Tuurlijk, want als Lorenzo echt z'n knie uit te kom had dan danst die deze maand niet meer, mag al blij zijn dat ie met krukken mag lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef BoNi het volgende:
Pablo danst volgende week gewoon mee op de plek van Lorenzo natuurlijk.
Het gaat zijdelings door zijn knie, krijg koude rillingen en persoonlijke de-ja-vu gevoelens als ik er naar kijk, dus nee, gesimuleerd is het zeker nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:08 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Tuurlijk, want als Lorenzo echt z'n knie uit te kom had dan danst die deze maand niet meer, mag al blij zijn dat ie met krukken mag lopen.
Mocht ie volgende week wel dansen, dan is het -of- een grote aansteller, -of- de boel is in scene gezet. Dat laatste sluit ik niet eens uit.....men doet tegenwoordig veel voor kijkcijfers en Lorenzo, met zijn freerunner ervaring kan natuurlijk best een flinke val simuleren.
Laatste mogelijkheid zou kunnen zijn dat ie gewoon flink hard op zijn knieschijf is gevallen, maar goed, ik heb de bewuste scenes niet gezien en RTL-gemist doet het niet op mijn macbook
Ik heb het inderdaad niet zelf gezien, maar ik geloof julliequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat zijdelings door zijn knie, krijg koude rillingen en persoonlijke de-ja-vu gevoelens als ik er naar kijk, dus nee, gesimuleerd is het zeker niet
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef BoNi het volgende:
Pablo danst volgende week gewoon mee op de plek van Lorenzo natuurlijk.
Dat blonde vind ik dan minder op de fotos. Dan ziet ze er zo, uh, gewoontjes uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een mooie vrouw hoor... ze heeft een botergeile uitstraling
je lacht weerquote:
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachenquote:
je was niet de enige zondagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachen
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:10 schreef Gia het volgende:
Ik verwacht dat hij door het freerunning zo vaak geblesseerd is, dat dit gewoon een zwakke plek is geworden. Denk niet dat hij ooit nog een topdanser zal worden.
Ik heb een nichtje die zo is. Net een elastiek. We hebben er maar op turnen gedaan. Ongeloofllijk wat dat kind kan!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!
Als dat zo is dan gaat hij moves doen als: met gestrekt been zijn tenen kussen. Hup, knie de andere kant op buigen. Onderbeen haaks op bovenbeen en gaan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!
Uh... hypermobiel is slecht hoor. Dat wil bv zeggen dat je je benen als je staat te ver doorbuigt naar achter en da's niet goed voor je spieren. Die worden te opgerekt en later dus slap.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje die zo is. Net een elastiek. We hebben er maar op turnen gedaan. Ongeloofllijk wat dat kind kan!!
Niet alleen Lorenzo komt er in voor, ook SYTYCD jurylid Jan is er in te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:17 schreef rac het volgende:
Ik dacht al dat ik Lorenzo eerder op TV had gezien ,ik weet niet of het al eerder gepost was ,
maar hier een paar jaar geleden in het uur van de wolf link
http://player.omroep.nl/?aflID=4726780
Jacob de breakdancer die niet mee kon komen bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde 't ook net.![]()
Zouden ze nu Pablo terug laten komen of toveren ze nog een konijn uit de hoed? Zouden ze die gast terugbrengen die niet meer mee deed met de masterclass van de Michael Jackson choreograaf? Ben even z'n naam kwijt.
Ik vond het een toffe gozer, maar hij is geen allrounder. Hopelijk gaat hij daar aan werken en dan zien we die volgend jaar ook wel weer. net zoals Lorenzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
Oh ja, Jacob, zo heette die. Het zou me niet verbazen als die toch nog een kans krijgt, alhoewel hij natuurlijk z'n kruit redelijk heeft verschoten door zo passief aanwezig te zijn bij de workshop in LA.
Het blijft jammer.
Ik denk toch hij, of ze zetten The Mask in (waarschijnlijk Omar of die jumpstylende opa).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef _Arual_ het volgende:
Als ze die gladjakker dan maar niet in de herkansing doen.
Met die zwoele stemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |