Tja, ik heb die Scheringa wel eens ontmoet, als mens wel goed denk ik, doet ook wel heel veel voor goede doelen, zijn bedrijfsvoering is wel wat laakbaar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheringa mag van mij gewoon failliet gaan. Arrogante kwal, nooit gemogen die vent.
Als men nou gewoon naar mij geluisterd had was DSB al 10 jaar geleden failliet gegaan, maar ja... wie neemt nou wat aan van een 12-jarig jochie.
Gelukkig ben jij altijd waakzaam en sta je klaar om onmiddellijk in te grijpen wanneer er een nieuw topic aangemaakt moet wordenquote:
zonder ophelia waren we nergensquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd waakzaam en sta je klaar om onmiddellijk in te grijpen wanneer er een nieuw topic aangemaakt moet worden!
Ja, ben ik klaar voor een half uurtje doorposten is er geen topicquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd waakzaam en sta je klaar om onmiddellijk in te grijpen wanneer er een nieuw topic aangemaakt moet worden!
En hij's van AZquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, ik heb die Scheringa wel eens ontmoet, als mens wel goed denk ik, doet ook wel heel veel voor goede doelen, zijn bedrijfsvoering is wel wat laakbaar...
Denk alleen niet dat ze hem persoonlijk te pakken kunnen nemen, die kerel blijft gewoon schat hemeltje rijk!
Ik heb een zwart-witte kat (en een rood-witte) bij ons is geen enkele kledingcombo veiligquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, een zwarte coltrui en witte kattenharen
Snap ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een zwart-witte kat (en een rood-witte) bij ons is geen enkele kledingcombo veilig
Ik kan die vent niet uitstaan, zelfs als hij gepersifleerd wordt bij Koefnoen lopen de rillingen over m'n rug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, ik heb die Scheringa wel eens ontmoet, als mens wel goed denk ik, doet ook wel heel veel voor goede doelen, zijn bedrijfsvoering is wel wat laakbaar...
Denk alleen niet dat ze hem persoonlijk te pakken kunnen nemen, die kerel blijft gewoon schat hemeltje rijk!
Er moet sowieso toch onderzoek komen? Om verzekeringsfraude te onderzoeken, dan wordt er toch altijd de reden van de brand onderzocht? Dacht ik tenminste hoor...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Is er eigenlijk een onderzoek ingesteld naar de brand in de Zino? Ik hoor van verschillende kanten dat het de eigenaar namelijk wel heel goed uit komt dat die tent is afgefikt...
Dat wist ik niet zeker, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er moet sowieso toch onderzoek komen? Om verzekeringsfraude te onderzoeken, dan wordt er toch altijd de reden van de brand onderzocht? Dacht ik tenminste hoor...
jah die verhalen heb ik ook gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Is er eigenlijk een onderzoek ingesteld naar de brand in de Zino? Ik hoor van verschillende kanten dat het de eigenaar namelijk wel heel goed uit komt dat die tent is afgefikt...
Die verhalen hoor je natuurlijk altijd wel als een dergelijke tent affikt. Of het nou een restaurant, discotheek, club of broodjeszaak isquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die verhalen heb ik ook gehoord.
ja maar ook verhalen dat hij het wou verkopen enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die verhalen hoor je natuurlijk altijd wel als een dergelijke tent affikt. Of het nou een restaurant, discotheek, club of broodjeszaak is
Net zoals dat elke tent in Tilburg op de zaken van de Bolle groep en de Clochard na te koop staat!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ook verhalen dat hij het wou verkopen enzo
quote:
Ik heb andere verhalen gehoord, dat het namelijk helemaal niet zo goed ging.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Denk niet dat Hans en Tommy er blij mee zijn! Zino was een tent die flinke omzetten draaide en een trouw en groot publiek had! Wanneer ze goed verzekerd zijn zullen ze er wat dat betreft niet om huilen, maar persoonlijk wel! Ze hebben wel het geluk dat ze nu in de La Salle door kunnen gaan!
Tja, ik ken ze persoonlijk en geloof de verhalen nooit zo...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord, dat het namelijk helemaal niet zo goed ging.
Ik heb ook verhalen gehoord dat de meeste apparatuur een weekje voor de brand verhuisd is van de Zino naar de La Salle.... ontzettend veel geluk, of ruikt het hier toch naar verzekeringsfraude?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord, dat het namelijk helemaal niet zo goed ging.
ach ja, we zullen maar aan de onderzoekers over latenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb ook verhalen gehoord dat de meeste apparatuur een weekje voor de brand verhuisd is van de Zino naar de La Salle.... ontzettend veel geluk, of ruikt het hier toch naar verzekeringsfraude?
Nee joh, roddelen, speculeren, allemaal aannames maken die op niets gebaseerd zijn, zo hoor je dat te doen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach ja, we zullen maar aan de onderzoekers over laten
Dat is bullshit! Er is juist spul van de La Salle naar de Zino gegaan omdat La Salle in principe gesloten zou worden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb ook verhalen gehoord dat de meeste apparatuur een weekje voor de brand verhuisd is van de Zino naar de La Salle.... ontzettend veel geluk, of ruikt het hier toch naar verzekeringsfraude?
Vous parlez français? Tres Bienquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Je me n'interesse pas. Hoe is het verder? Ik heb pijn aan mijn ooooogen, van het heel-veel-moeilijk-engels-artikel-aandachtig-lezen/op het pc scherm kijken I guess
. Mmweh.
Oui, je m'appelle hetzusjevan et j'ai 20 ans. J'ai eu six ans français à l'école secondaire mais maintenant.. pfft. Ik kan het echt niet meer. Owja: "je voudrais un kilo de pommes et fifi est un chien et ou est l'syndicat d'initiative?"quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Vous parlez français? Tres Bien
bah aandachtig lezen op een scherm kan ik ook niet langer dan een half uurtje achterelkaar, dan heb ik zeker hoofdpijn...
Kappers zat, maar goedkoop.. Mij kost het 29 euro geloof ik, vind ik zelf niet echt goedkoop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Stuurloos het volgende:
Weet er iemand een goedkope kapper in het centrum? Het is namelijk weer erg nodig.
Vorige week nog wat belegde stokbroodjes gehaald bij De Ritz, altijd lekker.quote:
Waar zit die VoreG, in de Nieuwlandstraat? Als dat zo is, dan kan ik namelijk lopendquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:
Ik betaal 18 euro bij Team Kapsalon, altijd erg tevreden over! Tenminste ook leuke kapsters die ook nog eens lekker mee kunnen ouwehoeren!
Ik slik nooit pijnstillers, maar bij hoeveel heb je een overdosis en ga je dood? Vanochtend door m'n rug gegaan en kan echt helemaal niets...
Ik wil graag een kilo aardappels en fifi is een hond en waar is het vvv-kantoor? Haha, dat ik het nog weet zegquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oui, je m'appelle hetzusjevan et j'ai 20 ans. J'ai eu six ans français à l'école secondaire mais maintenant.. pfft. Ik kan het echt niet meer. Owja: "je voudrais un kilo de pommes et fifi est un chien et ou est l'syndicat d'initiative?". Die weet ik nog
. Echt zonde, maarja. Lezen gaat me nog wel redelijk af
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |