quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus wel
maar Ilse is dan toch wel oke...en die Laura Jansen ennuh Nelly Furtado, alain clark, sheryl crow, Abba, Queen, Seal euh UB40...beetje Sky achtige muziek
euh nou euh...gewoonquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waarom zeg jij 'Krezipjes'?
Nee, integendeel! Een plugger zegt dat AL-TIJD! 'De Krezipjesss..' Haha!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh nou euh...gewoont klonk leuk
![]()
![]()
![]()
ben je nu boos
oh gelukkigquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Een plugger zegt dat AL-TIJD! 'De Krezipjesss..' Haha!
Laat 3fm ook eens pluggers komen die met een shitload goede singles aankomen zettenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Een plugger zegt dat AL-TIJD! 'De Krezipjesss..' Haha!
Room eleven, Caro Emeraldquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geef jij eens een suggestie dan
Over de dag top vijf dus. Domien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waar zijn deze cijfers op gebaseerd eigenlijk? Op downloads toch? En zo ja, downloads op iTunes of wat?
Eh.. Die komen hoor. Wekelijks.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat 3fm ook eens pluggers komen die met een shitload goede singles aankomen zetten
Ohja! Het is geen dag top 5, hè. Dus we draaien niet de top 5 van een lijst, ofzo.. Het zijn de vijf opmerkelijkste verschuivingen in de verkoop- en downloadlijsten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Over de dag top vijf dus. Domien?
kommop...K3 is toch leuk.... en die nieuwe MH is toch supertof ennuh die JayZ met zn New York is toch ook leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat 3fm ook eens pluggers komen die met een shitload goede singles aankomen zetten
Ah! Dank.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ohja! Het is geen dag top 5, hè. Dus we draaien niet de top 5 van een lijst, ofzo.. Het zijn de vijf opmerkelijkste verschuivingen in de verkoop- en downloadlijsten.
quote:
of the Prodigy...over 6 weken ga in ze zien in de HMHquote:
Of weer Blur.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of the Prodigy...over 6 weken ga in ze zien in de HMH
of Metallica, omdat ik ze zo mis, of Lady Gaga....heerlijk![]()
![]()
ik had t heul leuk gevonden als K3 MH is geworden, maar ik knijp al in mn handjes dat het niet TH is gewordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k vind het nog steeds jammer dat het niet gewoon de MegaHit is geworden deze week. En ja, dat meen ik serieus
Ik heb vandaag twee keer Rammstein geluisterd. En op de naamvallen gelet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
NIeuwe single natuurlijk. Leuke video ook
oeh!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of weer Blur.![]()
![]()
Offehmmmmmmmmmmmmmm Pendulum - Propane Nightmares.
goed dat je dat nu al weetquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef Noortje. het volgende:
Haaaaaaaa ik ga wiskunde morgen heel hard verpesten.
?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had t heul leuk gevonden als K3 MH is geworden, maar ik knijp al in mn handjes dat het niet TH is geworden![]()
en Editors hun single is heul erg goed
![]()
![]()
ik hoop niet dat MJ volgende week MH word...die is toch...n beetje te sloom...prima voor een begravenis
Ja hè?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
goed dat je dat nu al weet
Hij zal z'n koptelefoon wel op Radio 4 hebben gezet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:42 schreef Broekie het volgende:
Hoe kan Domien nou zo rustig blijven onder dit nummer? Staat z'n hoofdtelefoon wel aan?
Ik had MJ dikgedrukt hè?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh sorrie...
K3
[ afbeelding ]
TH
Editors
[ afbeelding ] OF
[ afbeelding ]
MJ
[ afbeelding ]
net als bij de DSB bank blijven proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier meer mensen die problemen hebben met het inloggen bij Twitter(HTTP Server Error 503
No available server to handle this request )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |