andere dingen met brandweerpalen?
Schei uit, ik raak opgewondenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wulps langsheen draaien en schuiven met haar zondige slanke lijf
Haiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
hey das er eentje van ons
(check de sticker maar op bak)
Nou, je herkent je berijfslogo welquote:
Dit was een HAAKARMVOERTUIG volgens de skennurtquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was een HAAKARMWAGEN volgens de skennurt
eens kijken of ik je van je stoel kan laten glijdenquote:
Waarom quote je uit het dagboek van Dutroux?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens kijken of ik je van je stoel kan laten glijden![]()
Plots voelt ze een warme hand op haar mond. “Niet gillen”, fluistert een hese stem bij haar oor. Een sterk lichaam trekt haar mee, een deel van de gang op waar niemand komt. Dan tilt hij haar op en neemt haar in zijn armen. De warmte van zijn sterke armen omringen haar en eindelijk slaat zij haar glinsterende heldere ogen op. Hij is het. Ze voelt zich volkomen veilig en opent haar mond om hem terug te kussen. Hij zet haar zachtjes neer en streelt haar smalle schouders. Het liefdesvuur ontsteekt onmiddellijk in haar. Ze verlangt hevig naar hem. Dan laat ze al haar afweer varen. Met een zucht sluit ze haar ogen en leunt tegen een muur aan.
een haakarmvoertuig kan een container op straat zetten en met zijn haak weer op laden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was een HAAKARMVOERTUIG volgens de skennurt
dat dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoogwerker
die trut van de scannert mot nie zo interessant proberen te doen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom quote je uit het dagboek van Dutroux?
muurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens kijken of ik je van je stoel kan laten glijden![]()
Plots voelt ze een warme hand op haar mond. “Niet gillen”, fluistert een hese stem bij haar oor. Een sterk lichaam trekt haar mee, een deel van de gang op waar niemand komt. Dan tilt hij haar op en neemt haar in zijn armen. De warmte van zijn sterke armen omringen haar en eindelijk slaat zij haar glinsterende heldere ogen op. Hij is het. Ze voelt zich volkomen veilig en opent haar mond om hem terug te kussen. Hij zet haar zachtjes neer en streelt haar smalle schouders. Het liefdesvuur ontsteekt onmiddellijk in haar. Ze verlangt hevig naar hem. Dan laat ze al haar afweer varen. Met een zucht sluit ze haar ogen en leunt tegen een muur aan.
nog 1 stukje danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
muur
OMG frutsel... Help!![]()
Maar dit moet ik niet op het werk lezen
Dat herrinnert me er wel aan dat ik eens verder moet met mijn thriller te schrijven
alleen ben ik 3 hoofdstukken kwijt en moet ik die dus opnieuw typen
Ik negeer het gewoonquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 1 stukje dan![]()
Ze voelt hoe hij haar haastig uitkleedt en met een gretig gebaar haar borsten vastpakt. Zijn gespierde duimen draaien rondjes rond haar tepels. Haar armen voelen slap aan terwijl hij haar rug nog iets steviger tegen de muur aandrukt. Zijn kracht maakt haar week, ze kan niks doen, is totaal overgeleverd aan deze man. En ze wil ook niks anders.
Ze voelt zijn mannelijkheid tegen haar aan drukken, dwingend, eisend. Ze opent haar ogen en ziet hoe hij langzaam zijn broek openknoopt. Dan aanschouwt ze zijn fier verheven paarse lans, die op het punt staat om duistere gebieden te verkennen. Hij duwt hem trefzeker in de richting van haar liefdesgrot. Langzaam ziet ze zijn trotse krijger verdwijnen in haar intiemste plek, daar waar het warm en vochtig is. Hij is groot en overweldigend, en ze houdt haar adem in als hij haar binnendringt. In haar hoofd ziet ze duizenden sterren. Ze hoort knallend vuurwerk en de mooiste melodieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral opt werkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een inspirerende praat allemaal weer
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Paars? Is Tinky Winky weer bezig?quote:Dan aanschouwt ze zijn fier verheven paarse lans,
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik negeer het gewoon
maar jij bent een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die leest toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bedankt, kan ik mn scherm weer schoonmakenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouwen die leest toch wel.
En ik klik op spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reageer eens op PM man
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Leuk begin van de morgen, is weer eens wat andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Een brandweerman checkt de situatie bij de motorruimte van de binnenkant. Het gangpad ligt vol blusschuim.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detailopname (okee, weinig te zien) van het uitgebrande motorcompartiment.
[ afbeelding ]
De situatie voor Casa Confetti kort voor 7:00.
[ afbeelding ]
De andere dubbelgeledes moesten allemaal die idiote "bocht" magen bij de HU-FCJ voor. Dat ging maar net. Bochtje-achteruit met een dubbelgelede is ook een vak op zichEnfin, je maakt nogeens wat mee
Was maar een kwartiertje later dan de planning
Wordt toch tijd voor een ruitenwisser op je scherm en een gootje eronder, zodat je je koffie daarna gewoon weer kan opdrinkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bedankt, kan ik mn scherm weer schoonmaken![]()
[..]
En ik klik op spoilers
Reageer eens op PM man
Het beste idee van Nederland!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wordt toch tijd voor een ruitenwisser op je scherm en een gootje eronder, zodat je je koffie daarna gewoon weer kan opdrinken
Ja, blussen jij!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour allemaal![]()
LL weer warm en hitsig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |