Ok.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beschikkingsrecht.
Dat woord.
Schoot me te binnen.
Opeens.
Jezus, als je iets ergens gaat betalen doe jeh et geld toch gewoon in je portomonnee? Ik doe alleen geld in me broekzak als ik net boodschappen heb gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Hyman het volgende:!
Komt die vent van marktplaats, gaat ie mij zo betalen
haalt ie een papiertje van ¤5 uit zn broekzak
Rats!oh, das kut...
Ach, kijk die codes komen overeen, dan zijn ze nog geldig
je hebt op de 2 helften beide dezelfde code staanquote:
ja hij had het in zn portemonnee, maar hij haalde het er te ruig uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jezus, als je iets ergens gaat betalen doe jeh et geld toch gewoon in je portomonnee? Ik doe alleen geld in me broekzak als ik net boodschappen heb gedaan
O, ik begreep niet dat hij scheurde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
je hebt op de 2 helften beide dezelfde code staan
Op papiergeld dan, dus wanneer ie scheurt kan je hem gewoon plakken
Wat heb je aan een portefeuille?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jezus, als je iets ergens gaat betalen doe jeh et geld toch gewoon in je portomonnee? Ik doe alleen geld in me broekzak als ik net boodschappen heb gedaan
Had dat gewoon geweigerd, kom op manquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
je hebt op de 2 helften beide dezelfde code staan
Op papiergeld dan, dus wanneer ie scheurt kan je hem gewoon plakken
Misschien had die man wel net boodschappen gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dikke care, hij is toch alweer gemaaktquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had dat gewoon geweigerd, kom op man.
Jeetje gast, je doet toch VWOquote:
O.a. inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het heeft iets met de volksrechtgeschiedenis te maken, voor zover ik Google heb geraadpleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |