Daar ben ik ook achter gekomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Hyman het volgende:
Mensen die zeiken om wat voor soort werk je als bijbaan doetFucking care, het gaat om het geld, niet of je het leuk vind
Wat een kutleven moet jij hebben dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Hyman het volgende:
Mensen die zeiken om wat voor soort werk je als bijbaan doetFucking care, het gaat om het geld, niet of je het leuk vind
Nee, minder kutwerk. Of kutwerk en beter betaald.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, jemig wat wil je daneen vol betaalde baan
?
Het is dat ik niet in Rotterdam woon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand voor hulp op kantoor in Rotterdam.
Inderdaad. Ook al is het een bijbaantje, ik stel wel eisen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben dan.
Beetje met tegenzin je kutwerk doen voor een paar euro's per uur.
Succesquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook al is het een bijbaantje, ik stel wel eisen hoor.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben dan.
Beetje met tegenzin je kutwerk doen voor een paar euro's per uur.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Beter slecht betaald dan niet betaald.
Dat zou ik dus nog niet eens willen doen voor 20 euro per uur he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Hyman het volgende:
Ik heb toen ik 14 was varkens gevoerd, biggetjes staartjes gecoupeerd en dode varkens verplaatst, voor ¤2 per uur
Dan kijk je wel anders tegen baantjes op
hehe, zonde. Is niet lastig werk, beetje papieren ordenen, telefootjes beantwoorden en koffie zetten :'Dquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in Rotterdam woon.
Nee, want daarom volg je een opleiding, een bijbaan is voor geld, niet om je leven lang er nog te werkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat mensen het blijkbaar niet kan schelen wat ze doen.
Ach, het is maar een bijbaan, geen fulltime jobquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat mensen het blijkbaar niet kan schelen wat ze doen.
Werkervaring opdoen enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want daarom volg je een opleiding, een bijbaan is voor geld, niet om je leven lang er nog te werken
Dan zou ik juist iets hebben van 'ik wil nu wel wat beters'. Horeca ofzo, kuttijden enzo maar wel redelijk betaald en tof werk (vind ik dan, wel arbeidsintensief though). En nu heb ik werk waar ik vrijwel niets hoef te doen en het is supergezellig, betaald alleen minder. Nouja, dat kan ik dan wel aan. Het moet wel een beetje in balans zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Hyman het volgende:
Ik heb toen ik 14 was varkens gevoerd, biggetjes staartjes gecoupeerd en dode varkens verplaatst, voor ¤2 per uur
Dan kijk je wel anders tegen baantjes op
Damned, daar zou ik het wel voor doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hehe, zonde. Is niet lastig werk, beetje papieren ordenen, telefootjes beantwoorden en koffie zetten :'D
Jij hebt zoiets van 'oh in mijn jeugd hoef ik neit te doen wat ik op z'n minst een beetje leuk vind, dat komt later wel' ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want daarom volg je een opleiding, een bijbaan is voor geld, niet om je leven lang er nog te werken
Ook dan wil je toch iets doen wat je enigszins bevalt of tenminste waar je loon naar werken krijgt als het kutwerk is? Maar jij bent duidelijk gevoelloos en laat alles over je heen komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waar heb je mij dat horen zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van 'oh in mijn jeugd hoef ik neit te doen wat ik op z'n minst een beetje leuk vind, dat komt later wel' ?
Door die bijbaan heb je tenminste geld om juist die leuke dingen te doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van 'oh in mijn jeugd hoef ik neit te doen wat ik op z'n minst een beetje leuk vind, dat komt later wel' ?
Ga jij maar geld verdienen op je 14equote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook dan wil je toch iets doen wat je enigszins bevalt of tenminste waar je loon naar werken krijgt als het kutwerk is? Maar jij bent duidelijk gevoelloos en laat alles over je heen komen.
Zegt overal ja op.
"Vacature: levenloos figuur gezocht die het geen fuck kan schelen of die dode biggetjes moet verplaatsen voor een lolly per uur. Is dit wat voor jou, pauper? Bel dan..."
"YES! I TAKE THE JOB!"
Yes Man all over again.
Hmm, ik dacht al dat ik het verkeerd lasquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook dan wil je toch iets doen wat je enigszins bevalt of tenminste waar je loon naar werken krijgt als het kutwerk is? Maar jij bent duidelijk gevoelloos en laat alles over je heen komen.
Zegt overal ja op.
"Vacature: levenloos figuur gezocht die het geen fuck kan schelen of die dode biggetjes moet verplaatsen voor een lolly per uur. Is dit wat voor jou, pauper? Bel dan..."
"YES! I TAKE THE JOB!"
Yes Man all over again.
Wat is jou ideaal bijbaantje dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zegt overal ja op.
"YES! I TAKE THE JOB!"
Yes Man all over again.
Omdat appelquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is *wortel*1/2 gelijk aan 1/2*wortel*2?
Ik heb een leukere bijbaan en geld om leuke dingen te doen. Dubbel leuk dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Door die bijbaan heb je tenminste geld om juist die leuke dingen te doen.
Ja dat denk ik ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
iets waar hij als koning behandeld wordt ofzo![]()
Juist, dat doe ik òòk nog eensquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Schieganger het volgende:
Gewoon voor jezelf gaan werken met iets waar je goed in bent, verdient goed en je doet wat je leuk vindt.
Dat dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb een leukere bijbaan en geld om leuke dingen te doen. Dubbel leuk dus.
Wij willen tenminste werken voor geldquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ja.
Ik heb ook geen werk, maar ik heb ook ingezien dat het geld niet komt aanwaaien. Vandaar dat ik mijn principes aan de kant heb geschoven en maar bij de supermarkt heb gesoliciteerd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |