Ah, top! Bedankt! "Bonkers" was het dus. Stom van me, clip heb ik ook al vaker gezien nl.quote:
Hij komt uit de jaren 80, het is Smalltown boy van Bronski beatquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Billy-jazz het volgende:
Ik zoek een liedje uit de jaren '90: iets met "runaway runaway runaway" in het refrein. En een vage beschrijving v/d videoclip: een jongeman (blond kort haar?) ontbijt (met zijn ouders?) en eet een hard gekookt ei (en vlucht uit huis?), stapt in een trein (?) en gaat naar het zwembad. Meer herinner ik me niet.Maar het liedje bestaat echt en het was volgens mij ook nog een hit! Anyone?
Dat is Aventura - Obsessionquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef OuiOui het volgende:
Vandaag bij Boer Zoekt Vrouw een redelijk bekend nummer om goed op te salsa-dansen. Het werd uitgezonden om ongeveer 2028 op Ned 1. Voor de mensen die het gezien hebben, en niet perse uitzendinggemist nodig hebben, hoop ik dat iemand mij kan vertellen welke track dit is.
Edit: http://www.boerzoektvrouw.nl/video/2009/2009-06/index.aspx
Uitzending van 11 oktober, nummer begint op 4:19.
OMG! Heldinquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij komt uit de jaren 80, het is Smalltown boy van Bronski beat
Ka zo snel niet de juiste muziek en clip bij elkaar krijgen (extra beelden er doorheen, acoustisch enzovoort) dus:
De clip:
en de muziek:
Sample daarvan is gebruikt in;quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Billy-jazz het volgende:
Ik zoek een liedje uit de jaren '90: iets met "runaway runaway runaway" in het refrein. En een vage beschrijving v/d videoclip: een jongeman (blond kort haar?) ontbijt (met zijn ouders?) en eet een hard gekookt ei (en vlucht uit huis?), stapt in een trein (?) en gaat naar het zwembad. Meer herinner ik me niet.Maar het liedje bestaat echt en het was volgens mij ook nog een hit! Anyone?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:36 schreef Stinus het volgende:
[..]
Sample daarvan is gebruikt in;
Is iets moderner
Nee, die ik bedoel gaat wel wat langzamer. Maar toch bedankt!quote:
Was voor de film, geen trailer.;)quote:
Aha, ik dacht dat je het in de zaal hoordequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef Jippie1994 het volgende:
[..]
Was voor de film, geen trailer.;)
Uhmm... ik heb niet meer informatie eigenlijk.:( Ik dacht radio veronica. Film begon om kwart over 9 (zaterdag 10 oktober)
grote gokquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef MRCLLO het volgende:
Ik zoek ook een liedje dat ik hoorde in een winkel. Ik weet alleen dat t waarschijnlijk door een afro-amerikaanse man is gezongen aan t accent te horen. De tekst die ik mij nog kan herinneren is:
Living the American dream, everything is not what it seems.
(ik heb de tekst al grondig gegoogled maar zondig resultaat )
T is een vrij simpel nummer met goede achtergrondmuziek t klonk vrij modern, of t met een beat was kan ik
niet precies zeggen.
N,
Gokje ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:56 schreef Stinus het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je het in de zaal hoorde
Maar ik heb ook een verzoek;
De laatste tijd heb ik een paar zinnen van een songtekst in mijn hoofd, maar kan het nummer maar niet vinden.
Het was iets in de richting van;
'It's Allright, yeah i'ts OK... baby, baby (I will be ok?)'
2e baby is krachtiger gezongen. Volgens mij was het nummer een beetje in Backstreet Boys stijl, iemand een idee?
Bedankt voor het meezoeken, maar deze had ik zelf ook al gevonden, en is hem nietquote:
Hmm, dat is hem ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Prixie het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Stinus het volgende:
[..]
Bedankt voor het meezoeken, maar deze had ik zelf ook al gevonden, en is hem niet
[/quote
Mysterious Ways van U 2 ?
Maar dat is weer niet Backstreetboys- achtig
Kooks - Mr Maker?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:56 schreef Stinus het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je het in de zaal hoorde
Maar ik heb ook een verzoek;
De laatste tijd heb ik een paar zinnen van een songtekst in mijn hoofd, maar kan het nummer maar niet vinden.
Het was iets in de richting van;
'It's Allright, yeah i'ts OK... baby, baby (I will be ok?)'
2e baby is krachtiger gezongen. Volgens mij was het nummer een beetje in Backstreet Boys stijl, iemand een idee?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef ymme het volgende:
Ik ben voor een dansoptreden op zoek naar het volgende nummer:
Het is volgens mij, iets met cowboys of indianen.
En ze zingen: "we are growing, to the himolaja" (waarschijnlijk anders geschreven).
En dan een soort kreten erdoor heen, aajeee ajoooho..
Ik begrijp het, als jullie het niet begrijpen. Maar nooit geschoten is altijd mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |