Dan zeg je die verjaardga maar afquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
Hmm, aankomende zondag ga ik gourmetten wegens verjaardag. Volgens mij ga ik niet heel veel meekrijgen dit jaar. De tering.
IIk kan ook met de macbook naar de verjaardagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:26 schreef Cee het volgende:
Volgend jaar weer jarig, je moet dingen opofferen Pheno.
Ja, sorry jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef Taurus het volgende:
Ik wou al zeggen, ik zit net terug te kijken en er wordt helemaal niet gezegd dat ie 'misschien weer mee doet'. Gewoon 'we zien zondag wel hoe ze het oplossen' (als in, wie wordt de nieuwe danspartner van dingetje).
Ik vond het trouwens wel nep over komen, vooral die grouphug, die was 'n beetje raar 'blij'. Krijg bijna hoop dat het 'Lorenzo stopt'-gebeuren in scene gezet is.Maar zal wel niet.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
Hmm, aankomende zondag ga ik gourmetten wegens verjaardag. Volgens mij ga ik niet heel veel meekrijgen dit jaar. De tering.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan zeg je die verjaardga maar af![]()
Ik kan morgen op de markt wel lekkere hapjes halen, paprika, champignonnetjes etc. voor ider wat wils.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Cee het volgende:
Oh ja gezellig!Pheno ik heb nog een paar pakken kaasstengels en een fles Sprite en vloeibare boter, wat heeft de rest? We moeten even een tafel regelen die groot genoeg is voor onze laptops zodat we toch nog onder het kijken naar elkaar kunnen posten.
Ben blij dat Pablo niet terugkeert... dat was toch wat vreemd geweest als je al door de jury bent afgeserveerdquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Remy gaat Lorenzo vervangen. Volgens mij is dat die gast die via die wedstrijd in het programma is gekomen.
Dat is wel de comebackkid, die is er al 2 keer uit geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef Cee het volgende:
Pffff, Remy, die was toch al best snel eruit gejoept toen ze eenmaal in LA waren? Of zat hij wel bij de laatste groep die Dance for your life moesten doen en daarna te horen kregen of ze top 20 waren of niet?
3 keer is scheepsrechtquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat is wel de comebackkid, die is er al 2 keer uit geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |