Er stond ergens iets fout in de cronjob (zeg maar regelmatig draaiend programma) die dat regelt op de server. Zojuist even opgelost.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
wrom doet de playlist het niet op 3FM
*wat eerder gedraaid is dus*
als we jou niet haddenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er stond ergens iets fout in de cronjob (zeg maar regelmatig draaiend programma) die dat regelt op de server. Zojuist even opgelost.
En dat terwijl m'n stage allang afgelopen is en in m'n vrije tijd.
je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er stond ergens iets fout in de cronjob (zeg maar regelmatig draaiend programma) die dat regelt op de server. Zojuist even opgelost.
En dat terwijl m'n stage allang afgelopen is en in m'n vrije tijd.
Waarschijnlijk door een eerder aanpassing door iemand gisteren waar er ergens een klein foutje in geslopen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
hoe kan een cronjob opeens wijzigen
[timur mode] iedereen mag bellen. Behalve als je Noortje heet![/timur mode]quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Noor!!!!! Eric geeft kaarten weg voor Green Day![]()
![]()
dan moet jij bellen en samen met Noortje gaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[timur mode] iedereen mag bellen. Behalve als je Noortje heet![/timur mode]
Hehe
Ja weet ik, maar ik heb nu al andere plannen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Noor!!!!! Eric geeft kaarten weg voor Green Day![]()
![]()
Net als toen met KC, toen werd zo'n gozer half gedwongen een kaartje aan mij te geven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet jij bellen en samen met Noortje gaan
maar heb jij daar geen problemen mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet jij bellen en samen met Noortje gaan
ik heb ook andere plannen...morgen weer werken, dus ik ga bankhangen nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb nu al andere plannen.
och poepie tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar heb jij daar geen problemen mee?.
Trustenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook andere plannen...morgen weer werken, dus ik ga bankhangen nu
dag schatjes![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och poepie tochNoortje heeft ook al een LLink abbo van me gehad, mag ze van jou GD kaartje oke
![]()
nou toedels
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och poepie tochNoortje heeft ook al een LLink abbo van me gehad, mag ze van jou GD kaartje oke
![]()
nou toedels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |