quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
net als bij de DSB bank blijven proberen
Die is leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
net als bij de DSB bank blijven proberen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja voor als je de rest ook niet wist
jamaar als ik ga luisteren mis ik Domienquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] met 3FM-dj Timur Perlin over FOK!kers
Shit, dat is duidelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je hier eens kijken...gaat allemaal over twitter
Twitter is cool !1111quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef Noortje. het volgende:
Twitter is echt te overrated voor woorden.
Fok!Radio is ook van het niveau lik me vestje dat vind ik echt geen plezier om naar te luisterenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar als ik ga luisteren mis ik Domien
ik las anders net dat ze the Prodigy draaidequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Fok!Radio is ook van het niveau lik me vestje dat vind ik echt geen plezier om naar te luisteren
ogussie...naja je heb je LLink lidmaatschap nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
Green Day is op mijn verjaardag. En ik zou erheen gaan. Met Jimbo. En toen niet meer.
ach er gaat inderdaad veel over twitter heen wat niets te maken heeft met twitter , zoals melden dat je in de file staat en sommige mensen hebben dwangneurose om er alles op te smijten met 0,0 waardequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef Noortje. het volgende:
Twitter is echt te overrated voor woorden.
JIJ HEBT KAARTEN VOOR GREEN DAYquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
Green Day is op mijn verjaardag. En ik zou erheen gaan. Met Jimbo. En toen niet meer.
is dat nog veel waardquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ogussie...naja je heb je LLink lidmaatschap nog
Waarom niet meer ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
zoals ik dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach er gaat inderdaad veel over twitter heen wat niets te maken heeft met twitter , zoals melden dat je in de file staat en sommige mensen hebben dwangneurose om er alles op te smijten met 0,0 waarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |