Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ik de enige die een The Riddle-Sampletje in die plaat van K3 hoort?
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ik de enige die een The Riddle-Sampletje in die plaat van K3 hoort?
*doet mee*quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
*ademt rustig in en uit*
Ahhhh momentje rust.
Tisser gebeurd dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*doet mee*
Daar was ik ook wel aan toe na vandaag...
Dwerghamster overleden, harde schijf van computer overleden (gelukkig niet mijn PC) en vervelend nieuws over de gezondheid van een familielid.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dwerghamster overleden, harde schijf van computer overleden (gelukkig niet mijn PC) en vervelend nieuws over de gezondheid van een familielid.
Ach, als alles op dezelfde dag gebeurt zou het statistisch gezien langer moeten duren voordat er weer iets gebeurd.
Zullen we het maar 'Het Nationale Mute-Moment' gaan noemen? Klinkt wel goed.quote:
Dankje.quote:Sterkte!
Het ergste is dat hij ook op werk gedraaid wordt, minstens(!) drie keer per dag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Shit.. zet ik de radio aan en het eerste liedje is direct deze van Anouk.. Kud.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef muisje-eliza het volgende:
arghhhh.... help me...liedje...vrij nieuw...heul bekend...entoch...ik zal n stukje euh...hijgen![]()
*hijg hijg hijg hijg* begin van t lied
oh neeh hammie dood....sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dwerghamster overleden, harde schijf van computer overleden (gelukkig niet mijn PC) en vervelend nieuws over de gezondheid van een familielid.
Ach, als alles op dezelfde dag gebeurt zou het statistisch gezien langer moeten duren voordat er weer iets gebeurd.
ilse de lange?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij ook op werk gedraaid wordt, minstens(!) drie keer per dag.
Ik heb dus maar even aangeboden om wat leuke muziek op een USB-stick te zetten zodat die gedraaid kan worden in de winkel.
Iemand nog een nummer wat daarop moet?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak een microfoon, zing een stukje in en upload dat. Misschien kunnen we dan helpen.
Toch niet gewoon Mando Diao he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zoveel liedjes zijn er toch niet van nu die met gehijg beginnen
Europatuin, tuincentrum dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ilse de lange?
euh wat voor winkel is t
Ik dacht neeee die is het vast niet.quote:
bloemen / bomen plantenliedjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Europatuin, tuincentrum dus.
[..]
Ik dacht neeee die is het vast niet.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Europatuin, tuincentrum dus.
[..]
Ik dacht neeee die is het vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |