abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:34:36 #176
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_73653368
quote:
Geachte Vlinder,

Bij deze doe ik een bod op het borrelglaasje dat u aanbiedt. Ik bied 10,00 euro. Graag zou ik het glaasje zelf op willen komen halen. Dit aangezien ik slechte ervaringen heb met verzendingen via de post (het zou zonde zijn als het glaasje zou beschadigen).

Indien u akkoord gaat met mijn bod, mailt u mij dan wanneer ik het glaasje op kan komen halen? Zelf woon ik in Groningen, ivm mijn werk kan ik pas na 20.00 bij u aanwezig zijn.

Ik hoop spoedig van u te horen,

Vriendelijke groeten,

Joost van Uiterwaard
Joost probeert voordelig een topstuk te kopen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:34:56 #177
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73653379
quote:
Geachte Vlinder,

Ik ben een verzamelaar, en uw glaasje ontbreekt nog in mijn collectie.
Is het glas nog geheel onbeschadigd ?? en dan bedoel ik met name de rand, de bodem en de opdruk.
Het zou fijn zijn als u hier gedetailleerde foto's van zou kunnen maken.
Ik vind de prijs meer dan OK, en wat mij betreft is het item verkocht indien onbeschadigd.

Met vriendelijke groet,

H. van Dongen
Nu even afwachten hoe lang het duurt voordat hij op 'bieden' gaat
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73653432
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Rijpie het volgende:
valt ook niet op ook, 6 mailtjes op een middag, terwijl de advertentie er al 6 dagen opstaat
het nieuws gaat rond als een lopend vuurtje. De echte liefhebbers en verzamelaars kennen elkaar, vandaar
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_73653436
Kinderdagverblijf De Vrolijke Vingertjes
link
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag jullie advertentie op Marktplaats staan, ik wil me graag aanmelden voor jullie kinderdagverblijf. Ik woon aan Lavendelstraat 2, dus dat is lekker dichtbij. Graag zou ik nog wat extra informatie ontvangen. Ik kan eventueel ook wel morgen langskomen als dat beter uitkomt. Groeten Hans.

Best Hans,
Het beste komt u gewoon even langs. Wij zijnvan 06:00 tot 20:00 geopend dus dat is absoluut geen probleem. Het zou fijn zijn als u meteen uw kind mee zou nemen, zodat hij alvast kennis kan maken met onze groep. Tot morgen Gr. Bianca

Ik denk dat u mij verkeerd begrepen heeft, het is niet voor mijn kind maar voor mijzelf. Ik ben dan wel ouder als 4, maar heb wel Vlugge Vingertjes.

De eerste reactie was razendsnel maar de tweede laat op zich wachten.
pi_73653469
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Juist niet, een bod is namelijk juridisch verplicht na te komen. en we willen naturlijk wel in de termen der wet handelen
Nee, da's alleen op eBay. Op Marktplaats (en speurders etc) is bieden niet bindend.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_73653522
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Stali het volgende:
Die Vlinder weet niet wat er gebeurd. .
Inderdaad

Het leuke is dat Vlinder eerst misschien zal denken dat het opzet is (heheh), maar zeg zelf, als je zoveel mailtjes krijgt met zoveel leuke bedragen... Het is net de lotto: wie niet waagt..

Die reageert vast nog wel
pi_73653529
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:38 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Nee, da's alleen op eBay. Op Marktplaats (en speurders etc) is bieden niet bindend.
Helaas.
pi_73653550
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:21 schreef Omniej het volgende:

[..]

Subtiel.
pi_73653562
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:38 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Al zou het wel bindend zijn, ik heb in mijn bericht niet voor niets de "kenmerk-clausule" toegevoegd, dan heb je altijd een stok om mee te slaan wanneer het te serieus zou worden

Wat zijn we hier ook allemaal slecht eigenlijk...
pi_73653620
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:39 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Inderdaad

Het leuke is dat Vlinder eerst misschien zal denken dat het opzet is (heheh), maar zeg zelf, als je zoveel mailtjes krijgt met zoveel leuke bedragen... Het is net de lotto: wie niet waagt..

Die reageert vast nog wel
Denk dat hij nog wel reageert, ja. De vraag is op wie wel en op wie niet.

Edit: Die vent gaat eerst 'Frank Werther' opgoogelen natuurlijk... Nu maar hopen dat hij dan niet op dit topic stuit.
pi_73653702
http://www.google.nl/search?q=frank+werther&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Hij bestaat nog echt ook Professioneel hoor
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:49:44 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73653772
Nieuw slachtoffer

http://link.marktplaats.nl/287401895

Snuifflesjes ??
quote:
Geachte Snuff Bottle,

Ik struikelde toevallig vanmiddag over uw advertentie, en ik ben erg gecharmeerd van deze leuke kleine flesjes.
Ik lees in de advertentie dat het zogenaamde 'snuff bottle's ' zijn, en u vertaalt dit als 'snuifflesjes'; is dit ook echt de funktie van deze flesjes ?? en kunt u mij dan ook vertellen hoe het een en ander in zijn werk gaat ??
En hoe groot zijn de flesjes in het echt ongeveer ??

Met vriendelijke groet,

H. van Dongen
We wachten het even af.. gaan we daarna wat verder
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:52:07 #188
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73653823
quote:
Geachte Vlinder,

Tot mijn verbazing zag ik dat u een heus Frank Werther borrelglaasje te koop heeft staan. Dit model, met pikant afgebeelde muis, is zowaar een zeldzaam product bij de meeste veilinghuizen. Vorige week ging er een dergelijk exemplaar nog voor 216 Britse pond over de toonbank bij veilinghuis "Glass 'o liquor" in Staffoldshire, in de buurt van Exeter, Engeland.

Nu moet ik zeggen dat uw glaasje in een iets mindere conditie is, zo op het oog. Ik wil hierbij een aanbod doen. U zorgt ervoor dat u wat meer gedetailleerde foto's opstuurt, dan zal ik het stuk taxeren, voor een vriendenprijsje. Voor pakweg 16% (incl. BTW) van de taxatiewaarde kan ik een analyse voor u uitvoeren. Oftewel, mocht het glaasje ¤200 waard zijn, dan ontvang ik van u ¤32 (incl. BTW) voor het taxatierapport. M.b.v. een taxatierapport kunt u de verkoopwaarde van dit glaasje van een schamele ¤5,50 verhogen naar rond de ¤175/¤200.

Graag hoor ik van u hoe u op dit aanbod reageert.
Hehe, ook maar een reactie gedaan. Kijken of IK er geld aan kan verdienen
pi_73653963
Ze worden steeds beter
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:43 schreef Omniej het volgende:

[..]

Denk dat hij nog wel reageert, ja. De vraag is op wie wel en op wie niet.
Inderdaad, vol verwachting klopt ons hart...
pi_73654030
Leuk topic! tvp
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_73654265
Er zitten behoorlijk wat semi professionele lamstraaltjes op FOK!, blijkt nu.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:07:20 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73654279
Ik denk.. dat die kerel van het glaasje straks gaat researchen, en dat we dan nat gaan

Als de beste brave zodensteker dat niet doet... gok ik dat iedereen een mailtje krijgt en hij hem op 'bieden' gooit... en dan moeten we maar afwachten waar de gekkigheid stopt.. met een beetje pech dient ie een klacht in, als hij op 9999.99 staat en krijgen we een mailtje van mp ofzo, maar daar geloof ik niet zo in...

En dan nog

Nééééxt !!
pi_73654297
Die mail van die batterij, hoe wil je die mail versturen als de batterij uitvalt, je moet nog altijd op het knopje verzenden drukken .

Desondanks een leuk geintje.
pi_73654422
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk.. dat die kerel van het glaasje straks gaat researchen, en dat we dan nat gaan

Als de beste brave zodensteker dat niet doet... gok ik dat iedereen een mailtje krijgt en hij hem op 'bieden' gooit... en dan moeten we maar afwachten waar de gekkigheid stopt.. met een beetje pech dient ie een klacht in, als hij op 9999.99 staat en krijgen we een mailtje van mp ofzo, maar daar geloof ik niet zo in...

En dan nog

Nééééxt !!
Wat maakt het uit wat die man gaat doen. De voorpret blijft toch het leukste.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:13:24 #195
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73654480
quote:
Geachte Vlinder,

Vol verbazing trof ik dit glaasje van Frank Werther aan op marktplaats. Uw vraagprijs is werkelijk veel te laag. Het heeft mijn interesse gewekt, en ik ben bereid om een bod te doen dat hoger is dan uw vraagprijs. Dit kan ik natuurlijk alleen doen als u mij de authenticiteit van het glaasje kunt waarborgen. Heeft u meer foto's van het beeldje, of misschien het bijbehorende certificaat?

Graag hoor ik van u,

Met vriendelijke groet,

Ottfried Graanwijde

Graanwijde Collectibles Ltd.
BE YOUR DOG
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:15:06 #196
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73654534
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Nog even en ik krijg geld voor het produceren van een echtheidskenmerk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:22:19 #197
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_73654793
Stelletje klootzakken!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_73654911
TVP!!
pi_73654925
gvd.... wat een waardeloos doch briljant stuk tijdverdrijf is dit zeg
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73654940
zit met spanning af te wachten hoe het afloopt met het glaasje..
Don't worry be happy:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')