je lacht weerquote:
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachenquote:
je was niet de enige zondagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben een zwak mens vergeef me, maar ik moest echt zo lachen zondag, en dan lees ik dat en dan begin ik direct weer te lachen
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:10 schreef Gia het volgende:
Ik verwacht dat hij door het freerunning zo vaak geblesseerd is, dat dit gewoon een zwakke plek is geworden. Denk niet dat hij ooit nog een topdanser zal worden.
Ik heb een nichtje die zo is. Net een elastiek. We hebben er maar op turnen gedaan. Ongeloofllijk wat dat kind kan!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!
Als dat zo is dan gaat hij moves doen als: met gestrekt been zijn tenen kussen. Hup, knie de andere kant op buigen. Onderbeen haaks op bovenbeen en gaan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Freerunning zal er vast mee te maken hebben. Hij zei ook dat hij had gemerkt dat hij nogal flexibel was, misschien licht hypermobiel (ofzoiets)? zeker als hij zondag weer meedoet!
Uh... hypermobiel is slecht hoor. Dat wil bv zeggen dat je je benen als je staat te ver doorbuigt naar achter en da's niet goed voor je spieren. Die worden te opgerekt en later dus slap.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje die zo is. Net een elastiek. We hebben er maar op turnen gedaan. Ongeloofllijk wat dat kind kan!!
Niet alleen Lorenzo komt er in voor, ook SYTYCD jurylid Jan is er in te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:17 schreef rac het volgende:
Ik dacht al dat ik Lorenzo eerder op TV had gezien ,ik weet niet of het al eerder gepost was ,
maar hier een paar jaar geleden in het uur van de wolf link
http://player.omroep.nl/?aflID=4726780
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |