Tuurlijk, want als Lorenzo echt z'n knie uit te kom had dan danst die deze maand niet meer, mag al blij zijn dat ie met krukken mag lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef BoNi het volgende:
Pablo danst volgende week gewoon mee op de plek van Lorenzo natuurlijk.
Het gaat zijdelings door zijn knie, krijg koude rillingen en persoonlijke de-ja-vu gevoelens als ik er naar kijk, dus nee, gesimuleerd is het zeker nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:08 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Tuurlijk, want als Lorenzo echt z'n knie uit te kom had dan danst die deze maand niet meer, mag al blij zijn dat ie met krukken mag lopen.
Mocht ie volgende week wel dansen, dan is het -of- een grote aansteller, -of- de boel is in scene gezet. Dat laatste sluit ik niet eens uit.....men doet tegenwoordig veel voor kijkcijfers en Lorenzo, met zijn freerunner ervaring kan natuurlijk best een flinke val simuleren.
Laatste mogelijkheid zou kunnen zijn dat ie gewoon flink hard op zijn knieschijf is gevallen, maar goed, ik heb de bewuste scenes niet gezien en RTL-gemist doet het niet op mijn macbook
Ik heb het inderdaad niet zelf gezien, maar ik geloof julliequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat zijdelings door zijn knie, krijg koude rillingen en persoonlijke de-ja-vu gevoelens als ik er naar kijk, dus nee, gesimuleerd is het zeker niet
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef BoNi het volgende:
Pablo danst volgende week gewoon mee op de plek van Lorenzo natuurlijk.
Dat blonde vind ik dan minder op de fotos. Dan ziet ze er zo, uh, gewoontjes uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een mooie vrouw hoor... ze heeft een botergeile uitstraling
je lacht weerquote:
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachenquote:
je was niet de enige zondagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachen
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:10 schreef Gia het volgende:
Ik verwacht dat hij door het freerunning zo vaak geblesseerd is, dat dit gewoon een zwakke plek is geworden. Denk niet dat hij ooit nog een topdanser zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |