Tuurlijk, want als Lorenzo echt z'n knie uit te kom had dan danst die deze maand niet meer, mag al blij zijn dat ie met krukken mag lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef BoNi het volgende:
Pablo danst volgende week gewoon mee op de plek van Lorenzo natuurlijk.
Het gaat zijdelings door zijn knie, krijg koude rillingen en persoonlijke de-ja-vu gevoelens als ik er naar kijk, dus nee, gesimuleerd is het zeker nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:08 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Tuurlijk, want als Lorenzo echt z'n knie uit te kom had dan danst die deze maand niet meer, mag al blij zijn dat ie met krukken mag lopen.
Mocht ie volgende week wel dansen, dan is het -of- een grote aansteller, -of- de boel is in scene gezet. Dat laatste sluit ik niet eens uit.....men doet tegenwoordig veel voor kijkcijfers en Lorenzo, met zijn freerunner ervaring kan natuurlijk best een flinke val simuleren.
Laatste mogelijkheid zou kunnen zijn dat ie gewoon flink hard op zijn knieschijf is gevallen, maar goed, ik heb de bewuste scenes niet gezien en RTL-gemist doet het niet op mijn macbook
Ik heb het inderdaad niet zelf gezien, maar ik geloof julliequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat zijdelings door zijn knie, krijg koude rillingen en persoonlijke de-ja-vu gevoelens als ik er naar kijk, dus nee, gesimuleerd is het zeker niet
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef BoNi het volgende:
Pablo danst volgende week gewoon mee op de plek van Lorenzo natuurlijk.
Dat blonde vind ik dan minder op de fotos. Dan ziet ze er zo, uh, gewoontjes uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een mooie vrouw hoor... ze heeft een botergeile uitstraling
je lacht weerquote:
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachenquote:
je was niet de enige zondagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachen
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:10 schreef Gia het volgende:
Ik verwacht dat hij door het freerunning zo vaak geblesseerd is, dat dit gewoon een zwakke plek is geworden. Denk niet dat hij ooit nog een topdanser zal worden.
Ik heb een nichtje die zo is. Net een elastiek. We hebben er maar op turnen gedaan. Ongeloofllijk wat dat kind kan!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!
Als dat zo is dan gaat hij moves doen als: met gestrekt been zijn tenen kussen. Hup, knie de andere kant op buigen. Onderbeen haaks op bovenbeen en gaan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!
Uh... hypermobiel is slecht hoor. Dat wil bv zeggen dat je je benen als je staat te ver doorbuigt naar achter en da's niet goed voor je spieren. Die worden te opgerekt en later dus slap.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje die zo is. Net een elastiek. We hebben er maar op turnen gedaan. Ongeloofllijk wat dat kind kan!!
Niet alleen Lorenzo komt er in voor, ook SYTYCD jurylid Jan is er in te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:17 schreef rac het volgende:
Ik dacht al dat ik Lorenzo eerder op TV had gezien ,ik weet niet of het al eerder gepost was ,
maar hier een paar jaar geleden in het uur van de wolf link
http://player.omroep.nl/?aflID=4726780
Jacob de breakdancer die niet mee kon komen bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde 't ook net.![]()
Zouden ze nu Pablo terug laten komen of toveren ze nog een konijn uit de hoed? Zouden ze die gast terugbrengen die niet meer mee deed met de masterclass van de Michael Jackson choreograaf? Ben even z'n naam kwijt.
Ik vond het een toffe gozer, maar hij is geen allrounder. Hopelijk gaat hij daar aan werken en dan zien we die volgend jaar ook wel weer. net zoals Lorenzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
Oh ja, Jacob, zo heette die. Het zou me niet verbazen als die toch nog een kans krijgt, alhoewel hij natuurlijk z'n kruit redelijk heeft verschoten door zo passief aanwezig te zijn bij de workshop in LA.
Het blijft jammer.
Ik denk toch hij, of ze zetten The Mask in (waarschijnlijk Omar of die jumpstylende opa).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef _Arual_ het volgende:
Als ze die gladjakker dan maar niet in de herkansing doen.
Met die zwoele stemquote:
Euh, de conclusie dat zij hypermobiel is, is al door deskundigen gesteld, hoor. Dat verzin ik niet zelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh... hypermobiel is slecht hoor. Dat wil bv zeggen dat je je benen als je staat te ver doorbuigt naar achter en da's niet goed voor je spieren. Die worden te opgerekt en later dus slap.
Tis niet hetzelfde als gewoon lekker lenig zijn
Lijkt me ook wel logisch eigenlijk. Stel nou dat hij door deze blessure bepaalde dingen niet meer kan of het hele jaar niet kan dansen, misschien is zijn niveau dan wel achteruit gegaan. Lijkt me dan logisch dat hij opnieuw auditie moet doen. Misschien zijn er dan wel meer dansers met hoog niveau en dan zou er misschien iemand die beter is dan lorenzo niet mee kunnen doen om dat een plek in de liveshows al vergeven is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef Charmian het volgende:
Vraag me af of ze dat doen, zal me niets verbazen dat ze hard genoeg zijn om te zeggen 'gevalletje pech, maar je kunt je voor volgend jaar natuurlijk altijd weer inschrijven'.
D'r zullen vast wel 1001 contracten zijn waarbij RTL ook maar enige aansprakelijkheid van zich afslaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:40 schreef Charmian het volgende:
Heel jammer, hij was eigenlijk wel mijn favoriet. Vraag me eigenlijk af of ze nog iets van een contract moeten tekenen dat als er zoiets gebeurt RTL niet verantwoordelijk is omdat ze bepaalde dingen moesten uitvoeren. Zou best kunnen dat zo'n choreograaf veel te veel wil in één week tijd ik heb dan ook werkelijk absoluut geen idee hoe zoiets er aan toe gaat in de danswereld
Gewoon opnieuw audtites doen denk ik. In USA was er ook wel eens iemand dramatisch geblesseerd tijdens de Vegas ronde geloof ik, en dat was ook gewoon weer opnieuw. Ze had zelfs een jaar overgeslagen daarna vanwege een babietje wat er nog tussendoor geperst werd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:39 schreef maok het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel logisch eigenlijk. Stel nou dat hij door deze blessure bepaalde dingen niet meer kan of het hele jaar niet kan dansen, misschien is zijn niveau dan wel achteruit gegaan. Lijkt me dan logisch dat hij opnieuw auditie moet doen. Misschien zijn er dan wel meer dansers met hoog niveau en dan zou er misschien iemand die beter is dan lorenzo niet mee kunnen doen om dat een plek in de liveshows al vergeven is.
Maar goed, dat zien we volgend jaar wel.
Het IS dan ook niet de aansprakelijkheid van RTL. Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D'r zullen vast wel 1001 contracten zijn waarbij RTL ook maar enige aansprakelijkheid van zich afslaat.
Vraag me af of Pablo nog wel een tweede keer weggestuurd wil worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Aww, Lorenzo toch....
Nu moeten we tegen die kale glitterborst van Pablo aankijken met die sem-suave-look
Ja precies, iedere danserw eet dat ie ooit wel een keer een blessure zal krijgeen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Het IS dan ook niet de aansprakelijkheid van RTL. Lijkt me duidelijk.
Dat ging hij toch wel!quote:
Ik erger me er minder aan dan aan Elizequote:
En nou kijken we tegen de koplampen zelf aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me er minder aan dan aan Elize
Wat keek die als een bang hert in een zooi koplampen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nou kijken we tegen de koplampen zelf aan
Feitelijk is het gewoon een farce als ie terugkomt... de jury heeft hem namelijk al afgeserveerd dus het zou belachelijk zijn als ie een tweede keer wel door magquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Daph_ het volgende:
Als Pablo terug komt hoop ik dat ie er gelijk weer uitligt
Daar kon je op wachten natuurlijk, die opmerking...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef livelink het volgende:
Ik vind wel dat we Pablo een eerlijke kans moeten geven. Een makkelijke positie is het voor hem sowieso niet.
Iets heel anders, ik kreeg bij het duo Angelo en Els echt een flashback naar het duo Timor en Annemiek. Hadden jullie dat ook?
Dat hoop ik echt! Als hij niet meer mee doet vind ik het gelijk een stuk minder interessant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Charmian het volgende:
Hoorde net in Boulevard dat Lorenzo misschien toch gewoon doorgaat. Verrassing wordt nog hoe en zien we zondag. Je zag hem inderdaad op z'n krukken tekeer gaan.
Boezemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg je die verjaardga maar afquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
Hmm, aankomende zondag ga ik gourmetten wegens verjaardag. Volgens mij ga ik niet heel veel meekrijgen dit jaar. De tering.
IIk kan ook met de macbook naar de verjaardagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:26 schreef Cee het volgende:
Volgend jaar weer jarig, je moet dingen opofferen Pheno.
Ja, sorry jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef Taurus het volgende:
Ik wou al zeggen, ik zit net terug te kijken en er wordt helemaal niet gezegd dat ie 'misschien weer mee doet'. Gewoon 'we zien zondag wel hoe ze het oplossen' (als in, wie wordt de nieuwe danspartner van dingetje).
Ik vond het trouwens wel nep over komen, vooral die grouphug, die was 'n beetje raar 'blij'. Krijg bijna hoop dat het 'Lorenzo stopt'-gebeuren in scene gezet is.Maar zal wel niet.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
Hmm, aankomende zondag ga ik gourmetten wegens verjaardag. Volgens mij ga ik niet heel veel meekrijgen dit jaar. De tering.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan zeg je die verjaardga maar af![]()
Ik kan morgen op de markt wel lekkere hapjes halen, paprika, champignonnetjes etc. voor ider wat wils.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Cee het volgende:
Oh ja gezellig!Pheno ik heb nog een paar pakken kaasstengels en een fles Sprite en vloeibare boter, wat heeft de rest? We moeten even een tafel regelen die groot genoeg is voor onze laptops zodat we toch nog onder het kijken naar elkaar kunnen posten.
Ben blij dat Pablo niet terugkeert... dat was toch wat vreemd geweest als je al door de jury bent afgeserveerdquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Remy gaat Lorenzo vervangen. Volgens mij is dat die gast die via die wedstrijd in het programma is gekomen.
Dat is wel de comebackkid, die is er al 2 keer uit geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef Cee het volgende:
Pffff, Remy, die was toch al best snel eruit gejoept toen ze eenmaal in LA waren? Of zat hij wel bij de laatste groep die Dance for your life moesten doen en daarna te horen kregen of ze top 20 waren of niet?
3 keer is scheepsrechtquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat is wel de comebackkid, die is er al 2 keer uit geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |