Dat was geen serieuze opmerking, ik ben eenmaal erg sarcastisch ingesteld en dat merk je niet altijd via een forumquote:
En ik had nog wel zoveel goede hoop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat was geen serieuze opmerking, ik ben eenmaal erg sarcastisch ingesteld en dat merk je niet altijd via een forum
Ah geen zorgen, gelovigen hebben dat ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
En ik had nog wel zoveel goede hoop.
Ik ben ook een gelovige.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ah geen zorgen, gelovigen hebben dat ook.
Zeker. Arbeit macht frei.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Good for you, blij dat je in heidentijdse momenten nog ergens in kan geloven.
Dat weet ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ook in jou, ik ook in jou Noortje.
Hihi, lange sluiertijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel van jullie houd.
Nee. Queen.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
`
Vooral die figuren met van die breezerusernames met xx erin en zo.
Kusje wij zijn NTB bestemattiesvooraltijdxxxxquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
`
Vooral die figuren met van die breezerusernames met xx erin en zo.
Bah.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kusje wij zijn NTB bestemattiesvooraltijdxxxx
Je woorden zijn te leesbaar. Terug naar de breezertafel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kusje wij zijn NTB bestemattiesvooraltijdxxxx
Je hebt iets voor vijf luttele euro's verkocht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Hyman het volgende:!
Komt die vent van marktplaats, gaat ie mij zo betalen
haalt ie een papiertje van ¤5 uit zn broekzak
Rats!oh, das kut...
Ach, kijk die codes komen overeen, dan zijn ze nog geldig
?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Hyman het volgende:
!
Rats!oh, das kut...
Beschikkingsrecht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het heeft iets met de volksrechtgeschiedenis te maken, voor zover ik Google heb geraadpleegd.
Nee, 85quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je hebt iets voor vijf luttele euro's verkocht?
Ok.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beschikkingsrecht.
Dat woord.
Schoot me te binnen.
Opeens.
Jezus, als je iets ergens gaat betalen doe jeh et geld toch gewoon in je portomonnee? Ik doe alleen geld in me broekzak als ik net boodschappen heb gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Hyman het volgende:!
Rats!oh, das kut...
je hebt op de 2 helften beide dezelfde code staanquote:
ja hij had het in zn portemonnee, maar hij haalde het er te ruig uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jezus, als je iets ergens gaat betalen doe jeh et geld toch gewoon in je portomonnee? Ik doe alleen geld in me broekzak als ik net boodschappen heb gedaan
O, ik begreep niet dat hij scheurde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
je hebt op de 2 helften beide dezelfde code staan
Op papiergeld dan, dus wanneer ie scheurt kan je hem gewoon plakken
Wat heb je aan een portefeuille?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jezus, als je iets ergens gaat betalen doe jeh et geld toch gewoon in je portomonnee? Ik doe alleen geld in me broekzak als ik net boodschappen heb gedaan
Had dat gewoon geweigerd, kom op manquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
je hebt op de 2 helften beide dezelfde code staan
Op papiergeld dan, dus wanneer ie scheurt kan je hem gewoon plakken
Misschien had die man wel net boodschappen gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dikke care, hij is toch alweer gemaaktquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had dat gewoon geweigerd, kom op man.
Jeetje gast, je doet toch VWOquote:
O.a. inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het heeft iets met de volksrechtgeschiedenis te maken, voor zover ik Google heb geraadpleegd.
Als je bij defensie werkt, ben je niet automatisch een soldaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:44 schreef Hyman het volgende:
Die gast was breed trouwenswant het was een soldaat, of tenminste hij zei dat ie bij defensie werkte
Ik las jij waterpoloquote:
En dan niet meer dan 85 euro aan een PC bestedenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:44 schreef Hyman het volgende:
Die gast was breed trouwenswant het was een soldaat, of tenminste hij zei dat ie bij defensie werkte
Wel als je een hele grote legertas in je auto hebt liggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je bij defensie werkt, ben je niet automatisch een soldaat.
En een hele bak muntgeld is idd niet handigquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als je het er maar voorzichtig uithaalt ja
Je gaat me niet stalken he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik las jij waterpolo! Vertel, welke club
Waarom zou ikquote:
Stond je te trillen op je benen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:44 schreef Hyman het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan niet meer dan 85 euro aan een PC besteden.
Waarom zou je een uber game pc moeten kopen, als je alleen maar internet en msnt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan niet meer dan 85 euro aan een PC besteden.
Klopt. Westland hieroquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik polo bij de IJsel, zegt je vast niets
Daarom moet je dus ook geen munten gebruiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En een hele bak muntgeld is idd niet handig
Ja verdorie, straks wilde ie niet betalen en ging ie dreigen mij in elkaar te slaanquote:
Jawel man. Zilveren vijftigjequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef KingGone het volgende:
[..]
Daarom moet je dus ook geen munten gebruiken.
Als lid van de Defensie moet je minstens 300,- aan je pc uitgevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom zou je een uber game pc moeten kopen, als je alleen maar internet en msnt?
Ik heb om die reden ook mijn pc verkocht, en ben ik verder gegaan op mn laptop.
Daarbij was zn laptop gisteren gecrashed
Zal wel tegenvallen. Ik kan met mijn opleiding ook bij defensie gaan werken en meegestuurd worden op missies, maar dan ben je niet een soldaat. Dan ben je van het medische team. Ik gok dat die ook zo'n grote tas krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel als je een hele grote legertas in je auto hebt liggen
Is dat de naam van je teamquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja verdorie, straks wilde ie niet betalen en ging ie dreigen mij in elkaar te slaan
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als lid van de Defensie moet je minstens 300,- aan je pc uitgeven.
Ja, ZV Westland Dijkglas.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is dat de naam van je team? Nooit van gehoord
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is dat de naam van je team? Nooit van gehoord
Dus 's avonds eet je wel echt eten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, anders eet ik 's ochtends niks.
Pluk 'ie al?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, ZV Westland Dijkglas.
(laatste is dus de sponsor)
Duh. Ik kan 's ochtends nooit iets door m'n keel krijgen op cornflakes na.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus 's avonds eet je wel echt eten?
Dat kan, maar dan heb ik dr nog nooit van gehoordquote:
Best veel waard nu geloof ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij accepteren veel mensen dat niet.
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, anders eet ik 's ochtends niks.
Ah oke, tof. Wij hebben geen sponsorquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, ZV Westland Dijkglas.
(laatste is dus de sponsor)
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb ik dr nog nooit van gehoord
Ik ga stuk als ik niets eetquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh. Ik kan 's ochtends nooit iets door m'n keel krijgen op cornflakes na.
Ik leer wel veel hier zegquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, tof. Wij hebben geen sponsor!!
Kee, trainze!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik leer wel veel hier zeg
Maar ik ben nu weg, evn omkleden en dan trainen![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het fijn, anders word ik misselijk.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Die groene headers met regenboog en zo.
Hihi, die is vetquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik verveelde me.
[ afbeelding ]
bla bla bla
[ afbeelding ]
Je wat.quote:
Super toll!quote:
jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef Desunoto het volgende:
Uh oh nu gaan mensen die nieuwe headers voorstellen, en vervolgens komt er weer drama om de nieuwe OP.
Ik vind 'm serieus vet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef Desunoto het volgende:
Uh oh nu gaan mensen die nieuwe headers voorstellen, en vervolgens komt er weer drama om de nieuwe OP.
quote:
Ik haal zo popcorn, en dna ga ik na training alles teruglezenquote:
PI.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef Jotcha het volgende:
Nee man deze rode zijn veel stijlvoller en meer classy
Geen ideequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef KingGone het volgende:
[..]
. Wat is de filosofie achter het niet centreren van de tekst in de hoofdheader , terwijl dat wel gedaan is de eindheader?
De regenboog Jordy, de regenboog...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef KingGone het volgende:
[..]
. Wat is de filosofie achter het niet centreren van de tekst in de hoofdheader , terwijl dat wel gedaan is de eindheader?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
Ik stel voor dat we de nieuwe headers van Yasserarayoot gebruiken.
Je leest m'n vraag verkeerd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De regenboog Jordy, de regenboog...
Deken.quote:
Doen! En lief dat centreren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
bla bla
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
bla bla
[ afbeelding ]
Dit wordt 'mquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
eind resultaat
[ afbeelding ]
bla bla
[ afbeelding ]
Als ik zo hendig 10 euro eruitgris?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik vind het zo pauperig eruitzien...
hey, NoelGallagher is er!
Oasis voorbij he
het gebeurt gewoon..somsquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef Jotcha het volgende:
Is het een idee om elke maand, of bepaalde tijd iemand de headers te laten maken?
Ja man, goed naatje, mjah, gelukkig heb ik ze al live gezienquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik vind het zo pauperig eruitzien...
hey, NoelGallagher is er!
Oasis voorbij he
Same, heb nog drie mooie foto;s op me Hyves staan, stond helemaal vooraan bij Gem.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja man, goed naatje, mjah, gelukkig heb ik ze al live gezien
Ik wil ook in de opmag ook wel eens een keer
Ik was naar Duitsland geweest toenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Same, heb nog drie mooie foto;s op me Hyves staan, stond helemaal vooraan bij Gem.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef Jotcha het volgende:
Is het een idee om elke maand, of bepaalde tijd iemand de headers te laten maken?
Met wie ga je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef Hyman het volgende:
http://ticketunlimited.nl(...)d/Pendulum/14259.htm
OMEGEURT!![]()
ITB!!!!11einz!
Grappenmakerquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
Nog twee dagen totMUCC
![]()
Veegt de vloer aan met Pendulum.
Ik heb The Prodigy lekker gezienquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wil ze ook nog een keer zien. En the Prodigy, en Sum 41
MUCC, of w/e nooit van gehoord (69,603 listeners)quote:
Ik ook!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb The Prodigy lekker gezien
Dat is wel heel erg kromquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
MUCC, of w/e nooit van gehoord (69,603 listeners)
Pendulum (405,080 listeners)
Wie pwnd wie?
Volgens die beredenering is Lil Wayne nog beter dan Pendulum.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
MUCC, of w/e nooit van gehoord (69,603 listeners)
Pendulum (405,080 listeners)
Wie pwnd wie?
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kromOmdat meer mensen er naar luisteren, is het beter?
Slechte troll dit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, het heeft niet zonder reden meer luisteraars
, en dan is het verschil niet eens klein
Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat dat een drogreden isquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dude.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Uhm, nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, want Japans geblehr is gewoon kut
Geblehr in welke taal is kut, maar sommige Japanse bandjes zijn bestquote:Op maandag 12 oktober 2009 @ 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Want van Atreyu en As I Lay Dying en consorten versta je de tekst wél, en wil je wél weten wat het betekent?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oke.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
ナイトメアquote:
Ik weet niet wat het is met mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geblehr in welke taal is kut, maar sommige Japanse bandjes zijn best
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met mijmaar zodra ze japans beginnen te mekkeren dan vind ik het gewoon ronduit kut
, zelfs al klinkt de muziek goed
Die is/was ook vast en zeker 2 keer zo goed als MUCCquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Britney Spears
53,532,752 plays (1,175,965 listeners)
Britney Spears is zo'n 2 en een half keer beter dan Pendulum.
Vanaf nu staat dit topic in het teken van artiesten posten die beter zijn dan Pendulum volgens Heimens logica.
Nee, das echt een anti-climax voor mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En Japans is nog wel zo'n mooie taal in muziek.
Oasisquote:
Hey man , im gonna let you finish, but Pendulum gives the best show of all timesquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Desunoto het volgende:
Jay-Z is ook beter dan Pendulum.
En Beyoncé ook.
En Kanye West.
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hey man , im gonna let you finish, but Pendulum gives the best show of all times
Tyfus. 200 miljoen plays voor een middelbare school bandje van niks.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Zeroku het volgende:
The Beatles
195,308,937 plays (1,881,691 listeners)
Dat lieg jequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee
Boom boom boom boom
Flits flits
Boom boom boom boom
Flits flits
Dan luister ik nog liever Vengaboys
Even de plays aangepast he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef Zeroku het volgende:
The Vengaboys
112,332,514 plays (170,369 listeners)
Moet je naar politiek gaan, daar kom je denk ik wel aan je trekken.quote:
Hierbij degradeer ik je tot mafkeesquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid.
Vengaboys > Pendulum
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef -SG- het volgende:
'Cause I'm Slim Shady, yes I'm the real Shady
All you other Slim Shadys are just imitating
So won't the real Slim Shady please stand up,
please stand up, please stand up?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Had trouwens een 8 voor de presentatie die ik gister nog aan het maken was.
Ik een 7.5quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Ik vond ook dat je goed improviseerde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond ook dat je goed improviseerde.
¤55 voor Pendulum?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Hyman het volgende:
Niemand heeft het geld voor de ticketsof heeft geen zin om er ¤55 voor te dokken
Zie je!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Echte fans hebben er wat voor over huhquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
¤55 voor Pendulum?![]()
![]()
Groot gelijk hebben ze.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
¤55 voor Pendulum?![]()
![]()
Groot gelijk hebben ze.
Voor 4 personen hoop ik?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
Ik heb ook niet voor niets 94¤ betaald voor Paramore![]()
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echte fans hebben er wat voor over huh
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef -SG- het volgende:
Ohja was ook geniaal, we moesten ook een 'presentatie' houden over een klassenuitje, iedere (tutor)groep moest een presentatie maken. Maar wij waren dat helemaal vergeten dus toen het 3e groepje bezig was met hun presentatie (wij waren groep 5, dus we hadden echt kei weinig tijd, zo'n presentatie duurt nog geen 5 minuten)hebben wij in de klas kei snel die presentatie in elkaar gezet.
Wokken, Laserquesten en daarna stratum.
Dus binnen 5 minuten hadden wij die presentatie afgeraffeld en voor de klas gepresenteerd, moest iedereen kiezen wat we gingen doen. Hadden ze ons idee nog gekozen ook![]()
. Iedereen kei boos want die andere groepen hadden allemaal van die mooie presentaties en wij echt zo'n kut presentatie
.
Nee, nu lacht iedereen mij uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja ik mocht niet zeggen dat ik bij je in de klas zit he.
Je hebt me moed ingepraat jongenquote:
In Nederland?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echte fans hebben er wat voor over huh
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij kreeg er wss 94 euro voor om te komen
Ja, en het idee was ook nog goed (gewoon ter plekke verzonnenquote:
Je wil natuurlijk niet bij zo'n suffe MUCC luisteraar zitten he. Kijken ze opeens heel anders naar je.quote:
Hihi, Pinkpop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Noortje. het volgende:
Hohohohoofdpijn.
DUDE HEIMEN WAAROM BETAAL JE ¤ 94 EURO VOOR PARAMORE?!?!?!?!?!?!?!?!?! Daar kan je bijna een festival met 40 bands voor doen.
Ja dat dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk niet bij zo'n suffe MUCC luisteraar zitten he. Kijken ze opeens heel anders naar je.
HAHA SG GAAT MET JAPPENFAPPER OM HEEHEEE![]()
![]()
De beste ideeėn worden bedacht in de tijd dat het duurt om te knipogen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en het idee was ook nog goed (gewoon ter plekke verzonnen).
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n blowavatar? Blow jij?
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De beste ideeėn worden bedacht in de tijd dat het duurt om te knipogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |