quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:22 schreef m-kay het volgende:
Iemand enig idee hoe de laatste track in de Djuma Soundsystem mix van dance dept. podcast 211 heet? Vrolijk deuntje met gitaartje erin, erg vet!
optie: 3T & Michael Jackson - Whyquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef thzk het volgende:
Weet iemand van wie het liedje is dat jaren 90 werd uitgebracht met een videoclip waarin Michael Jackson meedoet. Hij zingt niet echt mee met het liedje maar je hoort hem wel.
In de clip staat hij in de zee of onder een waterval ofzoiets dergelijks... Misschien weet iemand nog welke clip of van welke band het was!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:14 schreef stijn_ het volgende:
Ik heb zo af en toe een melodie in mn hoofd van een nummer, wat ik geloof ik voor het eerst op vakantie hoorde, dat was in Juli ongeveer. Ik weet niet hoe de artiest heet, maar ik heb het melodietje even nagemaakt in Fruityloops
zippyshare link
Instrument was electrische gitaar/synthesizer.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:49 schreef 101kiffle101 het volgende:
Ik zoek van de TMF reclame "License to Liberty" het nummer, als de jongen in de auto zit, en er een hiphop nummer voorbij komt en hij met zijn hand op en neer gaat.
Please respond
101kiffle101
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Iemand idee welk nummer als achtergrond muziek is gebruikt hier?
Shazam vind niks bij mij..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Atreidez het volgende:
FOX Afterfilm Charly Lownoise 28 februari 2009
FOX Afterfilm Charly Lownoise 28 februari 2009
Iemand idee welk nummer als achtergrond muziek is gebruikt hier?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik gisteravond hoorde in de bioscoop (voordat de film startte). Ik kon alleen maar de melodie en wat vlagen van de tekst horen maar volgensmij zongen ze op het eind (als ik het goed heb in het refrein) het volgende:
Get around, get around, get it wrong, get it right.
Er was een melodie tussendoor met een fluit (of soortgelijk instrument). Wie o wie weet het?
Slagsmalklubbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben meer op zoek naar een genre. Ik meen me te herinneren dat er een groep of band bestaat die voornamelijk Commodore64 muziek makenIk zoek dus dit soort muziek / remixen:
http://www.cinemassacre.c(...)/C64-by-stefanos.mp3
Iemand tips?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:26 schreef Mertofzo het volgende:
hey, ik zoek een nummer, het is een trance achtige nummer met een vocal, er wordt iets gezegd you could better run ofzo en iets met you stole my kiss en you stole my heart.
weten jullie welk nummer dit is?
bvd
mert
Ja te gekquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef aphrodisiac het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het nummer dat je hoort in het onderstaande filmpje:
Het nummer zit in het fragment tussen 10:10 - 10:25...
http://www.bnn.nl/page/wi(...)fa063acc048eb3b36fec
Wie-o-wie helpt mij?
Well done! Thanks!quote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:17 schreef Mertofzo het volgende:
[..]
AH hartstikke bedankt! ik zocht deze maar net iets anders het was een remix ofzo maar inmiddels heb ik het gevonden.
Welke film/ welke trailer?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik gisteravond hoorde in de bioscoop (voordat de film startte). Ik kon alleen maar de melodie en wat vlagen van de tekst horen maar volgensmij zongen ze op het eind (als ik het goed heb in het refrein) het volgende:
Get around, get around, get it wrong, get it right.
Er was een melodie tussendoor met een fluit (of soortgelijk instrument). Wie o wie weet het?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Starfly het volgende:
Ik zoek een dance achtig nummer. Het werd gister gedraaid in het cafe.
Ik kan me nog herrineren dan een lage stem "bomp it" zei ofzoiets, net voordat de climax van het nummer kwam. Het is een best wel bekend nummer want ik hoor hem best vaak tijdens het uitgaan.
Ah, top! Bedankt! "Bonkers" was het dus. Stom van me, clip heb ik ook al vaker gezien nl.quote:
Hij komt uit de jaren 80, het is Smalltown boy van Bronski beatquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Billy-jazz het volgende:
Ik zoek een liedje uit de jaren '90: iets met "runaway runaway runaway" in het refrein. En een vage beschrijving v/d videoclip: een jongeman (blond kort haar?) ontbijt (met zijn ouders?) en eet een hard gekookt ei (en vlucht uit huis?), stapt in een trein (?) en gaat naar het zwembad. Meer herinner ik me niet.Maar het liedje bestaat echt en het was volgens mij ook nog een hit! Anyone?
Dat is Aventura - Obsessionquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef OuiOui het volgende:
Vandaag bij Boer Zoekt Vrouw een redelijk bekend nummer om goed op te salsa-dansen. Het werd uitgezonden om ongeveer 2028 op Ned 1. Voor de mensen die het gezien hebben, en niet perse uitzendinggemist nodig hebben, hoop ik dat iemand mij kan vertellen welke track dit is.
Edit: http://www.boerzoektvrouw.nl/video/2009/2009-06/index.aspx
Uitzending van 11 oktober, nummer begint op 4:19.
OMG! Heldinquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij komt uit de jaren 80, het is Smalltown boy van Bronski beat
Ka zo snel niet de juiste muziek en clip bij elkaar krijgen (extra beelden er doorheen, acoustisch enzovoort) dus:
De clip:
en de muziek:
Sample daarvan is gebruikt in;quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Billy-jazz het volgende:
Ik zoek een liedje uit de jaren '90: iets met "runaway runaway runaway" in het refrein. En een vage beschrijving v/d videoclip: een jongeman (blond kort haar?) ontbijt (met zijn ouders?) en eet een hard gekookt ei (en vlucht uit huis?), stapt in een trein (?) en gaat naar het zwembad. Meer herinner ik me niet.Maar het liedje bestaat echt en het was volgens mij ook nog een hit! Anyone?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:36 schreef Stinus het volgende:
[..]
Sample daarvan is gebruikt in;
Is iets moderner
Nee, die ik bedoel gaat wel wat langzamer. Maar toch bedankt!quote:
Was voor de film, geen trailer.;)quote:
Aha, ik dacht dat je het in de zaal hoordequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef Jippie1994 het volgende:
[..]
Was voor de film, geen trailer.;)
Uhmm... ik heb niet meer informatie eigenlijk.:( Ik dacht radio veronica. Film begon om kwart over 9 (zaterdag 10 oktober)
grote gokquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef MRCLLO het volgende:
Ik zoek ook een liedje dat ik hoorde in een winkel. Ik weet alleen dat t waarschijnlijk door een afro-amerikaanse man is gezongen aan t accent te horen. De tekst die ik mij nog kan herinneren is:
Living the American dream, everything is not what it seems.
(ik heb de tekst al grondig gegoogled maar zondig resultaat )
T is een vrij simpel nummer met goede achtergrondmuziek t klonk vrij modern, of t met een beat was kan ik
niet precies zeggen.
N,
Gokje ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:56 schreef Stinus het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je het in de zaal hoorde
Maar ik heb ook een verzoek;
De laatste tijd heb ik een paar zinnen van een songtekst in mijn hoofd, maar kan het nummer maar niet vinden.
Het was iets in de richting van;
'It's Allright, yeah i'ts OK... baby, baby (I will be ok?)'
2e baby is krachtiger gezongen. Volgens mij was het nummer een beetje in Backstreet Boys stijl, iemand een idee?
Bedankt voor het meezoeken, maar deze had ik zelf ook al gevonden, en is hem nietquote:
Hmm, dat is hem ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Prixie het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Stinus het volgende:
[..]
Bedankt voor het meezoeken, maar deze had ik zelf ook al gevonden, en is hem niet
[/quote
Mysterious Ways van U 2 ?
Maar dat is weer niet Backstreetboys- achtig
Kooks - Mr Maker?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:56 schreef Stinus het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik een paar zinnen van een songtekst in mijn hoofd, maar kan het nummer maar niet vinden.
2e baby is krachtiger gezongen. Volgens mij was het nummer een beetje in Backstreet Boys stijl, iemand een idee?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef ymme het volgende:
Ik ben voor een dansoptreden op zoek naar het volgende nummer:
Het is volgens mij, iets met cowboys of indianen.
En ze zingen: "we are growing, to the himolaja" (waarschijnlijk anders geschreven).
En dan een soort kreten erdoor heen, aajeee ajoooho..
Ik begrijp het, als jullie het niet begrijpen. Maar nooit geschoten is altijd mis.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik vroeg me af of één van jullie weet hoe het nummer heet dat vrijwel hetzelfde refrein heeft als deze:
Het wordt iig gezongen door een man en er zit veel akoestische gitaar in.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe het nummer heet.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Gareth Gates - Spirit in the Sky.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef green86 het volgende:
Misschien kunnen jullie my helpen.
-Door een man gezongen (klinkt beetje jason mraz achtig)
-feel good song (echt vrolijk)
-top 40
kan me vaag een tekst herinneren iets met![]()
the birds / the birds in the sky.
Zo stom als ik m hoor dan kan ik m zo meezingen.
thnxx
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef deepart het volgende:
Vandaag hoorde ik zo'n liedje op de radio, ze zeiden dat hij vandaag nummer 2 of 3 stond.
Het was een rapper die ik nog niet eerder heb gehoord. Ergens op Q-music of slam!FM
Wie helpt mij?
Jaa! Dat is umquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Ik kwam hem toevallig tegen op youtube en dacht meteen aan jou Deepart
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Jaa! Dat is um![]()
![]()
![]()
Thanks maat, je bent de beste!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Rancune het volgende:
[..]
Gareth Gates - Spirit in the Sky.
En als origineel van Norman Greenbaum:
Click Clack -Jeff Doubleuquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:04 schreef Horatio het volgende:
Hey,
Ik zoek ook een nummer, het is een tech/techno achtig nummer dat Karotte draaide in zijn set op mysteryland 2009. In het nummer is vaak click-clack te horen. Sample:
Klik zshare Karotte ID
Nog maar een poging wagen dan ..quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:56 schreef Stinus het volgende:
[..]
Ja thanks! Weet nu in ieder geval waar ik voor moet zoeken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:31 schreef Prixie het volgende:
[..]
Click Clack -Jeff Doubleu
zijn verschilllende remixen van, kan ze zelf op you tube alleen niet vinden .
http://www.trackitdown.net/genre/house/track/1198512.html
Nee ook niet.quote:
MGMT - Kidsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef Lik het volgende:
Hoe heet het nummer dat op 1:00 begint?
http://vimeo.com/7072271
quote:
Nee sorry, zegt me nietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
"oehla-la-la-lalala-la-la-la" "oehla-la-la-lalala-la-la-la" "olé olá, olé olá"
Ik zie geen tijden, hij speelt hem af via WMP.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dalamar het volgende:
Als iemand dit weet... respect. In deze liveset van Dave Clarke zit op 52 minuten (ongeveer op driekwart, vlak voor Rej - Ame) een nummer dat ik gewoon echt niet meer kan plaatsen.
Hmm, dat komt omdat ik het op een cd heb staan. Maar goed, ongeveer op driekwart van de set, vlak voor Rej - Ame. De slider in WMP staat dan onder de rechterkant van de pic van Dave Clarke.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:12 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik zie geen tijden, hij speelt hem af via WMP.
System 7 - Planet 7 (Holden Mix)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:17 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hmm, dat komt omdat ik het op een cd heb staan. Maar goed, ongeveer op driekwart van de set, vlak voor Rej - Ame. De slider in WMP staat dan onder de rechterkant van de pic van Dave Clarke.
Damn, thanxquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef stijn_ het volgende:
[..]
System 7 - Planet 7 (Holden Mix)
Deze bedoel je? wel lekker nummertje in ieder geval!![]()
EDIT: de hele tracklist kan je hier vinden.
Bedoel je toevallig deze?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die avater
![]()
Maargoed...ik zoek...
een nummer, dance-achtig ik denk jaren '90
qua stem klinkt het dat een zwarte mevrouw het zingt en het gaat ongeveer zo:
nou dat dus
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:53 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig deze?
Heb nog 2 nummers uit de jaren 90 in m'n hoofd met dergelijke lyrics maar daar kan ik zo niet op komen
Heel het nummer is bij elkaar gejat... maar de meest opvallende sample komt uit Nightcrawlers - Push the Feeling Onquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:54 schreef Mertofzo het volgende:
hey ik zoek het originele nummer van het de cover van Pitbull - Hotel room? weet iemand toevallig de maker van het originele nummer?
mvg mert
Niks onthouden van de tekst ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Rique02 het volgende:
hee jongens,
ik zoek een nummer die ik zowel in Italie als in Nederland wel is in de discotheken heb gehoord.
Het is een soort hiphop nummer.
Van iemand die qua stem en stijl lijkt op missy elliot en lil kim, maar deze 2 zijn het niet.
Het nummer begint met echt een gruwelijke beat.
iemand?
Dit nr komt van het album All night longquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef blckbb het volgende:
weet iemand van welk album of watdanook dit is?
Dan hoef ik 'm niet telkens van Youtube af te luisteren
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:14 schreef Prixie het volgende:
[..]
Dit nr komt van het album All night long
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Rique02 het volgende:
hee jongens,
ik zoek een nummer die ik zowel in Italie als in Nederland wel is in de discotheken heb gehoord.
Van iemand die qua stem en stijl lijkt op missy elliot en lil kim, maar deze 2 zijn het niet.
iemand?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef blckbb het volgende:
Toch heb je 't foutNa wat langer zoekwerk ( kon niks vinden op All Night Long ) schijnt 't op 't album ''Pointer Sisters'' te staan
Toch bedankt iig
Gokje:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Rique02 het volgende:
hee jongens,
iemand?
Bryan Adams & mel C - When you're gone ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef erikmourik het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer voor een vriend. Die heeft een clip van een muzieknummer een tijdje geleden gezien, maar kan zich niet meer herinneren welke dit is. Ze gaf me deze details:
het is een popnummer
blonde zanger, beetje mollig
op een gegeven moment zingt hij heel hoog
in de clip zijn twee kamers, in de ene is de zanger, en in de andere is de vriendin van de zanger
Ik weet niet of iemand weet welke clip dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hardcorenummer waar ik het uit ken. Het stukje wat jij hebt opgenomen zit rond 1:00
Ik keek nog even verder en het scheen een folknummer te zijn van Maddy Prior. Maar ik denk niet dat je daar naar opzoek wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Goed gevonden! Idd. young birds komt me zelfs nog vaag bekend voor.
![]()
Lekker nummer
ja, wel. Was benieuwd hoe het origineel was.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik keek nog even verder en het scheen een folknummer te zijn van Maddy Prior. Maar ik denk niet dat je daar naar opzoek was
quote:Through bushes and briars
I've lately made my way
All for to hear the small birds sing
And the lambs to skip and play
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef Ad_rem het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig rap hiphop achtig nummertje waarin gezongen wordt over een kind van de zon, vervolgens wordt dit ook in het Frans gezongen. Vast wel een bescheiden hitje geweest ooit? Googlen geeft geen antwoord.
Deze?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef Ad_rem het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig rap hiphop achtig nummertje waarin gezongen wordt over een kind van de zon, vervolgens wordt dit ook in het Frans gezongen. Vast wel een bescheiden hitje geweest ooit? Googlen geeft geen antwoord.
The Verve, Bittersweet symphony?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef Exterminator het volgende:
Ik zoek een nr waar bijbehoren clip bij hoort:
Er loopt zo 'n kerel door de straat en door het liedje zit de hele tijd een viool... Ik meen me te herinneren dat het liedje...... melodies ofzoiets heet.
Alvast bedankt!
Ik heb geen idee, hoor, maar lijkt me handig als je het genre er ook ff bij zet. Rock, dance, pop, whatever...quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef r100h het volgende:
help!
of ik ben doof, of ik kan de tekst niet schrijven!
kan namelijk nergens geen songtekst vinden met wat ik ook intyp
Het is een clip, enige wat ik ervan herinner is een vrouw in een trouwjurk
ze schreeuwt een klein beetje als ze zingt zeg maar...
enige wat ik van de tekst kan herinnen is
Kiss en Bride/Pride...
Comes with a kiss,... comes with the Bride..
of It's al with the kiss, that comes on the pride..
ik heb echt werkelijk geeeeen idee meer!
kan iemand mij helpen =(?
bedankt!
gevonden:quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:38 schreef fikfokfak het volgende:
Hoi ik zoek een nummer, en de omschrijving is heel vaag (al zeg ik het zelf)
want ik versta de tekst niet zo goed, maar het klinkt als
MGTM en Mika.
beetje indie/pop
en het gaat ongeveer zo (tekst klopt waarschijnlijk niet)
[zinnetje]
on and on, on and on
[zinnetje]
on and on, on and on
[zinnetje met typische hoge stem van mika/mgmt]
on and on kan ook all along of all alone zijn, hopelijk trigger ik met deze omschrijving net iemand die het nummer herkent.
Hier kun je het vinden..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:13 schreef MOD het volgende:
Halloooo
Ik ben op zoek naar een nummer uit de nieuwe trailer van Deadliest Catch van Discovery Channel.
Hier staat de vid. http://video.tiscali.it/canali/truveo/955391511.html
Hoop dat iemand weet wat voor muziek het is.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 04:06 schreef unlimited het volgende:
ik ben op zoek naar het nummer waarbij een jongen met lang rasta haar in een trein zit en via zijn mp3 speler de mensen kan stilzetten. Hij heeft een koptelefoon op.. en is volgens mij in de jaren 90 gemaakt. Het is een bekend nummer.
Wat mij te binnen schoot was:quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef r100h het volgende:
help!
Kiss en Bride/Pride...
bedankt!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:22 schreef Susteren het volgende:
Weet iemand hoe het liedje op 37:53 in dit filmpje heet? (hole in the wall)
Alvast bedankt!
http://www.sbs6.nl/web/show/id=620694/langid=43
M.I.A. - Paper Planesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef Meddo het volgende:
Ik zoek een nummer waar je iets van drie schoten hoort en dan een kassa geluidje, beetje hiphop achtig dacht ik. Bedankt.
The Darkness - Christmas Timequote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe heet dat kerstrock nummer van een aantal jaar geleden toch ook weer? Ik kan er maar niet op komen. Met zo'n vage vent met lange haren in een raar pak. Ik vond het wel mooi
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:50 schreef yeysmartiez het volgende:
Ok wat ik nu ga typen wordt waarschijnlijk heel vaag, maar ik ben al een hele lange tijd bezig dit nummer te vinden en dit is zo'n beetje mijn laatste hoop.
Het nummer komt volgensmij uit de Grand Theft Auto series (Videogame), en is laatst ergens in seizoen 4 of 5 van de MTV hitserie 'Entourage' gebruikt, hierdoor ben ik ook gaan zoeken naar het nummer.
In het nummer begint er een vrouw hard te kreunen als in: ooh ooh ooh ooh!! vervolgens een volgensmij keyboard die speelt 'TUDUDUDU TU TUDU' (heel moeilijk uit te leggen maar zeg het woord maar eens hardop misschien doet het dan een belletje rinkelen). Dit herhaald zich een paar keer
Zoals ik al zij, het komt volgensmij uit GTA uit een tussenfragment ofzo. Anders zou ik me niet kunnen herinneren waar het dan van zou kunnen zijn. Het is ook meer een tune als een liedje.
BVD en succes met zoeken!
Martijn.
Long shot, maar toch:quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef r100h het volgende:
help!
Kiss en Bride/Pride...
bedankt!
Shazam zegt dit:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef star_gazer het volgende:
Help! Ja, het lijkt stom, maar ik zoek het liedje van deze reclame. Gewoon, omdat ik het mooi vindHet is overigens niet Gustavo Santaolalla.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
28 40 bedoel je? insomnia van faithless dacht ik
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die avater
![]()
Maargoed...ik zoek...
een nummer, dance-achtig ik denk jaren '90
qua stem klinkt het dat een zwarte mevrouw het zingt en het gaat ongeveer zo:
nou dat dus
het is iig íets van faithless, de echte experts kunnen t vast wel achterhalenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef bumps het volgende:
het klinkt niet echt hetzelfde? kan ook aan mij liggen
Deze is van Faithless ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef bumps het volgende:
maar voor duidelijkheid, je dacht dat dit van faithless was? http://www.rtl.nl/compone(...).Ibiza_247_s1_a5.xml (28:40)
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef bumps het volgende:
maar voor duidelijkheid, je dacht dat dit van faithless was? http://www.rtl.nl/compone(...).Ibiza_247_s1_a5.xml (28:40)
Dank voor het zoeken, maar dat is hem niet...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Google zegt: "Wings of Steel" by Collide
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:50 schreef yeysmartiez het volgende:
Ok wat ik nu ga typen wordt waarschijnlijk heel vaag, maar ik ben al een hele lange tijd bezig dit nummer te vinden en dit is zo'n beetje mijn laatste hoop.
Het nummer komt volgensmij uit de Grand Theft Auto series (Videogame), en is laatst ergens in seizoen 4 of 5 van de MTV hitserie 'Entourage' gebruikt, hierdoor ben ik ook gaan zoeken naar het nummer.
In het nummer begint er een vrouw hard te kreunen als in: ooh ooh ooh ooh!! vervolgens een volgensmij keyboard die speelt 'TUDUDUDU TU TUDU' (heel moeilijk uit te leggen maar zeg het woord maar eens hardop misschien doet het dan een belletje rinkelen). Dit herhaald zich een paar keer
Zoals ik al zij, het komt volgensmij uit GTA uit een tussenfragment ofzo. Anders zou ik me niet kunnen herinneren waar het dan van zou kunnen zijn. Het is ook meer een tune als een liedje.
Martijn.
Nee helaas, dit is hem nietquote:
Sean Kingston - Fire Burning?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek er ook een, een zinnetje lijkt een beetje op
rocking on the dancefloor, who oh oh
n rustig nummer, zou van akon of spacecowboys kunnen zijn
quote:
Denk dat je deze bedoelt;quote:Ok wat ik nu ga typen wordt waarschijnlijk heel vaag, maar ik ben al een hele lange tijd bezig dit nummer te vinden en dit is zo'n beetje mijn laatste hoop.
Martijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZWAAR NSFW , meisje die naakt danst enzo![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:20 schreef vforvendetta het volgende:
welk liedje wordt op de achtergrond afgespeelt?Muziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZWAAR NSFW , meisje die naakt danst enzo
Ik zal nog wel een keer kijken
You dream it, I live it.
het is een akoestisch nummer gezongen door een man en ik hoor '' this is the first...''quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Meddo het volgende:
[..]
Muziek?
Ik zal nog wel een keer kijken
Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stereo Lovequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe heet eigenlijk dat dancenummer dat nu bekend is met die accordeon erin? Met een zangeres die Engels zingt met een Italiaans(?) accent.
Staat die nu al in de top 40?
wehehe lache, die is het!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stereo Love
Uiteraard!quote:
filmpje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:39 schreef DJqbl5 het volgende:
goedenavond,
uit het onderstaande filmpje zoek ik:
-het lied waarmee het filmpje begint.
- het lied dat begint bij 2.07
bij voorbaat dank!
Wat Meddo zei...het is Glinka met de Mazurka uit de opera A Life For The Tsar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef Endymion9 het volgende:
HELP!
Ik zoek dit nummer, bekend van Russian Ark, en de balzaal van de Hermitage in Amsterdam.
Het staat in dit filmpje, het begint op 07:00.
WIE O WIE weet van wie het is? Het lijk op Tchaikovsky, maar ik weet niet wat! Ik heb IMDB geprobeerd, maar dat werkte niet.....
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:39 schreef DJqbl5 het volgende:
goedenavond,
Vangelis - Chariots of Fire
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:39 schreef DJqbl5 het volgende:
goedenavond,
- het lied dat begint bij 2.07
bij voorbaat dank!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef zephurX het volgende:
Afgelopen zondag in Le you in brussel een dancenummer gehoord met iets van Let tonight gonnne be a good night. Wie weet iets?
Wooowquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef Stinus het volgende:
Heb daarvan een live versie gezien bij de opening van een nieuw Oprah seizoen, MACHTIG
2:49 zorgde toch wel even voor een big smile
http://tv.reclame.nl/i/view/504quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:33 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek de muziek uit een reclame van de belastingdienst van een paar jaar terug. In de reclame zie je een poppenhuis. Ik weet dat het nummer 'Hey' heet.
Dat is inderdaad de reclame die ik bedoel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
http://tv.reclame.nl/i/view/504
Hier staat de reclame, lijkt me iets van Eels.
Nogmaals, het klinkt erg als Eels. Ik zou zo niet weten welk nummer, hoewel ik redelijk bekend ben met hun/zijn werk. Google levert ook niets op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reclame die ik bedoel.
Ik heb een tijdje geleden ook hun hele discografie gedownload, maar dit nummer zat daar niet tussen. Klinkt idd wel heel erg als Eelsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nogmaals, het klinkt erg als Eels. Ik zou zo niet weten welk nummer, hoewel ik redelijk bekend ben met hun/zijn werk. Google levert ook niets op.
Play that shit .. Gangsta?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:24 schreef porsche1 het volgende:
Zoek even op 3 Steps Ahead live @ thunderdome '96
Hoe heet dat nummer an het begin? Waar je die man in die blauwe trui ziet. Dat stukje voordat PPP "Do you know!" zegt.
Iemand een idee?
niet helemaal wat je zoekt misschien:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef MOD het volgende:
Hee, ik heb zo eens een vraagje.
Laatst vroeg ik in dit topic naar een stuk muziek dat was verwerkt in de nieuwe trailer van Deadliest Catch. Nu heb ik deze muziek wel gevonden, maar het is speciaal voor die trailer gemaakt. De langere versie bedraagt slechts 1.34 minuten.
Nu zoek ik dus iets dat hier op lijkt. De zelfde diepgang, boembastiek, etc. Waar zou ik moeten zoeken?
Groeten!
http://www.imdb.com/title/tt0318034/soundtrackquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef Endymion9 het volgende:
HELP!
Ik zoek dit nummer, bekend van Russian Ark, en de balzaal van de Hermitage in Amsterdam.
Het staat in dit filmpje, het begint op 07:00.
WIE O WIE weet van wie het is? Het lijk op Tchaikovsky, maar ik weet niet wat! Ik heb IMDB geprobeerd, maar dat werkte niet.....
Tis idd een vette samplequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:46 schreef ocf81 het volgende:
Welk nummer speelt toots hier eigenlijk?
thnx !
http://www.arjenlubach.nl/quote:Veel mensen vragen of ik de instrumentals van de rapservices voor Koefnoen wil vrijgeven. Dat wil ik best, maar die moet ik even maken en uploaden. Dat doe ik dan na de laatste Koefnoen, volgende week.
Miischien later, ik zit nu bij een klant, die het vast bezwaarlijk vindt als ik zijn bandbreedte voor het uploaden van persoonlijke zaken ga gebruikenquote:
kijk eens aan http://www.muziekindereclame.nl/?cid=324quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef Rekkie het volgende:
In de reclame van DELA (op de radio) zingt een prachtige stem imo, weet iemand welke zangeres dit is en welk nummer?
The subs ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben meer op zoek naar een genre. Ik meen me te herinneren dat er een groep of band bestaat die voornamelijk Commodore64 muziek makenIk zoek dus dit soort muziek / remixen:
http://www.cinemassacre.c(...)/C64-by-stefanos.mp3
Iemand tips?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Tis idd een vette sample- weet niet of tie van Toots zelf is?
Van Arjen's blog
[..]
http://www.arjenlubach.nl/
Camping is Campingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:37 schreef hanskraaijjr het volgende:
Hoe dat liedje aan het einde van Campinglife?
Thank you!quote:
Kyteman - Sorryquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:16 schreef Fingon het volgende:
Ik wil graag weten van wie en zo mogelijk welk nummer hier gebruikt wordt als achtergrond bij het stukje over Smolders, met die trompetsolo. Kijk hiervoor rond 22:56.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
het begin van dit filmpje![]()
Welk liedje is dat?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:07 schreef jakees het volgende:
Ik zoek een plaatje dat heet school oid. Het gaat over een vader dat zingt dat zijn kind wordt gepest. In de trant van please don't hurt her don't single her down. weet iemand dit?
Iemand?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:32 schreef DutchBastard89 het volgende:
Hey, ik zoek het nummer dat je meestal hoort spelen in het nieuwe programma "Te leuk om waar te zijn".
Op deze site hoor je in 't filmpje het nummer dat ik zoek: www.teleukspel.nl/
Alvast heel erg bedankt voor degene die het weet.
Shazam vindt niks, maar het is sowieso geen nummer van Deadmau5 zelf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef Mr_DG het volgende:
Weet iemand het derde nummer uit deze set van deadmau5??
http://rapidshare.com/fil(...)0-23-2009-talion.mp3
01. ID w/ Sometimes Things Get, Whatever (Acapella)
02. Deadmau5 - Sometimes Things Get, Whatever (Original)
03. ID
04. Deadmau5 - I Remember (Original mix)
05. Deadmau5 - Strobe
enz.
Hoezo niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Shazam vindt niks, maar het is sowieso geen nummer van Deadmau5 zelf.
Ben ik niet met je eens. Deadmau5 maakt muziek in heel veel verschillende stijlen (neem een Where Is Here, dat is ook totaal niet zn 'eigen' stijl). Maargoed OTquote:
Robbie Williams - Bodiesquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:08 schreef Renesite het volgende:
'jezus really dies for me(us?)' vrij nieuw nummer... maar kom er niet op en dat KUT KUT KUT zinnetje jengelt de hele dag in mijn hoofd! HELP
Shit, robbie williams? *kras*quote:
Nee, niet van Deadmau5 denk ik, had het nog nooit gehoord. iig bedankt voor het proberen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Shazam vindt niks, maar het is sowieso geen nummer van Deadmau5 zelf.
Toch een Deadmau5 productie dus?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Mr_DG het volgende:
Heb het nummer gevonden, is een nog ongereleased nummer dat voorlopig de naam October meekrijgt.
Iemand enig idee?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:36 schreef bladibladibla het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer dat onder de nieuwe reclame van Calvin Klein Euphoria zit:
Het komt me zo bekend voor!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:27 schreef Contro_il_calcio_moderno het volgende:
Ik zoek een trance/dance-achtig nummer, met een viool erin die beetje folkachtig speelt. Nogal vaak gehoord in de kroeg de afgelopen tijd, maar met alleen 'viool' en 'dance' kom je niet heel erg ver met youtube en google.
Alvast bedankt!
Amper zang, maar wel Scotland the Brave en rockquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:01 schreef Csbs het volgende:
Ik zoek:
Een rocknummer of iig up tempo, met zang. Scotland the brave is een groot onderdeel van dit nummer qua muziek (doedelzakken) verder is het gewoon rock. Het wordt gezongen door mannen.
Sorry voor mijn onduidelijke omschrijving
Genre :quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer waarin Arabische of Oost-Europese instrumenten/tonen zitten!
Wist ik het maar! Is oa op TMF te zien!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Genre :
Man/Vrouw die zingt :
Clip :
Maakt het wat makkelijker zoeken
Kunt toch wel zeggen of het een rock/dance of wat dan ook was ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wist ik het maar! Is oa op TMF te zien!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik heheeh. Ik was niet zo nuchter toen ik m hoorde, weinig zangquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Amper zang, maar wel Scotland the Brave en rock
Je hebt het filmpje helemaal afgekeken en gezien dat alle gebruikte nummers genoemd worden in de aftiteling...?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Sjibble het volgende:
Vanaf 25 sec t/m 40 sec
Uit welk nummer komt het? Zwaar relaxd
quote:
Jij 2 jaar je hoofd gebroken, ik binnen 30 seconden gevonden op googlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 jaar mijn hoofd over gebroken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Meursault het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de muziek is uit het begin van de trailer?
Bedankt!quote:
naja... zijn meer opnames van gelukkig zag ik op joesoepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Meursault het volgende:
[..]
Bedankt!
Oei, die opname is af en toe een beetje vals..![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef erikmourik het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer voor een vriend. Die heeft een clip van een muzieknummer een tijdje geleden gezien, maar kan zich niet meer herinneren welke dit is. Ze gaf me deze details:
het is een popnummer
blonde zanger, beetje mollig
op een gegeven moment zingt hij heel hoog
in de clip zijn twee kamers, in de ene is de zanger, en in de andere is de vriendin van de zanger
Ik weet niet of iemand weet welke clip dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!
Nooit van google gehoord zeker:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Had je dan echt nog nooit van google gehoord?
want ik typte dat zinnetje in en bij de 4e link zie je 2 youtube filmpies![]()
Michael Jackson?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef Chocoretto het volgende:
De vrouw die zingt moest volgens mij een alien voorstellen met lichtbruin krullend haar
deze toevallig:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef Chocoretto het volgende:
Hoi hoi,
Ik ben al een hele tijd opzoek naar iets.
Het is een stukje vrouwelijke zang dat ooit )jaren 90 volgens mij) is gebruikt in een rap nr of in ieder geval een nr gezongen door een man.
De vrouw die zingt moest volgens mij een alien voorstellen met lichtbruin krullend haar.
Ze zong dat stukje heel hoog en het was ook een taal die ik nog steeds niet herken.
Dus geen geen nerderlands, duits, engels, frans, etc.
Als ik het me goed kan herinneren werd dir stukje zang ook gebruikt in een tv reclame.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met de vage info die ik hier geef.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
deze toevallig:
en het is blijkbaar russisch
Dat is deze:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef RJunkie het volgende:
Beste Fok!Forum muziek-kennis mensen,
Ik hoorde vanmiddag bij Paul Rabbering op 3FM bij het popduel een stukje muziek van waar ik alleen de naam hoorde vallen. Het orgineel was van Tom Tom Club, maar is ook een andere versie van. Zat een refrein in waar je OEHA OEHA hoorde (sorry kan het niet beter omschrijven) Kan iemand mij aan de titel van het nummer helpen?
OMGAD!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
deze toevallig:
en het is blijkbaar russisch
misschien word je hier wijzer van die vrouwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Chocoretto het volgende:
[..]
OMGAD!!
Jullie zijn echt goed!
Thnx a lot!
De vraag is nu: dat stukje dat die vrouw zingt, hoort dat bij dit nummer of is dat nog ergens anders van?
Het origineel is volgens mij van Alexander Borodin. Het stuk heet ook Prince Igor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Chocoretto het volgende:
[..]
OMGAD!!
Jullie zijn echt goed!
Thnx a lot!
De vraag is nu: dat stukje dat die vrouw zingt, hoort dat bij dit nummer of is dat nog ergens anders van?
Al sla je me dood...quote:
"Als de morgen is gekomenen" geloof ik, staat in de tagsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al sla je me dood...
-edit- Oh, je hebt geëdit
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef BettePorter het volgende:
Hoi, ik heb deze week een paar keer op 3fm een nieuw nummer gehoord. Het is een cover van een oude discoclassic (die ik niet ken). Volgens mij komt het woord "disco" in het refrein voor. Heb de playlists van een paar 3fm dj's deze week nagekeken en in dit topic gekeken maar ik kan het niet vinden....wie o wie weet hoe het nummer heet/van wie het is?
of vraag het hier : [3FM #1643] Dit is het. Het 1643ste topic dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef BettePorter het volgende:
Hoi, ik heb deze week een paar keer op 3fm een nieuw nummer gehoord. Het is een cover van een oude discoclassic (die ik niet ken). Volgens mij komt het woord "disco" in het refrein voor. Heb de playlists van een paar 3fm dj's deze week nagekeken en in dit topic gekeken maar ik kan het niet vinden....wie o wie weet hoe het nummer heet/van wie het is?
Het stuk heet Polovetsian Dances en is uit de opera "Prince Igor" om precies te zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Meursault het volgende:
[..]
Het origineel is volgens mij van Alexander Borodin. Het stuk heet ook Prince Igor.
Link
Klinkt als iets van Yann Tiersenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Langlearn het volgende:
Ik zoek het achtergrond nummer van de volgende site:
http://www.iamandrewchan.com/#/client/template.xml?aaa=home
Thanks.
tvpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Langlearn het volgende:
Ik zoek het achtergrond nummer van de volgende site:
http://www.iamandrewchan.com/#/client/template.xml?aaa=home
Thanks.
Deze?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef ukga het volgende:
Hoe heet het bekende piano stuk/lied wat je aan het begin van dit nummer hoort (sizzbeat ft Maino)
vanaf 11 seconde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |