K'zag het net ook al staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
nee we zijn niet aan het spelen
TOTH = Top Of The Hour, oftewel uuropener.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K'zag het net ook al staan. Hoezo TOTH?
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TOTH = Top Of The Hour, oftewel uuropener.
quote:
Nou daar kan ik geen gelijk in geven ik ben heel vaak uit geweest in Veendam wonen ook veel vrienden van mij en het leeft er echt wel ja als je bij dat stadion komt dan denk je wel wat is het hier dood maar als je in het centrum van de parkstad komt of in borgerswold dan zie je wel dat het leeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey. wat is Veendam een extreem dood dorp
![]()
kanonnen , had je nog een reservebril, want anders zie je het scherm niet eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Zo, terug van Hans. -5 en -4.5. Gelijk maar even een nieuwe bril uitgekozen
Lang leve tape! Ik had geen reserve bril, wel een zonnebril op sterkte. Maar om als Stevie Wonder in de klas te zitten, heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kanonnen , had je nog een reservebril, want anders zie je het scherm niet eens
Liever Stevie dan Tapequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lang leve tape! Ik had geen reserve bril, wel een zonnebril op sterkte. Maar om als Stevie Wonder in de klas te zitten, heb ik ook geen zin in.
Maar de eerste anderhalf uur sta ik in een theater, en als de lampen uit zijn zie ik al niets, laat staan met een zonnebril opquote:
Geen idee waar dat nu weer door komt. Ik vermoed een wijziging in de character encoding-instellingen op de server. Ik ga 't iig niet oplossen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
sirolf het gaat nog niet helemaal goed met leestekens in de artiestnaam
Testen ze dingen nou nooitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee waar dat nu weer door komt. Ik vermoed een wijziging in de character encoding-instellingen op de server. Ik ga 't iig niet oplossen.
Joe Cocker heeft ook heel veel bagger gemaakt hoor!quote:
Jup, mee eens (beiden)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Joe Cocker heeft ook heel veel bagger gemaakt hoor!
Maar deze is wel heel mooi.
Maar nog veul mooier is
Die wint toch want Claudia heeft geen verstand van muziek zoals je nu hoortquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Die wint toch want Claudia heeft geen verstand van muziek zoals je nu hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |