Dat kan een berg verklaren ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Oh wacht, volgens mij had je een directe link naar een post gepost hier, klopt dat?
Ik denk dat ik desbetrefende post verwijderd heb en dat hij het daarom niet meer kan weergeven.
* Outpost76 Is dronkenquote:
ik bedoel natuurlijk te vragen waar jij je vliesje bent verloren. is dat op het paard geweest? of tijdens turnles? of gewoon met je eerste vriendje? persoonlijke info is leuk van een mod.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op mijn warme chocolademelk.
Maar dat is geen feedback he.
Welnee, paardrijden, turnen, ik was niet zo sportiefquote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk te vragen waar jij je vliesje bent verloren. is dat op het paard geweest? of tijdens turnles? of gewoon met je eerste vriendje? persoonlijke info is leuk van een mod.
leuk die camel-achtige-toe in je profiel bij het laatste stripje.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee, paardrijden, turnen, ik was niet zo sportief
Met mijn eerste vriendje, op mijn 16e. Zo genoeg over mij, nu weer ontopic.
Het was meer in het kader van dat er de laatste tijd vaker met pedo gegooid wordt. Vanuit dat oogpunt heb ik het in deze weken ge-edit. Context absoluut, had er nu alleen een ongepast gevoel bij. Verder ook geen big-deal.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef heiden6 het volgende:
[Bi Yourself] #56 - Waar bikini's verplicht zijn!
C. maakt zich druk over een leeftijdsverschil 22-25, ik post sarcastisch een plaatje van pedobear... what's the big deal?Nou ja, laat het maar weg, boeit verder niet, maar wilde het wel even aankaarten. Lijkt me een typisch geval van geen oog voor de context hebben.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:38 schreef Maanvis het volgende:
Bh's maat 75M/75N waar?
BH's hebben niets met Sex te maken. Da's kleding, dus LIF.
En vwb offtopique reacties: Als 2 mods en 1 FA moeten ingrijpen in het topique is er iets mis.
Weet ik Tongquote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dit topic in onzin geplaatst.
Ik wil een hond nemen.
Weet niet welke mod hem naar SEX heeft gestuurd. Ik ken mijn grenzen.
Ian my darling!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Liesl, liefje, je weet dat ik van je hou enzo.
Maar als je een slotje op een spam topique zet omdat het spam is, is het volgens mij ook wel handig dan even die spam uit de spamOP te halen, hm?
Done.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef o.us het volgende:
Ideale cupmaat.
Mag dat kinderachtige discussie weg uit mijn topic? Dank u.
Raar topicquote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
Trap in ballen
Een post, linkt naar een kanaal met dezelfde naam als TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |