¤55 voor Pendulum?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Hyman het volgende:
Niemand heeft het geld voor de ticketsof heeft geen zin om er ¤55 voor te dokken
Zie je!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Had trouwens een 8 voor de presentatie die ik gister nog aan het maken was.
Echte fans hebben er wat voor over huhquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
¤55 voor Pendulum?![]()
![]()
Groot gelijk hebben ze.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
¤55 voor Pendulum?![]()
![]()
Groot gelijk hebben ze.
Voor 4 personen hoop ik?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
Ik heb ook niet voor niets 94¤ betaald voor Paramore![]()
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echte fans hebben er wat voor over huh
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef -SG- het volgende:
Ohja was ook geniaal, we moesten ook een 'presentatie' houden over een klassenuitje, iedere (tutor)groep moest een presentatie maken. Maar wij waren dat helemaal vergeten dus toen het 3e groepje bezig was met hun presentatie (wij waren groep 5, dus we hadden echt kei weinig tijd, zo'n presentatie duurt nog geen 5 minuten)hebben wij in de klas kei snel die presentatie in elkaar gezet.
Wokken, Laserquesten en daarna stratum.
Dus binnen 5 minuten hadden wij die presentatie afgeraffeld en voor de klas gepresenteerd, moest iedereen kiezen wat we gingen doen. Hadden ze ons idee nog gekozen ook![]()
. Iedereen kei boos want die andere groepen hadden allemaal van die mooie presentaties en wij echt zo'n kut presentatie
.
Nee, nu lacht iedereen mij uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja ik mocht niet zeggen dat ik bij je in de klas zit he.
Je hebt me moed ingepraat jongenquote:
In Nederland?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echte fans hebben er wat voor over huh
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij kreeg er wss 94 euro voor om te komen
Ja, en het idee was ook nog goed (gewoon ter plekke verzonnenquote:
Je wil natuurlijk niet bij zo'n suffe MUCC luisteraar zitten he. Kijken ze opeens heel anders naar je.quote:
Hihi, Pinkpop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Noortje. het volgende:
Hohohohoofdpijn.
DUDE HEIMEN WAAROM BETAAL JE ¤ 94 EURO VOOR PARAMORE?!?!?!?!?!?!?!?!?! Daar kan je bijna een festival met 40 bands voor doen.
Ja dat dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk niet bij zo'n suffe MUCC luisteraar zitten he. Kijken ze opeens heel anders naar je.
HAHA SG GAAT MET JAPPENFAPPER OM HEEHEEE![]()
![]()
De beste ideeën worden bedacht in de tijd dat het duurt om te knipogen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en het idee was ook nog goed (gewoon ter plekke verzonnen).
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n blowavatar? Blow jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |