Je krijgt hetzelfde loon hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In een winkel werken anders dan eensupermarkt
Kan ook hartstikke gezellig zijn toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In een winkel werken anders dan eensupermarkt
Oh het staat ergens in m'n boek. Nevurmaind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ik kan er niet opkomen maar het is heel logisch volgens mij.
Daarbij verdient een supermarkt veel beter dan de normale bijbaan, de jongens bij ons van 19, die verdienen ¤11 p/uquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je krijgt hetzelfde loon hoor. En wat is er anders aan?
In een supermarkt werken lijkt me echt hélemaal niets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kan ook hartstikke gezellig zijn toch?
Nouja, liever niet. Maar het kan blijkbaar niet andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wij willen tenminste werken voor geld
Moet je dan niet slapen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ook (al ben ik vast niet welkom) maar ik moet dan naar een borrel van EA
Leukere sfeer dan een dodelijke kankersupermarkt waar je als een marionet aan een touwtje wordt rondgestuurd om vakjes te vullen en shit te doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je krijgt hetzelfde loon hoor. En wat is er anders aan?
Er is nog altijd prostitutie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, liever niet. Maar het kan blijkbaar niet anders.
truequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, liever niet. Maar het kan blijkbaar niet anders.
Uiteindelijk blijf je altijd een marionette pop. Of je moet voor jezelf gaan werken. Dat argument gaat gewoon op dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leukere sfeer dan een dodelijke kankersupermarkt waar je als een marionet aan een touwtje wordt rondgestuurd om vakjes te vullen en shit te doen.
In een winkel als bijvoorbeeld free record shop, music store of een videotheek (hoewel die zowat uitgestorven zijn) is gewoon veel leuker.
Bullshit, ik geef zelf leidingquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leukere sfeer dan een dodelijke kankersupermarkt waar je als een marionet aan een touwtje wordt rondgestuurd om vakjes te vullen en shit te doen.
In een winkel als bijvoorbeeld free record shop, music store of een videotheek (hoewel die zowat uitgestorven zijn) is gewoon veel leuker.
Dat is dus mark.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij begint best vervelend te worden.
Supermarkt = kutsfeer + kutwerk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijf je altijd een marionette pop. Of je moet voor jezelf gaan werken. Dat argument gaat gewoon op dus.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Supermarkt = kutsfeer + kutwerk.
Andere dingen zijn leuker.
Niet echt, maar ik werk liever in een restaurant bij de afwas dan beetje vakken lopen vullen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Hyman het volgende:
Dennis voelt zich gewoon te goed voor elk bijbaantje![]()
En wilt niet onderaan beginnen
Heb jij zaad?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Of nog erger dan vakkenvullen/spiegelen: kassawerk. Dáár gaat je zaad pas dood van.
Oh, zie nu pas "Dennis" staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik werk liever in een restaurant bij de afwas dan beetje vakken lopen vullen.
Ik ga niet omdat iedereen het zegt "omdat je ergens moet beginnen" in een klotesupermarkt werken. Voel ik me naast dat het kut is ook te goed voor inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Hyman het volgende:
Dennis voelt zich gewoon te goed voor elk bijbaantje![]()
En wilt niet onderaan beginnen
Lijkt me juist beter, dan heb je nog enig contact met mensen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Of nog erger dan vakkenvullen/spiegelen: kassawerk. Dáár gaat je zaad pas dood van.
Al mijn vrienden vinden er wel een leuke sfeer hangen anders. Maarja subjectiviteit ten top he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Supermarkt = kutsfeer + kutwerk.
Andere dingen zijn leuker.
Maar. Bij de autogarage is het al gezellig, áltijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dat![]()
Bij ons is het meestal gewoon gezellig
Communicerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe kan je dat in godsnaam gezellig maken.
Ja oke, jij bent niet sociaal, dan gaat dat idd moeilijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sociaal doen met collega's enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan is het 'Hallo, wordt ¤ 5,95 alstublieft, dankuwel, met 6, 8 en 10 euro, alstublieft, tot ziens en een fijn weekend!'. Da's het enige.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Lijkt me juist beter, dan heb je nog enig contact met mensen.
Dat is geen werken.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan is het 'Hallo, wordt ¤ 5,95 alstublieft, dankuwel, met 6, 8 en 10 euro, alstublieft, tot ziens en een fijn weekend!'. Da's het enige.
Restaurant werken is tof, daar kan je praatjes maken met mensen.Beetje jammer alleen van de tijden en dat ze me vast niet meer terug willen bij de Klok.
Achja... mijn ervaring met de supermarkt is kutter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan is het 'Hallo, wordt ¤ 5,95 alstublieft, dankuwel, met 6, 8 en 10 euro, alstublieft, tot ziens en een fijn weekend!'. Da's het enige.
Restaurant werken is tof, daar kan je praatjes maken met mensen.Beetje jammer alleen van de tijden en dat ze me vast niet meer terug willen bij de Klok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |