Wie kocht ook alweer laatst CoD MW2 voor ¤170 hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Desunoto het volgende:
Paramore zien is wel leuk voor een keertje maar goddamn 94 euro.
Vier-en-negentig euro.
Shit.
Dat is heel mijn stufi.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Desunoto het volgende:
Vier-en-negentig euro.
Shit.
Oto, heb jij die nightvision erbij gekochtquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wie kocht ook alweer laatst CoD MW2 voor ¤170 hier?
Het is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Desunoto het volgende:
Vier-en-negentig euro.
Shit.
Weet ik niet meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wie kocht ook alweer laatst CoD MW2 voor ¤170 hier?
Ja, maar jij zit dan ook in een andere situatie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan krijg je ook weinig
Ik krijg 2 keer zoveel stufi p/m dan ik nodig heb
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan krijg je ook weinig
Ik krijg 2 keer zoveel stufi p/m dan ik nodig heb
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oto, heb jij die nightvision erbij gekocht?
Ohquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietoto heeft geen geld.
KG was het volgens mijOf Raavi
Het ergste is, Paramore zien is dus níet leuk voor een keertje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Desunoto het volgende:
Vier-en-negentig euro.
Shit.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
Maar.
Hey!
Ik zie wat je daar doet!
Het onderwerp proberen veranderen he.
Je moet een keer gaan werken luiwammesquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Hoewel ik ook niet zoveel geld heb nu, klopt.
Ook voor degenen die de muziek niet leuk vinden is Hayley nog wel leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het ergste is, Paramore zien is dus níet leuk voor een keertje.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook voor degenen die de muziek niet leuk vinden is Hayley nog wel leuk.
Ik 'studeer' nu ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet een keer gaan werken luiwammes
Ja.quote:
Het is crisis, niemand neemt mij aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet een keer gaan werken luiwammes
HBO jaquote:
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook voor degenen die de muziek niet leuk vinden is Hayley nog wel leuk.
Ja zeg ik ook altijd, alleen mijn moeke vind dat ik toch echt moet gaan werken.quote:
Wij zoeken nog mensen bij de plusquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is crisis, niemand neemt mij aan.
Gamed KG dan? Hij heeft toch een geldboom, dus echt gek vind ik het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietoto heeft geen geld.
KG was het volgens mijOf Raavi
Onze tijd komt ook nog wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
HBO javoor die 5 uurtjes p/w dat je naar school gaat
en dan heb je de Zaterdag nog.
Ik heb stage 40 uur per week, èn ik werk 10 uur op Zaterdag
Je kan niet zeggen dat ik niet waardevol voor de samenleving ben![]()
Waaromquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik weiger ooit in een supermarkt te gaan werken.
Heb al bij de Jumbo gesoliciteerd, alleen reageren doen ze niet aan ofzoquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
Solliciteer bij meerdere danquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb al bij de Jumbo gesoliciteerd, alleen reageren doen ze niet aan ofzo.
Niet zo zeiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
HBO javoor die 5 uurtjes p/w dat je naar school gaat
en dan heb je de Zaterdag nog.
Ik heb stage 40 uur per week, èn ik werk 10 uur op Zaterdag
Je kan niet zeggen dat ik niet waardevol voor de samenleving ben![]()
Ja ik ook, heb ik ook een hele lange tijd volgehouden, maar ik moet er toch aan geloven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
En dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
Daar ben ik ook achter gekomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Hyman het volgende:
Mensen die zeiken om wat voor soort werk je als bijbaan doetFucking care, het gaat om het geld, niet of je het leuk vind
Wat een kutleven moet jij hebben dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Hyman het volgende:
Mensen die zeiken om wat voor soort werk je als bijbaan doetFucking care, het gaat om het geld, niet of je het leuk vind
Nee, minder kutwerk. Of kutwerk en beter betaald.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, jemig wat wil je daneen vol betaalde baan
?
Het is dat ik niet in Rotterdam woon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand voor hulp op kantoor in Rotterdam.
Inderdaad. Ook al is het een bijbaantje, ik stel wel eisen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben dan.
Beetje met tegenzin je kutwerk doen voor een paar euro's per uur.
Succesquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook al is het een bijbaantje, ik stel wel eisen hoor.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben dan.
Beetje met tegenzin je kutwerk doen voor een paar euro's per uur.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Beter slecht betaald dan niet betaald.
Dat zou ik dus nog niet eens willen doen voor 20 euro per uur he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Hyman het volgende:
Ik heb toen ik 14 was varkens gevoerd, biggetjes staartjes gecoupeerd en dode varkens verplaatst, voor ¤2 per uur
Dan kijk je wel anders tegen baantjes op
hehe, zonde. Is niet lastig werk, beetje papieren ordenen, telefootjes beantwoorden en koffie zetten :'Dquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in Rotterdam woon.
Nee, want daarom volg je een opleiding, een bijbaan is voor geld, niet om je leven lang er nog te werkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat mensen het blijkbaar niet kan schelen wat ze doen.
Ach, het is maar een bijbaan, geen fulltime jobquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat mensen het blijkbaar niet kan schelen wat ze doen.
Werkervaring opdoen enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want daarom volg je een opleiding, een bijbaan is voor geld, niet om je leven lang er nog te werken
Dan zou ik juist iets hebben van 'ik wil nu wel wat beters'. Horeca ofzo, kuttijden enzo maar wel redelijk betaald en tof werk (vind ik dan, wel arbeidsintensief though). En nu heb ik werk waar ik vrijwel niets hoef te doen en het is supergezellig, betaald alleen minder. Nouja, dat kan ik dan wel aan. Het moet wel een beetje in balans zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Hyman het volgende:
Ik heb toen ik 14 was varkens gevoerd, biggetjes staartjes gecoupeerd en dode varkens verplaatst, voor ¤2 per uur
Dan kijk je wel anders tegen baantjes op
Damned, daar zou ik het wel voor doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hehe, zonde. Is niet lastig werk, beetje papieren ordenen, telefootjes beantwoorden en koffie zetten :'D
Jij hebt zoiets van 'oh in mijn jeugd hoef ik neit te doen wat ik op z'n minst een beetje leuk vind, dat komt later wel' ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want daarom volg je een opleiding, een bijbaan is voor geld, niet om je leven lang er nog te werken
Ook dan wil je toch iets doen wat je enigszins bevalt of tenminste waar je loon naar werken krijgt als het kutwerk is? Maar jij bent duidelijk gevoelloos en laat alles over je heen komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waar heb je mij dat horen zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van 'oh in mijn jeugd hoef ik neit te doen wat ik op z'n minst een beetje leuk vind, dat komt later wel' ?
Door die bijbaan heb je tenminste geld om juist die leuke dingen te doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van 'oh in mijn jeugd hoef ik neit te doen wat ik op z'n minst een beetje leuk vind, dat komt later wel' ?
Ga jij maar geld verdienen op je 14equote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook dan wil je toch iets doen wat je enigszins bevalt of tenminste waar je loon naar werken krijgt als het kutwerk is? Maar jij bent duidelijk gevoelloos en laat alles over je heen komen.
Zegt overal ja op.
"Vacature: levenloos figuur gezocht die het geen fuck kan schelen of die dode biggetjes moet verplaatsen voor een lolly per uur. Is dit wat voor jou, pauper? Bel dan..."
"YES! I TAKE THE JOB!"
Yes Man all over again.
Hmm, ik dacht al dat ik het verkeerd lasquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook dan wil je toch iets doen wat je enigszins bevalt of tenminste waar je loon naar werken krijgt als het kutwerk is? Maar jij bent duidelijk gevoelloos en laat alles over je heen komen.
Zegt overal ja op.
"Vacature: levenloos figuur gezocht die het geen fuck kan schelen of die dode biggetjes moet verplaatsen voor een lolly per uur. Is dit wat voor jou, pauper? Bel dan..."
"YES! I TAKE THE JOB!"
Yes Man all over again.
Wat is jou ideaal bijbaantje dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zegt overal ja op.
"YES! I TAKE THE JOB!"
Yes Man all over again.
Omdat appelquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is *wortel*1/2 gelijk aan 1/2*wortel*2?
Ik heb een leukere bijbaan en geld om leuke dingen te doen. Dubbel leuk dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Door die bijbaan heb je tenminste geld om juist die leuke dingen te doen.
Ja dat denk ik ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
iets waar hij als koning behandeld wordt ofzo![]()
Juist, dat doe ik òòk nog eensquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Schieganger het volgende:
Gewoon voor jezelf gaan werken met iets waar je goed in bent, verdient goed en je doet wat je leuk vindt.
Dat dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb een leukere bijbaan en geld om leuke dingen te doen. Dubbel leuk dus.
Wij willen tenminste werken voor geldquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ja.
Ik heb ook geen werk, maar ik heb ook ingezien dat het geld niet komt aanwaaien. Vandaar dat ik mijn principes aan de kant heb geschoven en maar bij de supermarkt heb gesoliciteerd
.
Je krijgt hetzelfde loon hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In een winkel werken anders dan eensupermarkt
Kan ook hartstikke gezellig zijn toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In een winkel werken anders dan eensupermarkt
Oh het staat ergens in m'n boek. Nevurmaind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ik kan er niet opkomen maar het is heel logisch volgens mij.
Daarbij verdient een supermarkt veel beter dan de normale bijbaan, de jongens bij ons van 19, die verdienen ¤11 p/uquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je krijgt hetzelfde loon hoor. En wat is er anders aan?
In een supermarkt werken lijkt me echt hélemaal niets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kan ook hartstikke gezellig zijn toch?
Nouja, liever niet. Maar het kan blijkbaar niet andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wij willen tenminste werken voor geld
Moet je dan niet slapen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ook (al ben ik vast niet welkom) maar ik moet dan naar een borrel van EA
Leukere sfeer dan een dodelijke kankersupermarkt waar je als een marionet aan een touwtje wordt rondgestuurd om vakjes te vullen en shit te doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je krijgt hetzelfde loon hoor. En wat is er anders aan?
Er is nog altijd prostitutie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, liever niet. Maar het kan blijkbaar niet anders.
truequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, liever niet. Maar het kan blijkbaar niet anders.
Uiteindelijk blijf je altijd een marionette pop. Of je moet voor jezelf gaan werken. Dat argument gaat gewoon op dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leukere sfeer dan een dodelijke kankersupermarkt waar je als een marionet aan een touwtje wordt rondgestuurd om vakjes te vullen en shit te doen.
In een winkel als bijvoorbeeld free record shop, music store of een videotheek (hoewel die zowat uitgestorven zijn) is gewoon veel leuker.
Bullshit, ik geef zelf leidingquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leukere sfeer dan een dodelijke kankersupermarkt waar je als een marionet aan een touwtje wordt rondgestuurd om vakjes te vullen en shit te doen.
In een winkel als bijvoorbeeld free record shop, music store of een videotheek (hoewel die zowat uitgestorven zijn) is gewoon veel leuker.
Dat is dus mark.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij begint best vervelend te worden.
Supermarkt = kutsfeer + kutwerk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijf je altijd een marionette pop. Of je moet voor jezelf gaan werken. Dat argument gaat gewoon op dus.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Supermarkt = kutsfeer + kutwerk.
Andere dingen zijn leuker.
Niet echt, maar ik werk liever in een restaurant bij de afwas dan beetje vakken lopen vullen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Hyman het volgende:
Dennis voelt zich gewoon te goed voor elk bijbaantje![]()
En wilt niet onderaan beginnen
Heb jij zaad?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Of nog erger dan vakkenvullen/spiegelen: kassawerk. Dáár gaat je zaad pas dood van.
Oh, zie nu pas "Dennis" staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik werk liever in een restaurant bij de afwas dan beetje vakken lopen vullen.
Ik ga niet omdat iedereen het zegt "omdat je ergens moet beginnen" in een klotesupermarkt werken. Voel ik me naast dat het kut is ook te goed voor inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Hyman het volgende:
Dennis voelt zich gewoon te goed voor elk bijbaantje![]()
En wilt niet onderaan beginnen
Lijkt me juist beter, dan heb je nog enig contact met mensen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Of nog erger dan vakkenvullen/spiegelen: kassawerk. Dáár gaat je zaad pas dood van.
Al mijn vrienden vinden er wel een leuke sfeer hangen anders. Maarja subjectiviteit ten top he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Supermarkt = kutsfeer + kutwerk.
Andere dingen zijn leuker.
Maar. Bij de autogarage is het al gezellig, áltijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dat![]()
Bij ons is het meestal gewoon gezellig
Communicerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe kan je dat in godsnaam gezellig maken.
Ja oke, jij bent niet sociaal, dan gaat dat idd moeilijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sociaal doen met collega's enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan is het 'Hallo, wordt ¤ 5,95 alstublieft, dankuwel, met 6, 8 en 10 euro, alstublieft, tot ziens en een fijn weekend!'. Da's het enige.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Lijkt me juist beter, dan heb je nog enig contact met mensen.
Dat is geen werken.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan is het 'Hallo, wordt ¤ 5,95 alstublieft, dankuwel, met 6, 8 en 10 euro, alstublieft, tot ziens en een fijn weekend!'. Da's het enige.
Restaurant werken is tof, daar kan je praatjes maken met mensen.Beetje jammer alleen van de tijden en dat ze me vast niet meer terug willen bij de Klok.
Achja... mijn ervaring met de supermarkt is kutter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan is het 'Hallo, wordt ¤ 5,95 alstublieft, dankuwel, met 6, 8 en 10 euro, alstublieft, tot ziens en een fijn weekend!'. Da's het enige.
Restaurant werken is tof, daar kan je praatjes maken met mensen.Beetje jammer alleen van de tijden en dat ze me vast niet meer terug willen bij de Klok.
Ohja, chickies kijken in bikini... geweldig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
En ik hoop echt achter de bar te mogen in het zwembad. Krijg het deze week te horen.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wordt lekker uitkeringstrekker ofzo.
Neuh, dat is na het omkledenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ohja, chickies kijken in bikini... geweldig!
Drie weken voor de vakantieperiode (dus hele drukke tijd) zeggen dat ik bij Europatuin ging werken omdat ik daar full-time kon in de vakantie > 500 euro meer. En toen was ze pissig omdat ze net het schema had gemaakt, toen ging ik nog wat proberen te regelen maar ze had vijf minuten later 'een ander meisje'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
En ik hoop echt achter de bar te mogen in het zwembad. Krijg het deze week te horen.
Seizoenswerk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Jij wilt desnoods wc's gaan schoonmaken? Want je krijgt er toch geld voor?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wordt lekker uitkeringstrekker ofzo.
Ik zie toch mensen werken als ik boodschappen doe daar. En dan denk ik bij mezelf "liever hij dan ikquote:
Damn, niet eens de waterbar? Too badquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Neuh, dat is na het omkleden
En vooral waterpoloteams enzo serveren, veel zoute pinda's geven zodat ze meer bestellen etc.
Fucked up, maar ik snap jouw kant ook wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Drie weken voor de vakantieperiode (dus hele drukke tijd) zeggen dat ik bij Europatuin ging werken omdat ik daar full-time kon in de vakantie > 500 euro meer. En toen was ze pissig omdat ze net het schema had gemaakt, toen ging ik nog wat proberen te regelen maar ze had vijf minuten later 'een ander meisje'.Oftewel ze hoefde me niet meer en bedacht een kutsmoes.
Ik zie de meeste mensen hier ervoor aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij wilt desnoods wc's gaan schoonmaken? Want je krijgt er toch geld voor?
Alles beter dan niks. Natuurlijk wil je voor het beste gaan, maar je moet ook realistisch zijn en niet al het geld van papa en mama opmaken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij wilt desnoods wc's gaan schoonmaken? Want je krijgt er toch geld voor?
Dit meen je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles beter dan niks. Natuurlijk wil je voor het beste gaan, maar je moet ook realistisch zijn en niet al het geld van papa en mama opmaken.
Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie de meeste mensen hier ervoor aan.
Alsof de mensen 'hier' in het echt ook allemaal precies zo zijn als 'hier'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie de meeste mensen hier ervoor aan.
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles beter dan niks. Natuurlijk wil je voor het beste gaan, maar je moet ook realistisch zijn en niet al het geld van papa en mama opmaken.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit meen je?
Als je goed zoekt vind je echt wel wat beters hoor.
Ja denk je ook echt dat ik daar ga soliciteren. Nee, maar ik ben eerst bij de andere mogelijkheden aan het kijken, en ja dat zijn er veel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit meen je?
Als je goed zoekt vind je echt wel wat beters hoor.
Niet precies, doh. Maar aan de hand van bepaalde uitspraken kan je wel iemands gedachtengang ontdekken hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof de mensen 'hier' in het echt ook allemaal precies zo zijn als 'hier'.
Daarbij verdient het beter dan iets anders wat ik hier kenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt.
Het lijkt ook wel dat veel jongeren maar meteen voor het supermarktbaantje gaan omdat er met de paplepel ingegoten is dat dat is waar je moet beginnen.
Misschien voor een gedeelte, maar zeker niet geheel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet precies, doh. Maar aan de hand van bepaalde uitspraken kan je wel iemands gedachtengang ontdekken hoor.
Geld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarbij verdient het beter dan iets anders wat ik hier ken, tenzij je zelf een specialiteit hebt
maar amai, solliciteren, dat is eén van mijn specialiteiten! Zoals mijn miranda altijd zegt, amai papa, solliciteren he, dat is één van uw specialiteiten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarbij verdient het beter dan iets anders wat ik hier ken, tenzij je zelf een specialiteit hebt
Hmm, ze hebben eigenlijk niet gezegd waar. Zou kunnen zijn dat het beide is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Damn, niet eens de waterbar? Too bad
[..]
Fucked up, maar ik snap jouw kant ook wel.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien voor een gedeelte, maar zeker niet geheel.
De meeste mensen zijn gewoon hyperbolisch hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien voor een gedeelte, maar zeker niet geheel.
Ik werk nu al 2,5 jaar in dezelfde autogarage, nog steeds met plezierquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb welgeteld 8 weken vakken gevuld voordat ik wegging.
Ik heb 2 weken gewerkt op een bloemenveiling voordat ik wegging.
Ik heb zes maanden gewerkt bij een computer onderdeel productie bedrijf voordat ik moest stoppen omdat school meer tijd inj beslag nam.
Lau is hier best bitch, maar in het echt is het écht een schatjequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn gewoon hyperbolisch hier
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef Schieganger het volgende:
Ik had een keer een sollicitaitegesprek, en toen zeiden ze dat ik me moest kleden voor de baan die ik wilde, niet de baan waar ik voor ging.
Dus kwam ik in een ajax tenue solliciteren.
Ik had een keer een sollicitaitegesprek, en toen zeiden ze dat ik me moest kleden voor de baan die ik wilde, niet de baan waar ik voor ging.
Lau viel enorm mee op MSN ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Lau is hier best bitch, maar in het echt is het écht een schatje
En ik ben hier ook best een klereleier, maar in het echt valt dat ook best mee
Je bent het niet geworden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef Schieganger het volgende:
Ja klopt, maar in het echt is ze nog liever.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lau viel enorm mee op MSN ook.
Ik vraag me af hoe mensen mij vinden irl.
Zo erg is ze hier toch ook nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Held.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef Schieganger het volgende:
Hier ook wel, vind ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Soms is ze best bitchie hoor
Maar irl is ze heel aardig
Catfight?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had echt een tyfushekel aan haar eerst. Totdat we we een tof gesprek op MSN hadden.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Soms is ze best bitchie hoor
Maar irl is ze heel aardig
Raawr.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet ik veel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja nou, maar dan heb ik nog geen antwoord![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Lau is hier best bitch, maar in het echt is het écht een schatje
En ik ben hier ook best een klereleier, maar in het echt valt dat ook best mee
Wtfquote:
Ik hoef geen excuus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee.Ik zag mn naam staan en toen ging ik teruglezen.
Overmorgen danquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds mijn salaris niet.
Dus kan ik morgen mn nieuwe lens niet kopen.
Oh, dan heb ik het wss ook nog niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Jij bent geen meisje, maar Jotcha wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Myraela noemde mij ook een meisje
wtf
Ik was alles behalve zat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Jotcha het volgende:
Stelletje zatlappen. Jullie zijn alles vergeten
Echt niet! Ik weet alles nog, tot in detail!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Jotcha het volgende:
Stelletje zatlappen. Jullie zijn alles vergeten
Wutquote:
Wat voor lens?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Ge waert er niet eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt niet! Ik weet alles nog, tot in detail!
Jaquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Jahij geeft de hele tijd firmware probleem aan en als ik de fimware wil updaten zegt 'ie dat mijn speler niet is aangesloten en op mijnn speler staat de hele tijd 'Docked'
Nee, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als jij hier naar Kamera Express wilt komen. Ja.
Yea, en concertfotografie enzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nice, zeker voor modelshoots vooral?
Daar heb ik nog altijd liever een 28-70 voor. Toch een kleine zoomratio, vandaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Yea, en concertfotografie enzo.
Die prijsquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Daar heb ik nog altijd liever een 28-70 voor. Toch een kleine zoomratio, vandaar.
http://kamera-express.nl/index.php?page=product&product=2345
Ik wil dat ding halen. Ik hou van breedhoeken.
Heel veel mensen willen mij meeten.quote:
Snap ik, die dingen kosten een vermogenquote:
quote:
Groothoeken schatje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Daar heb ik nog altijd liever een 28-70 voor. Toch een kleine zoomratio, vandaar.
http://kamera-express.nl/index.php?page=product&product=2345
Ik wil dat ding halen. Ik hou van breedhoeken.
Ik natuurlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef Zeroku het volgende:
Eens kijken, wie er allemaal in mijn 10k post komen.
Uiteraard.quote:
Ikkkkquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef Zeroku het volgende:
Eens kijken, wie er allemaal in mijn 10k post komen.
Ah ze noemde me schatjequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Groothoeken schatje.
Die staat ook op mn lijstje.
En ik hou zo van mijn Zenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snap ik, die dingen kosten een vermogen.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Smijn. het volgende:
[..]
En ik hou zo van mijn Zen
Niemand wil mij meeten btwdenk ik
Morgen weer salarisquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik wil de lapo niet.
Heb geen inspiratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |