Heb net dit shirtje besteld voor m`n broer (Star Wars/ John Williams fan) als cadeau voor de feest dagen:quote:
je moet er van houdenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb net dit shirtje besteld voor m`n broer (Star Wars/ John Williams fan) als cadeau voor de feest dagen:
http://zambooie.com/stores/Detail.tpl?cart=12552890749701861&sku=CVIDALT003&st_id=429
Van de muziek of van `t t-shirt?quote:
Of er nog iemand is bedoel je? M'n frans is erg slecht...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef on_air het volgende:
Qui est ça??
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
Def Rhymz. Waar is tie? en ik ben het niet eens gestart![]()
quote:
Die is echt geweldigquote:
ER IS NOG EEN LATTENBODEM.quote:
*schuift thee doorquote:
^^6 nou dat dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Carolina Liar![]()
![]()
![]()
.
Heb dit nummer nu echt wel gehoord.
Te vaak gedraaid vind er geen reet meer aanquote:
Voornaamste is de nieuwe uuropener. Voor de rest is het niet een volledig nieuw pakket, maar een aanvulling op het bestaande. Het zal dus door elkaar gebruikt worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef themauster het volgende:
ik merk niet echt veel van de nieuwe vormgeving zijn ze daar al wel aan begonnen?
Niet zeuren Mauricequote:Op maandag 12 oktober 2009 10:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Te vaak gedraaid vind er geen reet meer aan
Het kwartje moet bij mij nog ff vallenquote:
Yup. Vliegt voorbij. Eerst vrijdagmiddag even voor tweeën met Frank S. en dan nu ditquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:45 schreef Sersjee het volgende:
Is het al zaterdag 00.55? De week is hard gegaan, zeg!
Nope: http://www.nu.nl/sport/21(...)-niet-in-gevaar.htmlquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:00 schreef -Hans- het volgende:
Gaat lekker met de DSB... Az staks ook naar de klote??
Thanks Roelquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope: http://www.nu.nl/sport/21(...)-niet-in-gevaar.html
Heel erg sterke plaat inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dit een best leuk nummer trouwens.. Die van JayZee en Alicia Keys..
En dat terwijl ik een hekel aan rapnummers heb
Daar vind ik hem dan weer niet goed genoeg voor. Maar ik heb het vaker foutquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg sterke plaat inderdaad. Terechte Freakandel speciaal en misschien
volgende week wel Megahit.
Niet helemaal waar , AZ heeft 32 miljoen 'geleend' van de investeringsmaatschappij van Dirk Scheringa , om spelers te kunnen aantrekken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope: http://www.nu.nl/sport/21(...)-niet-in-gevaar.html
Hmja, maar da's dan van Scheringa zelf....quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet helemaal waar , AZ heeft 32 miljoen 'geleend' van de investeringsmaatschappij van Dirk Scheringa , om spelers te kunnen aantrekken.
het blijft een lening die opeisbaar is , waarmee AZ dus wel in problemen kan komen , want de investeringmaatschappij 'Kreeg' het geld weer van de DSB. (speeltuintje van scheringa)quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar da's dan van Scheringa zelf....
Denk dat het boekhoudkundig nog een hele klus is allemaal. Zal ook wel de reden zijn dat Wellink en Bos op faillissement aansturen. Kunnen ze het meteen helemaal opruimen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het blijft een lening die opeisbaar is , waarmee AZ dus wel in problemen kan komen , want de investeringmaatschappij 'Kreeg' het geld weer van de DSB. (speeltuintje van scheringa)
Ja , het zal het laatste klusje worden van Wellink. 2x een misstap maken is echt niet herkozen wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat het boekhoudkundig nog een hele klus is allemaal. Zal ook wel de reden zijn dat Wellink en Bos op faillissement aansturen. Kunnen ze het meteen helemaal opruimen.
indd we gingen hier thuis net even kijken zitten wel leuke namen tussenquote:
quote:Haar inleveren voor Glazen Huis van 3FM
VEENDAM - Het duurt nog even voordat het Glazen Huis naar Groningen komt, maar overal in de provincie ontstaan inzamelacties voor de 3FM-actie.
De dj's van 3FM zamelen dit jaar geld in voor de slachtoffers van malaria. Kapper Silhouet in Veendam begint woensdag met een eigen actie. Veendammers kunnen (een stuk van) hun eigen haar in een grote glazen bak voor de kapsalon stoppen en één euro doneren. Als alle Veendammers dit doen, wordt er straks 28.000 euro aangeboden bij het Glazen Huis.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=85664
Haha, iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat heel Veendam bij hem dat haar komt knippen zeker
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik vroeg me af waarom ik dit topic in MyAT had staan, maar ik heb hem geopend, daardoor.
Veendammers sporen niet ik heb het vaker gezegdquote:
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ik de enige die een The Riddle-Sampletje in die plaat van K3 hoort?
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ik de enige die een The Riddle-Sampletje in die plaat van K3 hoort?
*doet mee*quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
*ademt rustig in en uit*
Ahhhh momentje rust.
Tisser gebeurd dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*doet mee*
Daar was ik ook wel aan toe na vandaag...
Dwerghamster overleden, harde schijf van computer overleden (gelukkig niet mijn PC) en vervelend nieuws over de gezondheid van een familielid.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dwerghamster overleden, harde schijf van computer overleden (gelukkig niet mijn PC) en vervelend nieuws over de gezondheid van een familielid.
Ach, als alles op dezelfde dag gebeurt zou het statistisch gezien langer moeten duren voordat er weer iets gebeurd.
Zullen we het maar 'Het Nationale Mute-Moment' gaan noemen? Klinkt wel goed.quote:
Dankje.quote:Sterkte!
Het ergste is dat hij ook op werk gedraaid wordt, minstens(!) drie keer per dag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Shit.. zet ik de radio aan en het eerste liedje is direct deze van Anouk.. Kud.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef muisje-eliza het volgende:
arghhhh.... help me...liedje...vrij nieuw...heul bekend...entoch...ik zal n stukje euh...hijgen![]()
*hijg hijg hijg hijg* begin van t lied
oh neeh hammie dood....sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dwerghamster overleden, harde schijf van computer overleden (gelukkig niet mijn PC) en vervelend nieuws over de gezondheid van een familielid.
Ach, als alles op dezelfde dag gebeurt zou het statistisch gezien langer moeten duren voordat er weer iets gebeurd.
ilse de lange?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij ook op werk gedraaid wordt, minstens(!) drie keer per dag.
Ik heb dus maar even aangeboden om wat leuke muziek op een USB-stick te zetten zodat die gedraaid kan worden in de winkel.
Iemand nog een nummer wat daarop moet?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak een microfoon, zing een stukje in en upload dat. Misschien kunnen we dan helpen.
Toch niet gewoon Mando Diao he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zoveel liedjes zijn er toch niet van nu die met gehijg beginnen
Europatuin, tuincentrum dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ilse de lange?
euh wat voor winkel is t
Ik dacht neeee die is het vast niet.quote:
bloemen / bomen plantenliedjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Europatuin, tuincentrum dus.
[..]
Ik dacht neeee die is het vast niet.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Europatuin, tuincentrum dus.
[..]
Ik dacht neeee die is het vast niet.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus wel
maar Ilse is dan toch wel oke...en die Laura Jansen ennuh Nelly Furtado, alain clark, sheryl crow, Abba, Queen, Seal euh UB40...beetje Sky achtige muziek
euh nou euh...gewoonquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waarom zeg jij 'Krezipjes'?
Nee, integendeel! Een plugger zegt dat AL-TIJD! 'De Krezipjesss..' Haha!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh nou euh...gewoont klonk leuk
![]()
![]()
![]()
ben je nu boos
oh gelukkigquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Een plugger zegt dat AL-TIJD! 'De Krezipjesss..' Haha!
Laat 3fm ook eens pluggers komen die met een shitload goede singles aankomen zettenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Een plugger zegt dat AL-TIJD! 'De Krezipjesss..' Haha!
Room eleven, Caro Emeraldquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geef jij eens een suggestie dan
Over de dag top vijf dus. Domien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waar zijn deze cijfers op gebaseerd eigenlijk? Op downloads toch? En zo ja, downloads op iTunes of wat?
Eh.. Die komen hoor. Wekelijks.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat 3fm ook eens pluggers komen die met een shitload goede singles aankomen zetten
Ohja! Het is geen dag top 5, hè. Dus we draaien niet de top 5 van een lijst, ofzo.. Het zijn de vijf opmerkelijkste verschuivingen in de verkoop- en downloadlijsten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Over de dag top vijf dus. Domien?
kommop...K3 is toch leuk.... en die nieuwe MH is toch supertof ennuh die JayZ met zn New York is toch ook leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat 3fm ook eens pluggers komen die met een shitload goede singles aankomen zetten
Ah! Dank.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ohja! Het is geen dag top 5, hè. Dus we draaien niet de top 5 van een lijst, ofzo.. Het zijn de vijf opmerkelijkste verschuivingen in de verkoop- en downloadlijsten.
quote:
of the Prodigy...over 6 weken ga in ze zien in de HMHquote:
Of weer Blur.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of the Prodigy...over 6 weken ga in ze zien in de HMH
of Metallica, omdat ik ze zo mis, of Lady Gaga....heerlijk![]()
![]()
ik had t heul leuk gevonden als K3 MH is geworden, maar ik knijp al in mn handjes dat het niet TH is gewordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k vind het nog steeds jammer dat het niet gewoon de MegaHit is geworden deze week. En ja, dat meen ik serieus
Ik heb vandaag twee keer Rammstein geluisterd. En op de naamvallen gelet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
NIeuwe single natuurlijk. Leuke video ook
oeh!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of weer Blur.![]()
![]()
Offehmmmmmmmmmmmmmm Pendulum - Propane Nightmares.
goed dat je dat nu al weetquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef Noortje. het volgende:
Haaaaaaaa ik ga wiskunde morgen heel hard verpesten.
?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had t heul leuk gevonden als K3 MH is geworden, maar ik knijp al in mn handjes dat het niet TH is geworden![]()
en Editors hun single is heul erg goed
![]()
![]()
ik hoop niet dat MJ volgende week MH word...die is toch...n beetje te sloom...prima voor een begravenis
Ja hè?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
goed dat je dat nu al weet
Hij zal z'n koptelefoon wel op Radio 4 hebben gezet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:42 schreef Broekie het volgende:
Hoe kan Domien nou zo rustig blijven onder dit nummer? Staat z'n hoofdtelefoon wel aan?
Ik had MJ dikgedrukt hè?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh sorrie...
K3
[ afbeelding ]
TH
Editors
[ afbeelding ] OF
[ afbeelding ]
MJ
[ afbeelding ]
net als bij de DSB bank blijven proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier meer mensen die problemen hebben met het inloggen bij Twitter(HTTP Server Error 503
No available server to handle this request )
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
net als bij de DSB bank blijven proberen
Die is leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
net als bij de DSB bank blijven proberen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja voor als je de rest ook niet wist
jamaar als ik ga luisteren mis ik Domienquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] met 3FM-dj Timur Perlin over FOK!kers
Shit, dat is duidelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je hier eens kijken...gaat allemaal over twitter
Twitter is cool !1111quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef Noortje. het volgende:
Twitter is echt te overrated voor woorden.
Fok!Radio is ook van het niveau lik me vestje dat vind ik echt geen plezier om naar te luisterenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar als ik ga luisteren mis ik Domien
ik las anders net dat ze the Prodigy draaidequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Fok!Radio is ook van het niveau lik me vestje dat vind ik echt geen plezier om naar te luisteren
ogussie...naja je heb je LLink lidmaatschap nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
Green Day is op mijn verjaardag. En ik zou erheen gaan. Met Jimbo. En toen niet meer.
ach er gaat inderdaad veel over twitter heen wat niets te maken heeft met twitter , zoals melden dat je in de file staat en sommige mensen hebben dwangneurose om er alles op te smijten met 0,0 waardequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef Noortje. het volgende:
Twitter is echt te overrated voor woorden.
JIJ HEBT KAARTEN VOOR GREEN DAYquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
Green Day is op mijn verjaardag. En ik zou erheen gaan. Met Jimbo. En toen niet meer.
is dat nog veel waardquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ogussie...naja je heb je LLink lidmaatschap nog
Waarom niet meer ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
zoals ik dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach er gaat inderdaad veel over twitter heen wat niets te maken heeft met twitter , zoals melden dat je in de file staat en sommige mensen hebben dwangneurose om er alles op te smijten met 0,0 waarde
t begin ging over Ziggoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Radar zou over Ziggo gaan, maar het gaat nu alleen maar over de DSB
Die redactie heeft dus even flink moeten freestylen vandaag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Radar zou over Ziggo gaan, maar het gaat nu alleen maar over de DSB
Heel kort zeker?? heb ik weer gemistquote:
Hej lachen jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Timur kijkt ook weleens in dit topic, alleen niet tijdens z'n show. Zegt 'ie zojuist in FOK!Radio.
had ik dat bij michel moeten lezen of heeft noortje ook twitterquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat het uit is.....Dat zou je dan weer op Twitter kunnen lezen
Kon de [insert name voor online luisteren - naam kwijt] niet openen. Stond de hele tijd op gereedquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Timur kijkt ook weleens in dit topic, alleen niet tijdens z'n show. Zegt 'ie zojuist in FOK!Radio.
Nu al legendarische woordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej lachen ja. "Maar dat kan toch helemaal niet Timoer"
.
bij Michelquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had ik dat bij michel moeten lezen of heeft noortje ook twitter
Omdat uit met Michel.quote:
Nee, Michel heeft mijn kaartje want was voor mijn verjaardag en hij wilde hem niet aan mij geven (terwijl ik de normale prijs er gewoon voor wilde betalen.quote:
Liedjes over mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
dit vind ik zo een KUT lied...t gaat over GOD, jezus enz enz, en t blijft in je hoofd hangen![]()
oh hier las ik net overheen...mopper ik echt zoveelquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vreselijk , al zit er af en toe ook wel wat leuks bij je gemopper
Boalen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat uit met Michel.
[..]
Nee, Michel heeft mijn kaartje want was voor mijn verjaardag en hij wilde hem niet aan mij geven (terwijl ik de normale prijs er gewoon voor wilde betalen.). Dus nu geen GD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |