Ohja, chickies kijken in bikini... geweldig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
En ik hoop echt achter de bar te mogen in het zwembad. Krijg het deze week te horen.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wordt lekker uitkeringstrekker ofzo.
Neuh, dat is na het omkledenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ohja, chickies kijken in bikini... geweldig!
Drie weken voor de vakantieperiode (dus hele drukke tijd) zeggen dat ik bij Europatuin ging werken omdat ik daar full-time kon in de vakantie > 500 euro meer. En toen was ze pissig omdat ze net het schema had gemaakt, toen ging ik nog wat proberen te regelen maar ze had vijf minuten later 'een ander meisje'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
En ik hoop echt achter de bar te mogen in het zwembad. Krijg het deze week te horen.
Seizoenswerk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Jij wilt desnoods wc's gaan schoonmaken? Want je krijgt er toch geld voor?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wordt lekker uitkeringstrekker ofzo.
Ik zie toch mensen werken als ik boodschappen doe daar. En dan denk ik bij mezelf "liever hij dan ikquote:
Damn, niet eens de waterbar? Too badquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Neuh, dat is na het omkleden
En vooral waterpoloteams enzo serveren, veel zoute pinda's geven zodat ze meer bestellen etc.
Fucked up, maar ik snap jouw kant ook wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Drie weken voor de vakantieperiode (dus hele drukke tijd) zeggen dat ik bij Europatuin ging werken omdat ik daar full-time kon in de vakantie > 500 euro meer. En toen was ze pissig omdat ze net het schema had gemaakt, toen ging ik nog wat proberen te regelen maar ze had vijf minuten later 'een ander meisje'.Oftewel ze hoefde me niet meer en bedacht een kutsmoes.
Ik zie de meeste mensen hier ervoor aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij wilt desnoods wc's gaan schoonmaken? Want je krijgt er toch geld voor?
Alles beter dan niks. Natuurlijk wil je voor het beste gaan, maar je moet ook realistisch zijn en niet al het geld van papa en mama opmaken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij wilt desnoods wc's gaan schoonmaken? Want je krijgt er toch geld voor?
Dit meen je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles beter dan niks. Natuurlijk wil je voor het beste gaan, maar je moet ook realistisch zijn en niet al het geld van papa en mama opmaken.
Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie de meeste mensen hier ervoor aan.
Alsof de mensen 'hier' in het echt ook allemaal precies zo zijn als 'hier'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie de meeste mensen hier ervoor aan.
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles beter dan niks. Natuurlijk wil je voor het beste gaan, maar je moet ook realistisch zijn en niet al het geld van papa en mama opmaken.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit meen je?
Als je goed zoekt vind je echt wel wat beters hoor.
Ja denk je ook echt dat ik daar ga soliciteren. Nee, maar ik ben eerst bij de andere mogelijkheden aan het kijken, en ja dat zijn er veel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit meen je?
Als je goed zoekt vind je echt wel wat beters hoor.
Niet precies, doh. Maar aan de hand van bepaalde uitspraken kan je wel iemands gedachtengang ontdekken hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof de mensen 'hier' in het echt ook allemaal precies zo zijn als 'hier'.
Daarbij verdient het beter dan iets anders wat ik hier kenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt.
Het lijkt ook wel dat veel jongeren maar meteen voor het supermarktbaantje gaan omdat er met de paplepel ingegoten is dat dat is waar je moet beginnen.
Misschien voor een gedeelte, maar zeker niet geheel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet precies, doh. Maar aan de hand van bepaalde uitspraken kan je wel iemands gedachtengang ontdekken hoor.
Geld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarbij verdient het beter dan iets anders wat ik hier ken, tenzij je zelf een specialiteit hebt
maar amai, solliciteren, dat is eén van mijn specialiteiten! Zoals mijn miranda altijd zegt, amai papa, solliciteren he, dat is één van uw specialiteiten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarbij verdient het beter dan iets anders wat ik hier ken, tenzij je zelf een specialiteit hebt
Hmm, ze hebben eigenlijk niet gezegd waar. Zou kunnen zijn dat het beide is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Damn, niet eens de waterbar? Too bad
[..]
Fucked up, maar ik snap jouw kant ook wel.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien voor een gedeelte, maar zeker niet geheel.
De meeste mensen zijn gewoon hyperbolisch hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien voor een gedeelte, maar zeker niet geheel.
Ik werk nu al 2,5 jaar in dezelfde autogarage, nog steeds met plezierquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb welgeteld 8 weken vakken gevuld voordat ik wegging.
Ik heb 2 weken gewerkt op een bloemenveiling voordat ik wegging.
Ik heb zes maanden gewerkt bij een computer onderdeel productie bedrijf voordat ik moest stoppen omdat school meer tijd inj beslag nam.
Lau is hier best bitch, maar in het echt is het écht een schatjequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn gewoon hyperbolisch hier
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef Schieganger het volgende:
Ik had een keer een sollicitaitegesprek, en toen zeiden ze dat ik me moest kleden voor de baan die ik wilde, niet de baan waar ik voor ging.
Dus kwam ik in een ajax tenue solliciteren.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef Schieganger het volgende:
Ik had een keer een sollicitaitegesprek, en toen zeiden ze dat ik me moest kleden voor de baan die ik wilde, niet de baan waar ik voor ging.
Dus kwam ik in een ajax tenue solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |