+1quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Neuh... de nieuwe MJ is niet echt mijn ding
Vooral tussen 08:00 - 18:00 , file , bus, dikke mensen, akelige collegasquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh hier las ik net overheen...mopper ik echt zoveel
Als ik die tweets van hem lees, ben ik blij dat Noor weg is bij hem..wel jammer van de GD kaartjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die twit alleen over zuipen eten, zin in sex en vrouwen missen
In je eigen topic een Fipo makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef 3FMaster het volgende:
Tevens Fipo
Edit: Het lukt mij ook nooit hè![]()
oh jahquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooral tussen 08:00 - 18:00 , file , bus, dikke mensen, akelige collegas![]()
hij gaat toch nu met tijgertje van fok ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Als ik die tweets van hem lees, ben ik blij dat Noor weg is bij hem..wel jammer van de GD kaartjes
tuurlijk...in zn natte dromen misschienquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij gaat toch nu met tijgertje van fok ?
Hij zit wel in een toffe branche.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Als ik die tweets van hem lees, ben ik blij dat Noor weg is bij hem..wel jammer van de GD kaartjes
Mijn god die gaat ook snel van de 1 naar de anderequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de mannelijk slet tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn god die gaat ook snel van de 1 naar de andere
het is maar wat je tof vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij zit wel in een toffe branche.
Ik ben nu *ineens* wel ingelogd, maar kan nog geen berichten checken.. we blijven proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh! ik had ff dezelfde error als Hans op twitter....maaar 7x verversen...en huppetee
Nee. Hij wilde haar volgens mij, maar zij heeft praktisch voor zijn neus met een ander staan zoenen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik vind het tofquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is maar wat je tof vind
we zullen het er niet meer over hebben , voor jouw plezier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Noortje. het volgende:
Oh ik had me voorgenomen niets negatiefs over Jimbo hier neer te gooien dus ik houd verder op.
Danku.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen het er niet meer over hebben , voor jouw plezier.
inderdaad...misschien moet ik morgen even bellenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Broekie het volgende:
Ik vond deze introscat toch zeer goed te doen!
Noor, ben het met je eens. Toffe track!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Dit nummer is toffff.
Geen idee, maar ik zou zeggen, gebruik die van 3FMFan.nl: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
wrom doet de playlist het niet op 3FM
*wat eerder gedraaid is dus*
Er stond ergens iets fout in de cronjob (zeg maar regelmatig draaiend programma) die dat regelt op de server. Zojuist even opgelost.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
wrom doet de playlist het niet op 3FM
*wat eerder gedraaid is dus*
als we jou niet haddenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er stond ergens iets fout in de cronjob (zeg maar regelmatig draaiend programma) die dat regelt op de server. Zojuist even opgelost.
En dat terwijl m'n stage allang afgelopen is en in m'n vrije tijd.
je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er stond ergens iets fout in de cronjob (zeg maar regelmatig draaiend programma) die dat regelt op de server. Zojuist even opgelost.
En dat terwijl m'n stage allang afgelopen is en in m'n vrije tijd.
Waarschijnlijk door een eerder aanpassing door iemand gisteren waar er ergens een klein foutje in geslopen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
hoe kan een cronjob opeens wijzigen
[timur mode] iedereen mag bellen. Behalve als je Noortje heet![/timur mode]quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Noor!!!!! Eric geeft kaarten weg voor Green Day![]()
![]()
dan moet jij bellen en samen met Noortje gaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[timur mode] iedereen mag bellen. Behalve als je Noortje heet![/timur mode]
Hehe
Ja weet ik, maar ik heb nu al andere plannen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Noor!!!!! Eric geeft kaarten weg voor Green Day![]()
![]()
Net als toen met KC, toen werd zo'n gozer half gedwongen een kaartje aan mij te geven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet jij bellen en samen met Noortje gaan
maar heb jij daar geen problemen mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet jij bellen en samen met Noortje gaan
ik heb ook andere plannen...morgen weer werken, dus ik ga bankhangen nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb nu al andere plannen.
och poepie tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar heb jij daar geen problemen mee?.
Trustenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook andere plannen...morgen weer werken, dus ik ga bankhangen nu
dag schatjes![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och poepie tochNoortje heeft ook al een LLink abbo van me gehad, mag ze van jou GD kaartje oke
![]()
nou toedels
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och poepie tochNoortje heeft ook al een LLink abbo van me gehad, mag ze van jou GD kaartje oke
![]()
nou toedels
Dan is het logisch dat Lippens weg isquote:Ter*ng wat werk ik toch bij het tofste radiostation van Nederland! Betrap mezelf er op dat ik nogsteeds in het pand ben en keihard luister!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ie weer, Timoooooooooooooooo uit Kerkrade !!!
Whehehequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Dude, Kerkrade?? dat is nog een stukkie hier van daan. Ik zeg toch ook niet dat jij uit Veendaam komt?
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehehe. Sorry
. En dat is maar goed ook dat je dat niet zegt! Veendam, tssssssss
![]()
zelfs de RDW zit erquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey. wat is Veendam een extreem dood dorp
![]()
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef borisz het volgende:
Volgens Albert Verlinde komt Robert Jensen terug bij RTL5.
Nee, ik wil mn bril pakken om tv te kijken, heb ik ineens een oortje in mn ene hand, en de rest in mn andere hand. Nu maar gelijk weer mn ogen laten meten + nieuw montuur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je erop in slaap gevallen ?
K'zag het net ook al staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
nee we zijn niet aan het spelen
TOTH = Top Of The Hour, oftewel uuropener.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K'zag het net ook al staan. Hoezo TOTH?
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TOTH = Top Of The Hour, oftewel uuropener.
quote:
Nou daar kan ik geen gelijk in geven ik ben heel vaak uit geweest in Veendam wonen ook veel vrienden van mij en het leeft er echt wel ja als je bij dat stadion komt dan denk je wel wat is het hier dood maar als je in het centrum van de parkstad komt of in borgerswold dan zie je wel dat het leeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey. wat is Veendam een extreem dood dorp
![]()
kanonnen , had je nog een reservebril, want anders zie je het scherm niet eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Zo, terug van Hans. -5 en -4.5. Gelijk maar even een nieuwe bril uitgekozen
Lang leve tape! Ik had geen reserve bril, wel een zonnebril op sterkte. Maar om als Stevie Wonder in de klas te zitten, heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kanonnen , had je nog een reservebril, want anders zie je het scherm niet eens
Liever Stevie dan Tapequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lang leve tape! Ik had geen reserve bril, wel een zonnebril op sterkte. Maar om als Stevie Wonder in de klas te zitten, heb ik ook geen zin in.
Maar de eerste anderhalf uur sta ik in een theater, en als de lampen uit zijn zie ik al niets, laat staan met een zonnebril opquote:
Geen idee waar dat nu weer door komt. Ik vermoed een wijziging in de character encoding-instellingen op de server. Ik ga 't iig niet oplossen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
sirolf het gaat nog niet helemaal goed met leestekens in de artiestnaam
Testen ze dingen nou nooitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee waar dat nu weer door komt. Ik vermoed een wijziging in de character encoding-instellingen op de server. Ik ga 't iig niet oplossen.
Joe Cocker heeft ook heel veel bagger gemaakt hoor!quote:
Jup, mee eens (beiden)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Joe Cocker heeft ook heel veel bagger gemaakt hoor!
Maar deze is wel heel mooi.
Maar nog veul mooier is
Die wint toch want Claudia heeft geen verstand van muziek zoals je nu hoortquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Die wint toch want Claudia heeft geen verstand van muziek zoals je nu hoort
Uit de naam van mij zo iets doenquote:De Leidse pinkstergemeente OCN (Outreach Center Nederland) onder leiding van Gert Jan Agtereek laat een spoor van vernieling na. Volgelingen raakten tonnen kwijt en medewerkers werden geïntimideerd en gebruikt om nog meer geld binnen te halen.
Agtereek zelf woont sinds een paar jaar als een zonnekoning in Nairobi, Kenya. Hij heeft een riante villa en een hele hofhoudng. Oud-leden noemen hem een sektarisch leider en een narcist, die volledig de weg kwijt is.
In EenVandaag spreken oud-medewerkers en gedupeerden over hoe zij gehersenspoeld werden en tonnen kwijtraakten.
VOor straf die show schrappenquote:Het Commissariaat voor de Media (CvdM) blijft bij de boete van 20.000 die het de Coen & Sandershow (BNN 3FM) heeft opgelegd. Volgens het CvdM zijn in de uitzending van 12 maart 2009 leden geworven door op cadeaus te wijzen die de nieuwe leden konden krijgen. En dat is tegen de regels.
BNN erkende de regels overtreden te heffen, maar vroeg het Commissariaat de boete te matigen omdat het om een 'incidentele vergissing in het heetst van de ledenjacht' zou gaan. 'Die heeft kunnen gebeuren omdat het programma geen 'gescripte onderdelen' kent. Dit incidentele karakter blijkt ook uit het ontbreken van jingles die wijzen op de voordelen die verbonden zijn aan een lidmaatschap'.
Het CvdM is het daar niet mee eens, mede omdat het 'Nationale Ledenwerfdag' was. In de uitzending is volgens het commissariaat gezegd: "een nieuw lid kan een BNN scheurkalender, een Lama dvd of een ander leuk cadeautje uitzoeken" om 18:19 uur. Er was wel een ontheffing verleend om te kunnen oproepen tot ledenwerving. "In uw ontheffingsverzoek heeft u aangegeven dat de uitzending een actiematig karakter met betrekking tot ledenwerving zou hebben. BNN heeft dan ook een groot belang gehad bij het plaatsen van deze opmerking en juist in deze uitzending", aldus het Commissariaat. En dus blijft de boete van kracht.
Het Commissariaat pleitte er in september voor de regels rond de cadeaus die publieke omroepen aan nieuwe leden geven, te veranderen. Publieke omroepen mogen bij wervingsacties geschenken uitdelen met een maximale inkoopwaarde van vijftien euro. Het Commissariaat pleit ervoor om de grens te stellen op een winkelwaarde van vijftien euro. Tijdens de voorbije ledenwerfperiode werd er voor 152.500 euro aan boetes opgelegd. In een rapport zegt het Commissariaat desondanks dat de publieke omroepen de regels rond wervingsacties over het algemeen goed hebben nageleefd.
Indeedos.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En direct beginnen met de Foo Fighters. TOP !!
Sommige wel ja...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:11 schreef Noortje. het volgende:
De serious talent dingen zijn echt wel tof eigenlijk.
Alleen aan het begin vond ik zo'n bandje echt kut.quote:
Scherp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Hoezo is Anouk een opvallende verschuiving? Is ze ineens 30 plaatsen gezakt?
Het is geen single.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Alicia en Jay-Z. Morgen de nieuwe Megahit verkiezing. Dit zou wel eens een leuke kandidaat kunnen zijn
. Top single
Ik vind het begin zo leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Mamasé, mamasa, mama saka moemba!
Ja, ik vind het een leuk nummer.
Weggeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me afvraag hè, wtf doet 3FM met kaarten voor I Love Techno?
Het zelfde als met Dance Sensation, Lowlands etcquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me afvraag hè, wtf doet 3FM met kaarten voor I Love Techno?
Maar waarom? Het is helemaal geen 3FM-muziek.quote:
zaterdagavond na 22:00 tot 06:00 zondag is de dancescene avond , dus officieel 3fm muziek daarmee, al ben ik het met je eens dat het daarmee nog niet op 3fm hoort.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar waarom? Het is helemaal geen 3FM-muziek.
Ik vind het niet erg hoor, bedacht me dat alleen.
Goed punt, maar dance is alsnog iets heel anders dan techno.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zaterdagavond na 22:00 tot 06:00 zondag is de dancescene avond , dus officieel 3fm muziek daarmee, al ben ik het met je eens dat het daarmee nog niet op 3fm hoort.
oh ben nog lief geweest tegen je exvriendjequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ben nog lief geweest tegen je exvriendjehij vroeg op twitter om een publiekelijk knuffel van iemand...kheb me aangeboden in ruil voor gd kaartjes
hij moest niet lachenquote:
heuj van wie heb je n kaartjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Noortje. het volgende:
Als ik niet al een kaartje had zou ik me nu dood sms'en.
Neejoh, een paar vrienden komen langs en dan gaan we Zutphen onveilig maken (quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij moest niet lachenhelaasch geen kaartjes voor je dus...misschien kan je nnog iets roggelen met Coen of Sander
Voor I Love Techno.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heuj van wie heb je n kaartje
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef gerbenp het volgende:
[sbs]HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE VUURBAL / METEORIET!11![/sbs]
Yeah.quote:
neeh foknieuws danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef gerbenp het volgende:
[sbs]HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE VUURBAL / METEORIET!11![/sbs]
Jamaar, dat was een andere smiley dan ik dacht. Ik had het begin gemist zeg maar en dacht dat 'ie alleen 'rrrrrrrrrrrr' deedquote:
Doe nou maar terug!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jamaar, dat was een andere smiley dan ik dacht. Ik had het begin gemist zeg maar en dacht dat 'ie alleen 'rrrrrrrrrrrr' deed
under constructionquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
under construction
Nog een paar weken en dan is het helemaal klaar inclusief meubels
Komt zeker goed... thanksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat fijn voor jedat t maar een echt paleisje mag worden
![]()
Straks gaan mensen nog rare dingen van me denkenquote:
Neeejoh!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog rare dingen van me denken
Sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je vervalt in herhaling op twitter 3x het zelfde bericht
Hij komt ook naar NL. 3 februari, HMH.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga veel liever in januari naar Londen naar John Mayer.
Want John Mayer. En Londen.
Sorry, flauwe grap.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hij komt ook naar NL. 3 februari, HMH.
Hans!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry, flauwe grap.
Weg humor.
Ik vind het zo jammer dat ze een cover moet maken om door te kunnen breken. Single Girls was een veel mooiere plaat en klinkt ook veel persoonlijker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hans!
Dankzij deze uitvoering ben ik dit liedje mooi gaan vinden. Maar dan alleen in deze uitvoering hè. (johkrap 4,5 uurtjes slaap is niet zo bevordelijk voor een Brennel)
Nee, dit was geen witje. Een witje is 'DRIEEE FM!' ....... plaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Erik, kom er maar in...
"Een witje is dodelijk voor een strakke discjockey"
Daar ben ik het wel helemaal mee eens. Erg zonde. Maar dan neemt niet weg dat ik 'm mooi vind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze een cover moet maken om door te kunnen breken. Single Girls was een veel mooiere plaat en klinkt ook veel persoonlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |