Programma gemist!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Pheno het volgende:
Next week
Kut dat ik het alleen deze maand kan zien, de rest wordt wat lastig vanuit Amerika
En die dyslecten mogen ze ook een nekschot verkopen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Cee het volgende:
Het was gezellig, mensen.Ik voorzie menig zondagavond met een dekentje en een laptop op m'n schoot en een bakkie cappucino op tafel de boel hier te beoordelen.
Oh en trouwens, berichtje voor RTL:
DANK U. Voor het kiezen van goede presentators, het vaart houden in het programma, het kiezen van enkele bekwame choreografen, een leuk gevarieerde top 18.
Nu alleen nog de regie het schavot op.
Kan je niet zien vanuit de US volgens mij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Programma gemist!
Ben je wle te laat met melig commentaar
Maar goed, dan pas je bij de show met die rare ondertitels.
heujquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die dyslecten mogen ze ook een nekschot verkopen!
Dat vind ik dan weer grappig, die blindtypers die een hele tirade van Dan in 5 woorden samenvatten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die dyslecten mogen ze ook een nekschot verkopen!
Florida. 3,5 week. Dus eind november weer terug. Wanneer is de finale?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je niet zien vanuit de US volgens mij.
Pheno waar gaat de reis naartoe? Mazzelaar.
Goeie samenvattingquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Cee het volgende:
Het was gezellig, mensen.Ik voorzie menig zondagavond met een dekentje en een laptop op m'n schoot en een bakkie cappucino op tafel de boel hier te beoordelen.
DANK U. Voor het kiezen van goede presentators, het vaart houden in het programma, het kiezen van enkele bekwame choreografen, een leuk gevarieerde top 18.
Wij zijn toch niet van plan om de ondertitels te gaan schrijven of jij wel? Wij mogen wel blijven... tochquote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Florida. 3,5 week. Dus eind november weer terug. Wanneer is de finale?
Mag ik het voorbehoud maken dat het bloed wel de boezem bereikte, maar niet de hersens. Na de dertigste uitleg hoe het programma werkt op zo'n jeugdjournaal toon ben ik dingen naar boezem gaan gooien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Cee het volgende:
Alles beter dan Elize. ALLES. Al hadden ze er een gedroogde drol neer gezet, altijd een vooruitgang.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mag ik het voorbehoud maken dat het bloed wel de boezem bereikte, maar niet de hersens. Na de dertigste uitleg hoe het programma werkt op zo'n jeugdjournaal toon ben ik dingen naar boezem gaan gooien.
Ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:56 schreef Pheno het volgende:
Dan zit ik bij Rammstein op 6 december. Nou ja, het wordt iig maandag herhaald geloof ik.
het is allemaal pheno's schuldquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Tot volgende week :w
ik heb in tijden niet zo gelachen![]()
ik zal je jou en je grappen missenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Florida. 3,5 week. Dus eind november weer terug. Wanneer is de finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |