t begin ging over Ziggoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Radar zou over Ziggo gaan, maar het gaat nu alleen maar over de DSB
Die redactie heeft dus even flink moeten freestylen vandaag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Radar zou over Ziggo gaan, maar het gaat nu alleen maar over de DSB
Heel kort zeker?? heb ik weer gemistquote:
Hej lachen jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Timur kijkt ook weleens in dit topic, alleen niet tijdens z'n show. Zegt 'ie zojuist in FOK!Radio.
had ik dat bij michel moeten lezen of heeft noortje ook twitterquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat het uit is.....Dat zou je dan weer op Twitter kunnen lezen
Kon de [insert name voor online luisteren - naam kwijt] niet openen. Stond de hele tijd op gereedquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Timur kijkt ook weleens in dit topic, alleen niet tijdens z'n show. Zegt 'ie zojuist in FOK!Radio.
Nu al legendarische woordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej lachen ja. "Maar dat kan toch helemaal niet Timoer"
.
bij Michelquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had ik dat bij michel moeten lezen of heeft noortje ook twitter
Omdat uit met Michel.quote:
Nee, Michel heeft mijn kaartje want was voor mijn verjaardag en hij wilde hem niet aan mij geven (terwijl ik de normale prijs er gewoon voor wilde betalen.quote:
Liedjes over mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
dit vind ik zo een KUT lied...t gaat over GOD, jezus enz enz, en t blijft in je hoofd hangen![]()
oh hier las ik net overheen...mopper ik echt zoveelquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vreselijk , al zit er af en toe ook wel wat leuks bij je gemopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |