Ik vind het begin zo leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Mamasé, mamasa, mama saka moemba!
Ja, ik vind het een leuk nummer.
Weggeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me afvraag hè, wtf doet 3FM met kaarten voor I Love Techno?
Het zelfde als met Dance Sensation, Lowlands etcquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me afvraag hè, wtf doet 3FM met kaarten voor I Love Techno?
Maar waarom? Het is helemaal geen 3FM-muziek.quote:
zaterdagavond na 22:00 tot 06:00 zondag is de dancescene avond , dus officieel 3fm muziek daarmee, al ben ik het met je eens dat het daarmee nog niet op 3fm hoort.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar waarom? Het is helemaal geen 3FM-muziek.
Ik vind het niet erg hoor, bedacht me dat alleen.
Goed punt, maar dance is alsnog iets heel anders dan techno.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zaterdagavond na 22:00 tot 06:00 zondag is de dancescene avond , dus officieel 3fm muziek daarmee, al ben ik het met je eens dat het daarmee nog niet op 3fm hoort.
oh ben nog lief geweest tegen je exvriendjequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ben nog lief geweest tegen je exvriendjehij vroeg op twitter om een publiekelijk knuffel van iemand...kheb me aangeboden in ruil voor gd kaartjes
hij moest niet lachenquote:
heuj van wie heb je n kaartjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Noortje. het volgende:
Als ik niet al een kaartje had zou ik me nu dood sms'en.
Neejoh, een paar vrienden komen langs en dan gaan we Zutphen onveilig maken (quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij moest niet lachenhelaasch geen kaartjes voor je dus...misschien kan je nnog iets roggelen met Coen of Sander
Voor I Love Techno.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heuj van wie heb je n kaartje
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef gerbenp het volgende:
[sbs]HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE VUURBAL / METEORIET!11![/sbs]
Yeah.quote:
neeh foknieuws danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef gerbenp het volgende:
[sbs]HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE VUURBAL / METEORIET!11![/sbs]
Jamaar, dat was een andere smiley dan ik dacht. Ik had het begin gemist zeg maar en dacht dat 'ie alleen 'rrrrrrrrrrrr' deedquote:
Doe nou maar terug!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jamaar, dat was een andere smiley dan ik dacht. Ik had het begin gemist zeg maar en dacht dat 'ie alleen 'rrrrrrrrrrrr' deed
under constructionquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
under construction
Nog een paar weken en dan is het helemaal klaar inclusief meubels
Komt zeker goed... thanksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat fijn voor jedat t maar een echt paleisje mag worden
![]()
Straks gaan mensen nog rare dingen van me denkenquote:
Neeejoh!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog rare dingen van me denken
Sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je vervalt in herhaling op twitter 3x het zelfde bericht
Hij komt ook naar NL. 3 februari, HMH.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga veel liever in januari naar Londen naar John Mayer.
Want John Mayer. En Londen.
Sorry, flauwe grap.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hij komt ook naar NL. 3 februari, HMH.
Hans!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry, flauwe grap.
Weg humor.
Ik vind het zo jammer dat ze een cover moet maken om door te kunnen breken. Single Girls was een veel mooiere plaat en klinkt ook veel persoonlijker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hans!
Dankzij deze uitvoering ben ik dit liedje mooi gaan vinden. Maar dan alleen in deze uitvoering hè. (johkrap 4,5 uurtjes slaap is niet zo bevordelijk voor een Brennel)
Nee, dit was geen witje. Een witje is 'DRIEEE FM!' ....... plaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Erik, kom er maar in...
"Een witje is dodelijk voor een strakke discjockey"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |