Ik zit ook te wachten op de afloopquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef lekkel_bamisoep het volgende:
zit met spanning af te wachten hoe het afloopt met het glaasje..
Moet je maar geen onzin te koop zettenquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef J.mulder1 het volgende:
Geachte Vlinder,
Wat een zeer interessant glas, deze ziet men niet vaak meer. Hoelang heeft u deze al in bezit?
Ik heb verder geen interesse om te bieden maar ik moet u wel waarschuwen. Dit is naar mijn inzicht een Frank Werther (mits deze authentiek is). Laat dit glas niet van u aftroggelen voor een paar euro. U hebt iets speciaals in handen.
Ik kan dit glas niet goed op waarde schatten maar het zou de 200 euro ver kunnen overschrijden(!)
Voor verdere vragen mag u mij altijd mailen!(graag zelfs)
Mvg
Fleur Dijk
studente Kunstgeschiedenis
laag bieders
We wrote :quote:Goedenavond mevr./hr. H.van Dongen
Bedankt voor uw @mail en intresse voor de Snuff Bottles
de funktie is voor reuk of opium dat met een lepeltje uit het snuifflesje
werd gehaald, en ze komen oorspronkelijk uit China waar deze flesjes
ook rechtstreeks vandaan komen
de maten staan bij de advertentie en dat is meestal 6-7cm
als U verdere intresse hebt hoor ik dat gaarne van U
Bj voorbaat mijn dank
groetjes
JAde uit CHINa
p.s.zie ook Tagua noten en Jade onder
Marktplaats Antiek / niet westerse kunst
And again; we waitquote:Hallo Jade,
Leuk om te horen dat het van origine drugsflesjes zijn, dit is namelijk ook precies wat ermee voor ogen had.
Ik vergat in mijn vorige bericht te vragen of de binnenzijde van de flesjes behandeld zijn. Dit in verband met de nogal bijtende werking van sommige goedjes. Ik gebruik door de weeks cocaïne, dat zal geen problemen opleveren, maar in de weekends is het vaak amfetamine (speed), en dat is behoorlijk agressief.
Denkt u dat de flesjes hier tegen bestand zijn ??
En hoeveel gram kan er in 1 flesje ?? 7 cm is volgens mij nogal klein, dan heb ik er misschien 2 of meer nodig..
Ik hoor graag van u,
Hans van Dongen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
Snuffbottle's zijn ook hot; mailtje terug![]()
We wrote :
[..]
quote:Beste Vlinder,
Waarschijnlijk heb je in het afgelopen half uur erg veel e-mails ontvangen van zogenaamde ''geïnteresseerde'' in je kunstspeeltje. Ik kan je mededelen dat deze e-mail niet serieus zijn en afkomstig zijn van een groepje puisterige pubers op het Forum van Fok! (http://forum.fok.nl/topic/1353432). Ik vond dat ik je dit moest vertellen aangezien ik deze praktijken echt heel laag en kansloos vind.
Fijne avond nog Vlinder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef rijst en train je Engels!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Onbepaald het volgende:
[..]Afgekeurd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
quote:Geachte moesje,
Wat fijn dat ik eindelijk iemand eens een dienst kan bewijzen.
Dit moet mijn geluksdag zijn!
Ik ben nl. op zoek naar iemand die mijn twijfelaar over wil nemen. Ze staat mij al enige tijd in de weg en ja ze is 1.20 breed. Een matras heb ik ook nog wel staan.
Je mag e.e.a. zo hebben, emotioneel gezien ben ik er niet zo aan gehecht, ik wil haar zelfs wel brengen. Mocht dat een probleem zijn.
Wil je nog meer informatie mail gerust.
met vr. groet
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: zuinigekrent
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:27 schreef 68Chevelle het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
http://link.marktplaats.nl/285646910
Oh ja, en doen alsof je een antiquair bent.
En als je dan het verhaaltje hier post, dan kunnen we iig op elkaar inspelen
Misschien flauw, maar je moet ergens beginnenquote:Geachte Vlinder,
Dit pikante borrelglaasje is er eentje van de Egyptische farao Toet Kat Kammon, een zeer bijzonder glaasje, echter u wilt de verzekering drukken en daar ga ik toch een stokje voor steken, gezien ik financieel rechercheur ben bij één van de grootste verzekeraars des lands.
"Vergaren is verzekering besparen" klinkt mij als een fraudezaak. Wij gaan hier dieper onderzoek naar voeren, u hoort hier nog van.
Met vriendelijke groet,
Jan Kappermann
Financieel Rechercheur
misschien is het handig om eerst het topic te lezen, met het oog op het "op elkaar inspelen" stukje van je quotequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Misschien flauw, maar je moet ergens beginnen
quote:Aangeboden:
bijna nuew bank en twee stoelen bijna neuw
Prijs:
¤ 300,00
Omschrijving:
ik wil het kwijt om dat ik wijneg ruimte hep in huis
Groep:
Huis en Inrichting
Rubriek:
Banken | Bankstellen
Datum plaatsing:
12-10-09
Advertentienummer:
287033701
Link naar advertentie:
http://link.marktplaats.nl/287033701
quote:Geachte gossee,
Per toeval kwam ik op uw advertentie, en toen zag ik het hondje op uw foto.
Nou is het zo dat vorige week onze hond, Herman, helaas is heengegaan en toen
ik uw foto tegenkwam deed mij uw hond gelijk aan onze Herman denken.
Zou u de hond willen verkopen?
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Bwahahahahaaquote:ja de hond is te koop voor 50 euro en anders kunt u mij bellen
als u meer wilt weten gr gossee
Bedankt voor het verknoeien van een grap.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Misschien flauw, maar je moet ergens beginnen
Ik dacht dat ik dat gedaan had maar heb schijnbaar een pagina gemist.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
misschien is het handig om eerst het topic te lezen, met het oog op het "op elkaar inspelen" stukje van je quote
t-v-pquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:08 schreef AlwaysConnected het volgende:
Dit topic komt me zeer bekend voorRick van Velthuijsen doet in ze ochtend show ook zo iets de wonedere wereld van marktplaats. Dan gaat Eirk Jan ook de meest gekke dingen doen erg leuk.
quote:
quote:Geachte gossee,
Vanuit mijn werk als hondenrecencent bij een van de grotere hondenbladen in dit land ga ik 's avonds graag honden 'scouten'. Op uw foto zag ik een enorm fraai hondje, dat volgens mij meer waard is dan uzelf moet vermoeden.
Volgens mij is het hondje namelijk een zeldzame West-Duitse pinkinees, bij de échte kenners ook wel bekend als Würstel-hundchen.
Ik vraag me af of u weet of deze hond raszuiver is, en of hij te koop is.
Groet,
quote:het is een echte duitse herder en ja hij is te koop
Als het échte losers zijn kunnen je ze misschien aanpakken met wat grappige mailtjes en/of abonnementjes op wat nieuwsbrieven enzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:20 schreef Keeskacheltje het volgende:
Ik post bijna nooit op Fok, maar dit vind ik zo'n geweldig topic, ik zal kijken over ik wat bijdrage kan leveren.
Ik verkoop ook wel eens wat op Marktplaats en dan heb je toch ook idioten die reageren op je advertentie.
Of die steeds 50 cent bovenop het huidige bod doen.
Als ik weer zo'n idiote reactie krijg zal ik er wel wat mee doen.
Hahaquote:
ik ben nog druk met ze aan het mailen.. weldra een updatequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
HahaGeniaal, wat een geldwolven
Bekijk voor de grap deze ad eens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:34 schreef Grimbert het volgende:
[..]
ik ben nog druk met ze aan het mailen.. weldra een update
Oh, dat maakt het al minder grappigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Bekijk voor de grap deze ad eens?
http://link.marktplaats.nl/286244336
Hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het al minder grappig
Zeggen dat je geen herder wilt en gewoon op dat speelgoedhondje blijven bieden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Grimbert het volgende:
haha, inderdaad
ik dacht dat er een klein hondje in die bench lag
quote:Hallo Gossee,
Is de hond ook een beetje sterk?
Herman was een hele sterke hond, maar ik heb nu een sterkere hond nodig.
Ik heb zeg maar een appeltje te schillen met iemand.
Groeten Kikko
quote:de hond is wel sterk maar wat bedoelt u dat u met iemand een appeltje te schillen heb
quote:Herman was een kar-trek hond.
Op de kar-trek club had ik een weddenschap dat Herman een vrachtwagen kon trekken, nu is het zo dat na het trekken de hond niet mag instorten, Herman heeft de vrachtwagen 10 meter getrokken maar is toen helaas wel ingestort.
Dus om mijn weddenschap alsnog te winnen heb ik zeg maar een sterke hond nodig die een vrachtwagen kan trekken.
Denk u dat uw hond sterk genoeg is?
quote:hij is wel sterk maar ik denk niet dat hij het kan en daar is de hond niet voor geschikt
quote:Ai, dat is jammer.
Denkt u dat de hond geschikt is voor gevechten tegen schapen?
Mijn buurman is boer en zijn schapen willen wel eens uitbreken en lopen dan bij mij door de tuin.
Het zou mooi zijn als deze hond zijn schapen kan aanvallen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef koenie95 het volgende:
om even verder te gaan op jullie glaasje grap:
http://antiek-kunst.markt(...)-glazen-gezocht.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |